E30 320 õlirõhk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E30 320 õlirõhk

Postitus Postitas M-Tech »

Auto oli pool aastat seisnud ja nüüd sellega selline probleem,
et tühikäigul alla 1k pöörete hakkab sooja mootoriga õlituli põlema.
Nii kui pöördeid 200-300 võrra tõsta kustub tuli ära.
Enne seisma panemist sellist asja ei täheldanud ja polnud ka kunagi selle tulega probleeme.
Mõned päevad tagasi sai vahetatud õli ja siis asi mingi 150 kilomeetriks kadus ja hakkas nüüd uuesti pihta.
Kas võib kahtlustada saalesid või on õlipumba viga?
Õliks on poolsünt.
Külmast peast tuli tühikäigul ei põle.
Tundub, et õli liiga vedel.
Kas mineraal õli kasutamine lahendaks mõneks ajaks selle probleemi?
Ja mis uued väntvõllisaaled maksavad?
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Esimene asi mida proovi on külma mootoriga paar korda tuurid üles (5000-6500) lasta ja siis vaadata kas kaob jama ära. Mul oli kunagi e30 325, millel sama jama, selgus et reduktsiooniklapi vahel oli pisut mustust, aitas seesama külma mootoriga paar korda pöörete põhja laskmine (külma õli paksem, võtab muda kaasa klapi vahelt).
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

OK proovin!
Aga sellel masinal juba suts alla 6k piiraja. On see normaalne?
Speedsterist Hannes ütles, et võib õlirõhu anduri kala ka olla.
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Eelnev meetod proovitud ja ei aidanud.
Hommikul proovin veel korra.
Lähipäevadel ostan teise õlirõhuanduri (kasutatud) ka (kas tutikas maksab kirvest?).
Viimati kui oli vaja jahutusvedeliku temp. andurit osta, siis löödi küll UM-is kirves selga.
VW maksid erinevad andurid a a 50 eeku, bemmile maksis 750 eeku :o
Maybe sattus mulle just kõige kirvem andur pihku, ma BMW teemal eriti pädev ei ole.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Anduri hind peaks 250 piiresse jääma vist, helista UM ja küsi.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Minul täpselt sama jama.Hommikul tööle sõites mootor ei jõua veel piisavalt soojaks minna.Kui töölt aga koju lähen ja õhtul ringi sõidan, siis õlituli vilgub foori taga.Pöördeid pean hoidma tuhande peal, siis tuli ei põle.
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Proovisin seda tuuride meetodit täna hommikul ööläbi seisnud autoga uuesti ja nüüd jama kadunud :)
Tänud soovituse eest ja loodame, et asi niipea tagasi ei tule.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Sai ka hommikul naabrite akende all natuke müristatud :P......lõuna ajal sööma minnes tuleb mootor ilusti soojaks lasta ja siis vaatame, kas ka minul antud tegevus tulemusi andis.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Nii.Lõunal käidud ja viga endiselt alles.Oskab keegi öelda milles veel viga võib olla.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

BMW enda service raamatusgi on öeldud, et see tuli võib põleda kui pöörded madalad, nii et pole hullu midagi. :)



btw, mul audi 80'l oli sama asi (eriti külma mootoriga)
Vasta