E46 318i VS 320i (bensiini kulu)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
raul206
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 28.04.2008 12:02 47

E46 318i VS 320i (bensiini kulu)

Postitus Postitas raul206 »

Sooviksin teada, kui palju võtab kumbki mootor bena, plaanin osta e46'te ja ei oska otsustada. Tegelt 318 peaks vähem võtma, aga samas seda tuleb ka rohkem tallata ja pöördeid anda, aga 320 tuleks vähme vajutada.
Andke nõu oma kogemuste põhjal.
Kasutaja avatar
birgit123
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2817
Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
Asukoht: Tallinn/Mähe

Postitus Postitas birgit123 »

MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MartenL »

318
Autoweek:
Linn: 11,3 l/100km
Mnt: 6,0 l/100km
Keskm: 8,0 l/100km

Minul:
Linn: 10,0 l/100km
Mnt: 7,5 l/100km
Kesk: 8,75 l/100km


Maanteel on 330 vist isegi ökonoomsem ;) Ehk kui linn siis kindlasti 318, kui enamus aga maantee, siis kindlasti 325 või 330. 320-ist midagi head ei arva, pole ei liha ega kala.
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

MartenL kirjutas:318
Autoweek:
Linn: 11,3 l/100km
Mnt: 6,0 l/100km
Keskm: 8,0 l/100km

Minul:
Linn: 10,0 l/100km
Mnt: 7,5 l/100km
Kesk: 8,75 l/100km


Maanteel on 330 vist isegi ökonoomsem ;) Ehk kui linn siis kindlasti 318, kui enamus aga maantee, siis kindlasti 325 või 330. 320-ist midagi head ei arva, pole ei liha ega kala.

Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem :)
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MartenL »

Linnas kindlasti mitte :!:
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

-RV- kirjutas:Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem :)
Kahju, et sa asjast valesti oled aru saanud.
(See väide kehtib ainult suurtel pööretel, näiteks 170 km/h 2,0 ja 3,0 mootorit võrreldes.)
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

mis mõttes.... klege.... 4.4 manuaal 95ga sõites 6.9 sajale ! minu 328 keskmine tuli vähem, kui mu eelmise 318is ga, is oli veel manuaal ja 328 automaat ....
linnas tuleb jah rohkem ... palju... maanteel see eest ökom !!!
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

-RV- kirjutas:mis mõttes.... klege.... 4.4 manuaal 95ga sõites 6.9 sajale ! minu 328 keskmine tuli vähem, kui mu eelmise 318is ga, is oli veel manuaal ja 328 automaat ....
linnas tuleb jah rohkem ... palju... maanteel see eest ökom !!!
Ära hakka jälle reostama teemat, sai ju selgeks tehtud,et väiksem mootor võtab vähem kütust, ühes teemas lõpetad, alustad kohe uues :roll:
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

art16ur kirjutas:
-RV- kirjutas:mis mõttes.... klege.... 4.4 manuaal 95ga sõites 6.9 sajale ! minu 328 keskmine tuli vähem, kui mu eelmise 318is ga, is oli veel manuaal ja 328 automaat ....
linnas tuleb jah rohkem ... palju... maanteel see eest ökom !!!
Ära hakka jälle reostama teemat, sai ju selgeks tehtud,et väiksem mootor võtab vähem kütust, ühes teemas lõpetad, alustad kohe uues :roll:


No jah, eks sa sõida rõõmsalt oma is'iga edasi ja arva et sõidad meeletult ökonoomse autoga. :) Kokkuvõtte saad endale teha siis kui ostad mingi suurema ja parema mootoriga, mis käib edasi ka natuke aga kütust võtab samapalju ;)
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Postitus Postitas mytology »

Ingmar kirjutas:
-RV- kirjutas:Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem :)
Kahju, et sa asjast valesti oled aru saanud.
(See väide kehtib ainult suurtel pööretel, näiteks 170 km/h 2,0 ja 3,0 mootorit võrreldes.)
See väide kehtib ka 90km/h sõites. 2,0 motol pöörded 2600-2700. 2,8 motol pöörded 1800-1900. Ehk 2.0 mootoril ongi juba 100 peal suured pöörded.

Teema algatajale aga et Bmw peaks ikka olema temale omase r6 mootoriga. See hääl ja olek on ikka midagi muud. Eriti kui 2,0 võtab reaalselt pool liitrit linnas rohkem.
F11
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

mytology kirjutas:
Ingmar kirjutas:
-RV- kirjutas:Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem :)
Kahju, et sa asjast valesti oled aru saanud.
(See väide kehtib ainult suurtel pööretel, näiteks 170 km/h 2,0 ja 3,0 mootorit võrreldes.)
See väide kehtib ka 90km/h sõites. 2,0 motol pöörded 2600-2700. 2,8 motol pöörded 1800-1900. Ehk 2.0 mootoril ongi juba 100 peal suured pöörded.

Teema algatajale aga et Bmw peaks ikka olema temale omase r6 mootoriga. See hääl ja olek on ikka midagi muud. Eriti kui 2,0 võtab reaalselt pool liitrit linnas rohkem.

Kusjuures, autoks 328ia kupee , ja pöördeid on 90nel sõites veel vähem mingi 1700-1750...


Vabandan.... 90ga on pöördeid 1550 !
Vasta