1. leht 1-st

E46 õlivahetus?

Postitatud: 28.05.2008 14:00 46
Postitas ristokru
Selline küsimus ,et lasin UM-s teha aasta tagasi õlivahetuse ja siis näitas komp. ,et sõita saab ,oli vist 23000 praegu ees 17500! Kas tõesti peab see õli seal vastu aastaid? Olen kuulnud küll et see castrol pidi väga hea olema aga ikkagi :D
Ja teine küsimus , et hakkas põlema vahepeal kollane õli tuli, kas on normaalne et 2,5 võtab õli?

Risto

Postitatud: 28.05.2008 14:55 30
Postitas Trionic
Ükski KORRAS bemari mootor ei võta õli.

Postitatud: 28.05.2008 21:00 04
Postitas thend
eesti tingimustes peab sul vahetus toimuma max 15000-20000 km tagant (see sisi heade õlidega). 20000 on siis, kui sa sõidad rohkem pikemaid sõite, ja seda isegi castrol õlidega. Ja et ta sul õli võtab, see küll nüüd norm. ei ole.

Postitatud: 28.05.2008 21:51 27
Postitas ristokru
thend kirjutas:eesti tingimustes peab sul vahetus toimuma max 15000-20000 km tagant (see sisi heade õlidega). 20000 on siis, kui sa sõidad rohkem pikemaid sõite, ja seda isegi castrol õlidega. Ja et ta sul õli võtab, see küll nüüd norm. ei ole.
Kompuuter nii näitabki umbes aga ma ei sõida nii palju ja see pärast tundub ,et sõidan aastaid ühe õliga :D
Ja te jutust jääb mulje ,et ma ainult õli valangi peale :D
Ma aasta sõitnud ja nüüd vahel vilgub korra, mingil määral läheb õli igal autol! Äkki nad panid õli eelmisesa hoolduses napilt piirini. Mul auto sõitnud alles 80000 ja pole ei lekkeid ega tossu taga! Ei tahaks uskuda ,et midagi tuksis.

Postitatud: 28.05.2008 21:54 42
Postitas kapa
Kollase vilgutamine on ka üks tüüpvigadest e46. Reaalselt õlivarrast oled vaadanud ?

Postitatud: 29.05.2008 00:09 20
Postitas thend
Minul läheb näiteks korraks see kollane tuli põlema, kuna nadur tukis ja sis paari sek pärast kustub ära. Õli ise on normis. Kui pika ajapeale se 2.5l ära on kadunud? Selle ajapeale, kui viimanti õli vahetati? Ei usu ka et na sul napilt piirini alasid, kuna mis nendel sellest, et õli normi saab. vavealt keegi seal seda kogub :D ikkagi sina nii kui nii maksad ja neil suva palju panevad :) Kas kohe mitte kusagilt ei ole õline? Masina alt kõik kohad uuritud?

Postitatud: 29.05.2008 09:42 16
Postitas Kairi
Ka mina olen korra õli juurde valanud (õlivahetus oli eelmise aasta juulis- juunis). Ma küll veel hullumas ei ole, et äkki auto hakkab maha koolema. :) Iga töötav asi tahab määrimist, mõni vähem teine rohkem. Kui üldse õli ei võta, milleks seda siis üldse autole panna?

Postitatud: 29.05.2008 09:59 39
Postitas thend
Ega õli ei ole kütus, mida masin peab ilmtingimata võtma. Kuhu saab õli kaduda? Rõngastest müüda? Klapisääre tihendid, muud karteri tihend ja simmerling tihendid? Kuhugi peab ta ikkagi kaduma ju. Ära ta niisama ei kulu. Parandage, kui eksin.

Postitatud: 29.05.2008 11:04 51
Postitas Tarmo
Kas õlivarrast oled vaadanud?
Ei näinud et sa oleks vastanud sellele küsimusele.

Kui vilgutab õlikannu kollaselt , siis on taseme andur vigane.

Postitatud: 29.05.2008 11:24 20
Postitas ristokru
Tarmo kirjutas:Kas õlivarrast oled vaadanud?
Ei näinud et sa oleks vastanud sellele küsimusele.

Kui vilgutab õlikannu kollaselt , siis on taseme andur vigane.
Ei ole veel vaadanud aga varsti vaatan!
Olen vaadanud ,ei ole kusagilt õline ja ise ka ikkagi kaldun et suuremad mootorid võivad pikka aja peale natuke võtta! Mazda 2.3 nt. tutikas võtab ka õli, nii et on võimalik kagu ka korras mootoriga võimalik.
Aga ei usu et andur, see niisama ei vilgu.

Aga äkki saaks ka vastuse teisele küsimusele? :D

Postitatud: 29.05.2008 12:15 20
Postitas chulo
Kusjuures tehas andis kunagi VW Caddi normaalseks õlikuluks 1l/1000 km, kui alla selle võttis, siis garantii korras midagi parandama ei hakata. Ma ei ole peris kindel, kas see 1l/1000km oli, aga igal juhul oli see väga absurdne number :D

Õlikulu oleneb ka sellest, mis õlisid sa kasutad. näiteks eelmisel autol kasutasin valvoline 0w40Synpowerit ja võttis 1l/15000km peale, mille ma Bardahli 5w40 vastu välja vahetasin ja õlikulu kadus. 5w30 on veel hullem uss, see poeb igast pilust välja kust võimalik ja auto ongi nagu mahlakask.

Postitatud: 29.05.2008 13:28 27
Postitas Hendrik
Trionic kirjutas:Ükski KORRAS bemari mootor ei võta õli.
Uue Audi A6-ga anti eelmisel aastal koos võtmetega muu hulgas kaasa ka liitrine pudel Mobil1 Eco õli ja öeldi, et kui õli tase langeb, siis tarvis juurde kallata. Samas ei usu ma, et Trionic eksib. Kas vahe on siis mootoris, õli margis, viskoossuses või milles (korras mootorite puhul)?
Ehk siis, kas tõesti on nii, et kui BMW mootor korras on, siis tehase soovitatud õlidega ning hooldusintervalli järgides, püsib õlitase muutumatu?

Teemaalgatajale niipalju, et soovituslikult peaks õli vahetama korra aastas olenemata läbisõidust. Kui tahad siiski kauem sõita, siis vähemalt filtri tasuks ikka vahetada, see ei maksa ju suurt midagi.

Postitatud: 29.05.2008 14:14 38
Postitas ristokru
Ma helistasin UM-i ja seal öeldi ,et pole mõtet muretseda sest auto pidi ise mõõtma õli kvaliteeti ja kui hakkab kehvenema siis pidi kiiremini kerima neid hoolduse kilomeetreid! :)

Postitatud: 29.05.2008 14:20 10
Postitas chulo
e46 mõõdab õli kvaliteeti? Kahtlane... minuarust on see alles e90, e60 jne mudelitel.

Postitatud: 29.05.2008 14:43 19
Postitas MartenL
Hendrik kirjutas: Ehk siis, kas tõesti on nii, et kui BMW mootor korras on, siis tehase soovitatud õlidega ning hooldusintervalli järgides, püsib õlitase muutumatu?
Ise enda 318-ga sõitnud 16k km ning õlitase vardal on täpselt see, mis peale vahetust.

Postitatud: 29.05.2008 14:58 04
Postitas vull
chulo kirjutas:e46 mõõdab õli kvaliteeti? Kahtlane... minuarust on see alles e90, e60 jne mudelitel.
ei tea kas ta just kvaliteeti mõõdab, aga ka e36-el on need õlipüstakud 5tk spidokal ja see näitab väga täpselt millal õlivahetusse peab minema. arvestab küiki külmkäivitusi, lühikesi otsi jne jne

Postitatud: 29.05.2008 15:11 00
Postitas Hendrik
MartenL kirjutas:Ise enda 318-ga sõitnud 16k km ning õlitase vardal on täpselt see, mis peale vahetust.

Endal sama lugu ja mõtlesin, et äkki mul mootor õhtal, kuna õli ei võta, sest kõik mootorid võtavad ju õli :lol:

Postitatud: 29.05.2008 15:15 20
Postitas aise
M54´d peavadki õli sööma, sitad kolvirõngad on nendel mootoritel.

Postitatud: 29.05.2008 15:58 14
Postitas Ilves
Trionic kirjutas:Ükski KORRAS bemari mootor ei võta õli.
Enamik M mootoreid pole siis järelikult korras :P