320 96a läheb keema!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

320 96a läheb keema!

Postitus Postitas sndr »

Nii targad aidake! Asi sai alguse sellest kui auto ei puhunud salongi enam sooja,ainul külma.Mõtlesin et äkki vaja õhutada,viisin remonti.Sealt öeldi mulle,et ei puhu sooja kuna salongi radikas umbes ja termosidur läbi,lasin ära vahetada,auto tuli tagasi nii et ei puhunud üldse enam salongi õhku.Spidomeeter ja bensu näidik ei töötanud ja suur radikas ka lekkis ning auto läks keema,öeldi et läheb keema kuna suur radikas lekib.Viisin tagasi,lasin suure radika ka ära vahetada ja tahtsin et salongi soojendus korda tehakse.Vahetasid radika ära ja said näidikud tööle,kuid salongi soojendust mitte,et mingi elektri viga ja nende süü see pole,et sõita saab ja enam keema ei lähe.Keema läks ikka,keerasin õhutus kruvi lahti ja õhku tuli ikka korralikult,viisin tagasi õhutamisele.Siis remondi mehed ütlesid et seda õhutuskruvi ei tohi üldse puutuda ja õhku ei saagi välja kuna salongipuhur ei tööta ja selle pärast lähebki keema.Mis teie sellest asjast arvate? :? Oskab keegi nõu anda
specialup
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 25.09.2007 17:47 31
Asukoht: rapla

Postitus Postitas specialup »

Aita meid sellega ja räägi kuhu sa auto remonti viisid? Rohkem ära nende meeste poole küll pöördu.Selle õhutuskruvi kaudu just õhu välja saadki.Arvatavasti ta ka keema sul läheb selle tagajärjel,et õhk vahel ja siis ta ei puhugi salongi sooja kui õhk vahel on.
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

auto käis Autexis,pukside ja õli vahetusega said hakkama :lol:
see et salongi üldse õhku ei puhu võib siis sellest tingitud olla et jahutus süsteemis õhk sees?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Jah, kui õhk sees, siis see avaldub tavaliselt esimesena sellega, et ei puhu sooja enam. Kuna salongiradikas natukese kõrgemal, siis jääb see õhk sinna ja veeringlust läbi radika ei toimu ja ei saa sa sooja ka. Esmalt õhuta masin ja vaata, mis edasi saab.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

enam ei ole asi soojas,nüüd ei puhu enam mitte mingisugust õhku :|
Keith120
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 11.08.2006 13:55 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Keith120 »

sndr kirjutas:enam ei ole asi soojas,nüüd ei puhu enam mitte mingisugust õhku :|
kas salongi ventikas töötab ikka we?
E-46 323 98a. 125kw
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

algul nagu korraks võtaks järgi ja siis vaikus,mootor surnud vist või siis harjad,kui seisma jätad käib ka mingi kolks salongi mootoris läbi.Aga see ei tohiks ju mootori keema minemises mingit rolli mängida.Et isegi kui salongi õhku ei puhu peaks saama autoga sõita ilma et mootor keema läheks?
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

:arrow:
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Väga võimalik, et salongi radika vahetusega pandi midagi valesti tagasi kokku. Kuigi ei kujuta ette kuidas seal eksida saaks. Isegi kui sul salongi vent ei tööta, siis soojakraanid avatuna peaks ikka sooja salongi tulema akna juures jne, kui ei - siis pole ringlust.

Võid pöörduda abi saamiseks näiteks CarMastersi.
Või alusta salongi ventika veast, et miks ei tööta.
(Patrik - Enamasti elektritööd, signad, immod ja diagnostika. Tel: 5028520 Helistada E-R 10-18)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Karl_L
Huviline
Postitusi: 488
Liitunud: 07.10.2007 19:37 20
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Karl_L »

Autex oli varem normaalne koht, aga nüüd sinna mingi uus tegelane ja mingi praktikant ilmunud. Ei imesta ka, et sealt erilisi tulemusi ei tulnud.

Karl
E34 525TDS 1994
E39 530D 2002
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

mul ei ole ka ennem mingeid probleeme seal olnud aga samas ei ole nii keeruliste töödega nende juures käinud ka.Karl kas sul endal ka mingeid negatiivseid kogemusi olnud?
Kasutaja avatar
sndr
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 05.01.2008 17:02 47

Postitus Postitas sndr »

täna ilmnes selline asi et kohapeal seistes ei lähe keema aga sõites läheb,siis vist termostaat?
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Pööret saades kuumeneb üle? Siis alustada odavamast otsast ehk termostaadi vahetusest, kui ikka kuumeneb üle siis veepump ja kui ikka veel kuumeneb siis juba plokikaane kallale minek. Kuigi termostaati ja veepumpa soovitatakse tootja poolt korraga vahetada.

Aga see minu jutt käib ikka selle kohta kui auto veevärk töötab nii nagu ette nähtud aga mitte hiljem ei tõdeta, et ikka miski lõdvik valesti või klapp kinni jms.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Vaesel ajal võeti termostaat välja ning testiti veekannu ja teekruusiga ära - avaneb/ei avane. Võeti ka veepump maha - vaatamaks, kas tööratas on korras. Siis vaadates ventikasidurile näkku ja auto soojaks ajades näeb kohe ära, kas töötab teine või mitte, kõvem mees pistab ka näpud vahele. Kui ventikasidur ei tööta, siis ei tohiks auto maanteesõidul üldse keema minna, kuna ventika otstarvet täidab tuul+sõidukiirus. Kui tahad lõdviku õigeid asendeid kontrollida, siis võta bmwfans.info või realoem.com lahti ning vaata pildilt.

Seejärel veel palju-palju katsetamist....


...ja alles kõige-kõige viimasena hakatakse mootorit lahkama. Probleemid plokikaanega (tihendiga) avalduvad ka muudmoodi kui ainult mahakiskumisega.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Carmastersi meister mainis jutukäigus ära, et viga antud auto keema minemises peitus ikkagi veepumbas, mis oli otsad andnud ja ringlust ei toimunud.
Hea et niigi läks ja autoomanikule muretud sooja suve :)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vasta