1. leht 1-st

e46 vedrude kohta küsimus

Postitatud: 10.06.2008 08:26 23
Postitas bemari99
Mureks siis e46 väsinud tagavedrud. Tahaks panna uusi aga milliseid soovitate. Mõtlesin panna terve ringi uusi. Huvitaks just jäigemad v siis madaldusvedrud mingi minimaalse madaldusega kuna auto juba originaalis suht madal. Amordid peaks originaalid olema, need jätaks hetkel vahetamata. Et siis mida soovitaksite? Autoks siis 1999a e46 77kw sedaan. :roll:

Postitatud: 10.06.2008 18:00 49
Postitas seppa
Soovitan vaatata praod üle mis on e46 tüüpvead ,kui juba taga vedrusi vahetama hakkad :)
Infot saad OTSINGUST !

Postitatud: 13.06.2008 15:55 06
Postitas Zipp
minu käest saaksid m-paketi vedrud soliidsed -15mm ;)
enne pead aga välja uurima kas 100% istuvad kupee omad sedaanile...

Postitatud: 14.06.2008 13:13 50
Postitas chulo
Peaks sobima küll!

Postitatud: 14.06.2008 16:30 29
Postitas Zipp
no siis mul kogu komplekt amordid+vedrud (vedrud võid veel valida kas tahad tavalisi või siis -15mm)

Postitatud: 16.06.2008 23:47 16
Postitas nizu
seppa kirjutas:Soovitan vaatata praod üle mis on e46 tüüpvead ,kui juba taga vedrusi vahetama hakkad :)
Infot saad OTSINGUST !
Mis,kus need praod on?Mis see otsing peaks sisaldama?

Postitatud: 17.06.2008 20:11 00
Postitas Cert85
Sellega on vist mõeldud seda tagasilla eemaldumist kere küljest.

Postitatud: 18.06.2008 01:51 15
Postitas chulo
See pigem suurema töömahuga mootorite probleem!

Postitatud: 18.06.2008 18:16 22
Postitas Cert85
Üldjuhul küll jah, alates sela 2,5 hakkas vist painutama seda sealt. 2001 aprillis tehti ka vist mingi muudatus selle kinnituse osas seal. Aga kontroll ei tee paha ju!

Postitatud: 18.06.2008 18:35 51
Postitas rorschach
Kontroll ei tee kindlasti paha ning kui tahad ennetada (võimalikku) probleemi, müüakse ka nn. "reinforcement" komplekte tagasillale. Olen näinud müügis ainult välismaal, kuid küll leiab ka kodumaalt.

Isiklikult vedrustusega veel tegelenud pole, nii et 100% kindlusega ei räägi, kuid olen lugenud paljude E46 omanike kommentaare, kus räägitakse, et madaldusvedrud tapavad originaalamordid väga kiiresti ära, nii et soovitatakse osta komplektis vedrud ja amordid.

Postitatud: 18.06.2008 20:08 02
Postitas ristokru
rorschach kirjutas:Kontroll ei tee kindlasti paha ning kui tahad ennetada (võimalikku) probleemi, müüakse ka nn. "reinforcement" komplekte tagasillale. Olen näinud müügis ainult välismaal, kuid küll leiab ka kodumaalt.

Isiklikult vedrustusega veel tegelenud pole, nii et 100% kindlusega ei räägi, kuid olen lugenud paljude E46 omanike kommentaare, kus räägitakse, et madaldusvedrud tapavad originaalamordid väga kiiresti ära, nii et soovitatakse osta komplektis vedrud ja amordid.
Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.

Postitatud: 19.06.2008 00:07 29
Postitas chulo
Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.
Sain e36 318is-il uutest sachsi esiamortidest jagu 10 kuuga tänu madaldusvedrudele.
Madaldusvedrud olid mõistlikud -30/20mm +5kN/m, kui ma õieti mäletan. Sai uued SuperTourung (standard seeria) amordid koos tolmukatetega ostetud, aga kauaks neid polnud. Õnneks sain tuttava kaudu nad garantii korras Advantage seeria madaldusamortide vastu vahetatud ja koos nendega ma auto maha ka müüsin. Minuteada sõidab auto siiani samade amortidega.

Postitatud: 19.06.2008 09:56 25
Postitas ristokru
chulo kirjutas:
Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.
Sain e36 318is-il uutest sachsi esiamortidest jagu 10 kuuga tänu madaldusvedrudele.
Madaldusvedrud olid mõistlikud -30/20mm +5kN/m, kui ma õieti mäletan. Sai uued SuperTourung (standard seeria) amordid koos tolmukatetega ostetud, aga kauaks neid polnud. Õnneks sain tuttava kaudu nad garantii korras Advantage seeria madaldusamortide vastu vahetatud ja koos nendega ma auto maha ka müüsin. Minuteada sõidab auto siiani samade amortidega.
Siin kohas tulebki kasuks kui sul all mtech amordid :D

Postitatud: 19.06.2008 10:05 15
Postitas chulo
Viimasel ajal olen seda meelt, et nahhui üldse madaldada?! Maasturit, veoautot või veel parem tanki oleks vaja! Teed on meil jubedad ja madala jäiga autoga sõita on piin. Praegu sõidan "pühapäeviti" 328 coupega, millel on mingid vuhvel coiloverid all. Raiped on ikka jube jäigad, kuigi olen nad nii pehmeks keeranud, kui vähegi võimalik. Mööda Viljandi maanteed Rapla poolt tulles on sellline tunne, et piix kraabib asfalti ja neerud tahavad ära kukkuda. Ja ega 235mm laiade tünnidegagi eriti lihtne sõita ei ole.

Postitatud: 19.06.2008 11:20 53
Postitas ristokru
chulo kirjutas:Viimasel ajal olen seda meelt, et nahhui üldse madaldada?! Maasturit, veoautot või veel parem tanki oleks vaja! Teed on meil jubedad ja madala jäiga autoga sõita on piin. Praegu sõidan "pühapäeviti" 328 coupega, millel on mingid vuhvel coiloverid all. Raiped on ikka jube jäigad, kuigi olen nad nii pehmeks keeranud, kui vähegi võimalik. Mööda Viljandi maanteed Rapla poolt tulles on sellline tunne, et **** kraabib asfalti ja neerud tahavad ära kukkuda. Ja ega 235mm laiade tünnidegagi eriti lihtne sõita ei ole.
Eesti teed jah suht kehvad :D Hakkasid paranema aga nüüd läheb asi jälle käest! Aga ma panid madaldus vedrud ja auto läks hoopis mugavamaks mingi imeläbi :D