E36 325i, millist kütust kasutate?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
symmi
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 28.02.2008 19:43 56
Asukoht: Pärnumaa

E36 325i, millist kütust kasutate?

Postitus Postitas symmi »

Mis kütust kasutate kas 95 või 98?
Kasutaja avatar
Joosep325i
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
Asukoht: Pirita

Postitus Postitas Joosep325i »

Kasuta 95 ja ole eluga rahul. Mõttetu asi, mille üle arutada ;)
Rinco
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 11.04.2008 11:21 55

Postitus Postitas Rinco »

98. Kui ostsin esimese auto ja siis paak tühjaks hakkas saama, küsisin eelmise omaniku käest, et mida kasutasid?
Ütles, et 98. Ja sest saati olen teda kasutanud.
Mina vahet ei tee ausalt öeldes, v.a hind, mida ma ka eriti ei vaata.

Ja siin vist juba oli teema, kus kütuse kohta arutlus.
Kasutaja avatar
vendw
Huviline
Postitusi: 844
Liitunud: 22.12.2006 19:43 09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas vendw »

kasutan alati 98 sest 98 oktaan arv suuurem ja mida suuurem oktaan arv seda vähem vötab.ja minek ka ergem.venda pani enda 325te kunagi 95 siis kadus erksus ära. vahetasime bena filtri ära paak 98 täis ja masin jälle ok:Disiklikult eelistan ikkagi eesitis 98 kuigi siin on seda bensiini niigi solgitud võrreldes näiteks rootsi bensiiniga.
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Otseloomulikult 98.Kuna 95ga lihtsalt bensiini näidik langeb silmnähtavalt.
Ou Vööthüään!!!
tammekas18
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
Asukoht: tarumaa

Postitus Postitas tammekas18 »

kui aus olla siis ma kasutan endal 95 ja 98 segmini sest osad tanklad segavad 95 veega kui 98 ja 95 segamini k2ib mootor paremini ja kütekulu on kh v2iksem :D vahest kasutan kütuselisantid :D
Kasutaja avatar
villi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 18.06.2004 12:20 09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas villi »

Jäänud harjumus natuke suuremate mootorite puhul 98t kasutada.
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres86 »

tammekas18 kirjutas:kui aus olla siis ma kasutan endal 95 ja 98 segmini sest osad tanklad segavad 95 veega kui 98 ja 95 segamini k2ib mootor paremini ja kütekulu on kh v2iksem :D vahest kasutan kütuselisantid :D
huvitav, kuidas bensiini saab veega segada?
Ma kunagi väiksena proovisin(tahtsin punnvõrriga rohkem sõita:D)aga vat sega palju tahad, ei segune :roll:
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

teema ,igaüks kasutab sellist küttet mida ta õigeks peab :D
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

Ei kujuta ette kuidas 98 oleks tavalisele mootorile parem kui 95. arv väljendab lihtsalt detonatsioonikindlust. turbo puhul saan küll aru,seal töötab mootor kohati detonatsiooni piiril ja kõrgem oktaan tuleb kasuks.
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

Postitus Postitas Syn »

Kui mõnele autole on ettenähtud tehase poolt 95 (ei pea siinkohal silmas ühtegi BMW´d), kas siis 98 kasutamine mootrile kurja ei tee( kõrgem detonatsioon ju loogikajärgi ka tugevam). Sry kui lolli küsimuse esitasin, ei ole selles asjas kõige teravam nuga sahtlis :D
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Kasutaja avatar
symmi
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 28.02.2008 19:43 56
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas symmi »

Syn kirjutas:Kui mõnele autole on ettenähtud tehase poolt 95 (ei pea siinkohal silmas ühtegi BMW´d), kas siis 98 kasutamine mootrile kurja ei tee( kõrgem detonatsioon ju loogikajärgi ka tugevam). Sry kui lolli küsimuse esitasin, ei ole selles asjas kõige teravam nuga sahtlis :D
Ise olen seda sama mõelnud..
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

oktaaniarv ei näita kohe kuidagi võimsust või energiahulka vms. See väljendab ainult detonatsioonikindlust ehk kütus kannatab suuremat surveastet(mida suurem surveaste seda tõenäolisem on detonatsioon ehk kütuse ülikiire põlemine mis ei ole soovitud vaid hoopis lõhub mootorit). Samuti varane süüde ja veel mõned faktorid soodustavad detonatsiooni. Suurem surveaste samas annab suurema võimsuse ja effektiivsuse. Ka suurem eelsüütenurk teatud määrani.Niisiis suurem oktaaniarv võimaldab suuremat mootori surveastet. Kui muud näitajad jäävad samaks siis ei tohiks olla mingit muutust kui 95 asemel 98 sisse valada.Ja seda olen mina ka täheldanud vabalthingavate mootorite puhul.
Kasutaja avatar
exlusive
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 09.01.2008 16:22 37
Asukoht: viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas exlusive »

korras mootori puhul ei tunnegi minuarust mingit vahet.Ja kui keegi tark arvab et 98 t kulub vähem,siis arvaku pealegi.Kui tavaliselt on keskmine 14,5l,siis eksperimendi korras suudan ka sama küttega 12,5l sõita
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

eks tegu võib olla ka nn platseeboeffektiga. Kui keegi ütleb sulle et see on parem,siis hakkabki nii tunduma,hoolimata sellest et vahet pole.
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Postitus Postitas mytology »

Olen näinud katset ühes briti autosaates, kus pandi kõrvuti vw polo kõige tavalisem variant, golf gti ja impreza. Polo puhul ei olnud tõesti mitte mingit muutust aga golfi puhul oli vahe juba märgatav ning impreza puhul oli see juba üle 10hp. Seega on ikka vahe küll.
F11
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

soldat kirjutas:Kui muud näitajad jäävad samaks siis ei tohiks olla mingit muutust kui 95 asemel 98 sisse valada.Ja seda olen mina ka täheldanud vabalthingavate mootorite puhul.
Muud näitajad ei jää ju samaks. Viimase aja masinatest paljud on ette nähtud töötama halvimal juhul ka miski usa saastbensiiniga (91 vist), mida ECU siis vastavalt korrigeerib süüdet mäppides. Tänapäevaste suht kõrgete surveastmete korral on ka vahe täiesti märgatav. Ei väsi kordamast, et enda vana E36 325-l oli selge vahe sees, kas sõita 95 või 98-ga. Kõige suurem erinevus tekkis siis kui olid jupp aega 98t kasutanud ja panid kogemata 95te sisse. Ajul (st auto omal ;) kulus ka mõni aeg selleks, et uue kütusega kohaneda - päris paugust uuesti 95->98 mingit effekti ei andnud.

Kui masina passis ongi kirjas, et max okt. arv on 95, siis tõesti ei anna 100-se kasutamine mingit effekti.
Kasutaja avatar
Jan
Huviline
Postitusi: 565
Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jan »

minu masinaga on ikka vahe nagu öö ja päev. säästu sõitu tehes on ikka liiter kuni kaks vahe ja kiirendus on ikka täiesti erinev. autox siis e36 325.
mina eelistan ikkagi 98.
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Postitus Postitas VeikoA »

Ei tea, olen proovinud mõned korrad 95-te, aga sellega ei tahtnud masin üldse liikuda. 98-ga pole mingeid probleeme.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

kunagi E46 320 proovisin nii ja naa- vahet ei olnud miskit (va liitri hind)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Olen nagu kuskilt kuulnud, et kui 95 pealt minna 98 peale, siis esimeste paagitäitega ei ole vahet märgata. On see tõsi? Mul endal 2.5l mootor ja seni olen 95 kasutanud, aga nüüd plaan huvi pärast 98 peale minna. Oleks ju super kui mingi liitri poolteist 100km peale säästaks :D ja kui auto veel paremini liiguks. Pragegu paagis 6l alles :D ei tea kui tühjaks peaks laskma paagi, kui uus kütus peale panna? 98 siis.
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ära sa teda väga tühjaks lase :D Oled teel ja ka pumbale pole hea.
Tõmba nüüd siis paak täis ja ka edaspidi 98 ja vaata, kas on vahe sees.

Maini ka siis hiljem tulemus ja tankla, kust tangitud.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Lasin eile paagi 98 täis Pirita Neste tanklas. Eks näis mis saama hakkab :D
323i '95 Coupe

Pilt
kulgur
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.11.2007 01:52 34
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kulgur »

ise olen hakanud kasutama uno x-i 95 nitrot, mis on suht sama 98-ga kuid vahest tundub, et kulub isegi vähem ning jutu järgi hoiab mootorit rohkem :P
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

Küsimus "tavalise" (neste) 98 ja statoili 98 (vist oli) "futura" kohta - kas neil mingi reaalne vahe kah on? st reklaamjutt on üks aga kas on siis üks kuidagi parem kui teine?

Osad räägivad, et väikse mootoriga ei anna 98 üldse efekti. Ma ei tea, 2.5 vast on juba see mootor, millest võiks efekti anda?
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
loffa
Huviline
Postitusi: 2695
Liitunud: 02.03.2008 15:23 50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas loffa »

Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud. Viimati seal tankides sain kütusekuluks 15 sajale ja minek oli null. (muidu saan kuskil 12ga hakkama, Masinaks on E34 520iA). Liigun vahel ka 2006a diisel Nissan Navaraga, ning ka sellega olen sama tähendanud - ei tiku nagu enam väga Nestesse tankima :roll:

Teemasse tagasi: eks see 95 ja 98 vahe rohkem platseeboefekt ole - tekib ju tahes-tahtmata tunne, et kui on kallim, siis on ka parem. Mina väga reaalset vahet kulus märganud ei ole, ainult minek tundub natuke erksam. Küll aga on tuntav vahe "tavalise" 95 ja 95 ultima vahel.
Kasutaja avatar
Joonatan
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 14.04.2008 13:10 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joonatan »

loffa kirjutas:Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud.
Ma just mõtlesin et mis värk on :D See 98 maitea särtsakam vist nagu oleks a pead ei anna. vbla lihtsalt otsin seda "särtsakust". üleeile vale käega kuidagi x-asendis käivitades tegi korraks mingit kahtlast häält a ma lugesin selle enda süüks et hoidsin süüdet vbla liiga kaua põhjas a krt seda teab... Ja mingi kord nagu korraks oli mingi veider hääl mootoris. A jällegi ma vbla liialt tundlik praegu ja otsingi spets mingied "hääli" ja kuulen luulusid. 3 päevaga olen paagitäiest maha sõitnud praeguseks ca 170km. aga kütusekulusid ei tea öelda praegu, kuna paber mul autos. Ja selle 170km sees on maanteed ja linna pooleks. Lausa ummikutes pole õnneks istunud.
323i '95 Coupe

Pilt
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

loffa kirjutas:Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud. Viimati seal tankides sain kütusekuluks 15 sajale ja minek oli null. (muidu saan kuskil 12ga hakkama, Masinaks on E34 520iA). Liigun vahel ka 2006a diisel Nissan Navaraga, ning ka sellega olen sama tähendanud - ei tiku nagu enam väga Nestesse tankima :roll:

Teemasse tagasi: eks see 95 ja 98 vahe rohkem platseeboefekt ole - tekib ju tahes-tahtmata tunne, et kui on kallim, siis on ka parem. Mina väga reaalset vahet kulus märganud ei ole, ainult minek tundub natuke erksam. Küll aga on tuntav vahe "tavalise" 95 ja 95 ultima vahel.
Ma olen sõitnud neste kütusega vist viimased 10 aastat ja vot ei ole sellist kõikumist täheldanud! Ainuke kõikumine aegade jooksul on olnud seoses baasmaterjaliga- nimelt on vahe selles kas kütus on vene vm. päritolu!

Kui auto hakkab ebanormaalselt palju kütet võtma siis peab asi olema milleski muus!

Huvitav kas meil siin foorumis mõnda kütustega tegelevat inimest ei ole, kes seletaks lahti kuidas kütus jõuab tänapäeval eestis erinevatesse tanklatesse! Tean , et veel hiljuti tuli see kõik nestelt :roll:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
loffa
Huviline
Postitusi: 2695
Liitunud: 02.03.2008 15:23 50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas loffa »

Tauri kirjutas:
Kui auto hakkab ebanormaalselt palju kütet võtma siis peab asi olema milleski muus!
Järgmise paagitäie tankisin statoilis ja kõik oli jälle korras.. Aga vb oli lihtsalt mul ebaõnn ja see üks "partii" sattus solk. Kuigi ka diislikaga olen tähele pannud, et Neste oma kulub rohkem. :roll:
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

Maimäleta kas see oli Alexela või mis jaam see oli seal Laagris Iveco keskuse kõrval. Sealt tangin 95 Nitro3000 ja igati rahul sellega. Vähemalt mulle tundub et on ökonoomsem ja vajutades ei jää ka toppama.
Vasta