83kw--->85kw

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
DieselBoy
Huviline
Postitusi: 628
Liitunud: 27.05.2007 21:03 15
Asukoht: Tamsalu/Rakvere

83kw--->85kw

Postitus Postitas DieselBoy »

Oleks soov teada,et mis veel peale mootori peab ära vahetama,et korralikult tööle saada?Kas käigukasti võib samaks jätta?juhtmestik?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

sa vist mõtled nii!! m40b18-----m43b18.
need täiesti erinevad,usun et tööle saamiseks on vaja päris palju ära vahetada!
või mõtled 83kw(318 m40)------85kw(325td m51)
pane veidi täpsemalt kirja.kere,aasta,mootor mis vahele läheb ja mis hetkel vahel on.
kui tahad lihtsalt kilovatte siis löö katt vahelt minema ja saadki 85 kw,83 asemel :lol:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
DieselBoy
Huviline
Postitusi: 628
Liitunud: 27.05.2007 21:03 15
Asukoht: Tamsalu/Rakvere

Postitus Postitas DieselBoy »

mõtlen ikka m40b18---m43b18 peale vahetada.Vahetada tahan kuna m43b18 töökindlam mootor.Seda 2kw vaevalt tunda on :DAutoks siis praegu e36 318iA m40 mootoriga
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Esiteks on vaja teada, mis aasta mootor sul peale panna plaanis. Kuna M43 teine pritse, siis aju pead ka ära vahetama, aga siin üks jama. Alates 94a tuli vist M43 immosüsteem, mis tähendab, et koos mootoriga pead panema omale ka immo aju, immorõnga süüteluku ümber, uue süütevõtme või selle sees oleva immosüsteemi, ja aju. Kõik see kama peab tulema ühe auto pealt, muidu asi tööle ei hakka. Juhtmepusimist on päris palju.

PS. Mismõttes M40 töökindlam? Et rihma asemel kett või kulub M43 nukk vähem? :roll:
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

m43 om juba parandatud nukkvõlli õlitussüsteem ja loomulikult ka kett mis ei vaja nii tihti vahetust.üldiselt suhtkoht hea mootor, aga arvan ka ,et vahetus on siiski keeruline kuid kindlasti mitte võimatu ;)
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
DieselBoy
Huviline
Postitusi: 628
Liitunud: 27.05.2007 21:03 15
Asukoht: Tamsalu/Rakvere

Postitus Postitas DieselBoy »

huvitab nüüd selline küsimus et kas 318i ja 318is on samad automaatkäigukastid?realoem.comi uurides sain mingi koodi A4S270/310R
ja mõlemal oli see kood automaatkastil.Palju sellisel vahetusel asju tuleb ära vahetada?
Erki_E
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
Peamine sõiduk: 330Cd
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Erki_E »

gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

jargo kirjutas:m43 om juba parandatud nukkvõlli õlitussüsteem ja loomulikult ka kett mis ei vaja nii tihti vahetust.üldiselt suhtkoht hea mootor, aga arvan ka ,et vahetus on siiski keeruline kuid kindlasti mitte võimatu ;)
Kett, mis ei vaja nii tihti vahetus on küll jabur lause.

Rihma vahetad ca 60 tuhande tagant.? Vaevalt on palju inimesi ,kes sõidavad nii palju ,et hammasrihma välp hakkab ära tüütama :D
A8
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

minuarust on lihtsalt ketiga mootor poole kindlam!autot ostes ei tea kunagi millal rihm vahetatud on,millal rullikud,kui üldse on.kindlalt peale ostu oleks vaja need vahetada,mida ketiga auto puhul pole tarvis tavaliselt teha :lol: ise olen ühe auto rihma lihtsalt pooleks sõitnud,mis ei olnud mitte eriti lõbus ;)
lihtsalt minu isiklik arvamus :!:
ja vahetusest ka nii palju et rihma peab siis vahetama iga kahe aasta tagant,ketiga saad ikka aastaid hakkama!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
darx
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26.05.2006 20:20 38
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas darx »

kui suur erinevus nendel mootoritel on?

m40b18---m43b18

endal vist siis m40b18.passis kirjas 83kw ja aasta 92
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

darx kirjutas:kui suur erinevus nendel mootoritel on?

m40b18---m43b18

endal vist siis m40b18.passis kirjas 83kw ja aasta 92
Üks asi, mis ma märkasin, kui mootorit ostsin, et sisselase on teistsugune, siis oli see genekakaane asemel mingi süütepool ja asjad koos kohe...
Kasutaja avatar
darx
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26.05.2006 20:20 38
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas darx »

.........
Viimati muutis darx, 10.01.2011 17:11 58, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
OnYks
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 03.02.2008 17:46 54
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas OnYks »

Diagnostika..
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

jargo kirjutas:minuarust on lihtsalt ketiga mootor poole kindlam!autot ostes ei tea kunagi millal rihm vahetatud on,millal rullikud,kui üldse on.kindlalt peale ostu oleks vaja need vahetada,mida ketiga auto puhul pole tarvis tavaliselt teha :lol: ise olen ühe auto rihma lihtsalt pooleks sõitnud,mis ei olnud mitte eriti lõbus ;)
lihtsalt minu isiklik arvamus :!:
ja vahetusest ka nii palju et rihma peab siis vahetama iga kahe aasta tagant,ketiga saad ikka aastaid hakkama!
Sry aga rihma vahetus ~4 aasta tagant.
Ja selline asi, et rihma vahetad sa aegajalt ja kõik on bling bling.
Aga mis sa arvad, et see vana ketiga mootori puhul on see kett tutikas ja täiesti korras w? Mul on tulnud ketivahetust teha, mis kujutad sa pilti tuli kulukam kui rihmavahetus.
Kõik ei ole kuld mis hiilgab. Kett on siis hea, kui mootor on uus(Y)
Vasta