K:e36 vedru kõrgendus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
Asukoht: Võru

K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Buumer 316i »

küsimus siis selline et kas tagavedru kõrgendusi on müüa?või millised vedrud sobivad e36 1992 bemmile et tagaotsa natukenegi tõstaks.Olen kuulnud et on pandud teise auto vedrud ja on pärishea jäänud :D
Bmw
Kasutaja avatar
birgit123
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2817
Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
Asukoht: Tallinn/Mähe

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas birgit123 »

Osta korralikud uued vedrud. Ja vaata üle tagasild, et mõni puks ära surnud ei oleks.
Siis ka pepu tõuseb. Vanad väsinud ja ära vajunud.

http://ladu24.ee/et/ladu1/262/5,801,0,1/21875 ei ole teab mis väga kallid ka. Ei tasu porri kohe tegema hataka :evil:
Aris
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20.01.2009 01:12 53

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Aris »

Ehk keegi targem võiks mind võhikut õpetada ja viidata mõnele konkreetsele puksile, mis on seotud tagarataste ja koopavahelise kõrguse muutusega?
Kasutaja avatar
birgit123
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2817
Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
Asukoht: Tallinn/Mähe

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas birgit123 »

Mine vii auto kuskile töökotta, las vaatavad üle. Meil siin eraldi teema Teenused kust võid leida endale sobiva töökoja.
Variante on palju, mis puksid võivad läbi olla.
Aris
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20.01.2009 01:12 53

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Aris »

Äkki oskab keegi koos joonistega midagi konkreetset välja pakkuda? Ei ole just väga suur teeninduses käija, oskan ka ise polte-mutreid lahti ja kinni keerata.
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas erik »

Üldiselt teevad kõrgemaks lihtsalt uued vedrud pannes.
Kui tahad veel kõrgemat siis touringu vedrud on jäigemad ja kõrgemad.
Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
Aris
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20.01.2009 01:12 53

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Aris »

Nonii, sain mingid kasutatud 325 vedrud, vahetasin vedrud ja amordid ära, kuid tagaotsa kõrgus ikkagi sama. Vasakul vedrul oli mingi tükk ära murdunud ning enne oli vahe kuskil 2cm tiiva ja ratta vahel, peale "uue" vedru panemist kõrgus ei muutunud. Paremal küljel oli enne ja on ka praegu ratas tiivaservaga tasa, vana vedru oli seal terve. Ei pretendeerigi, et need "uued" vedrud on läbi aga et nende vahetamisega midagi ei muutunud - see annaks nagu märku, et miskit muud on häda - soovitusi?
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas jjanno »

Tere
erik kirjutas:Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
BMW originaal ida-Euroopa vedrustuse puksid on olemas. Ei maksa ülemõistuse palju. Ning tõstavad autot natukene. Oma Touringule panin need.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
Asukoht: Võru

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Buumer 316i »

birgit123 kirjutas:Osta korralikud uued vedrud. Ja vaata üle tagasild, et mõni puks ära surnud ei oleks.
Siis ka pepu tõuseb. Vanad väsinud ja ära vajunud.

http://ladu24.ee/et/ladu1/262/5,801,0,1/21875 ei ole teab mis väga kallid ka. Ei tasu porri kohe tegema hataka :evil:
Puksid võivad vägagi pees olla....selle tõesti tagaots ära vajunud:)aga tänud :cool:
Bmw
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
Asukoht: Võru

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Buumer 316i »

erik kirjutas:Üldiselt teevad kõrgemaks lihtsalt uued vedrud pannes.
Kui tahad veel kõrgemat siis touringu vedrud on jäigemad ja kõrgemad.
Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
Eks vaatan üle..Tänud :cool:
Bmw
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Alvar_S »

Aris kirjutas:Nonii, sain mingid kasutatud 325 vedrud, vahetasin vedrud ja amordid ära, kuid tagaotsa kõrgus ikkagi sama. Vasakul vedrul oli mingi tükk ära murdunud ning enne oli vahe kuskil 2cm tiiva ja ratta vahel, peale "uue" vedru panemist kõrgus ei muutunud. Paremal küljel oli enne ja on ka praegu ratas tiivaservaga tasa, vana vedru oli seal terve. Ei pretendeerigi, et need "uued" vedrud on läbi aga et nende vahetamisega midagi ei muutunud - see annaks nagu märku, et miskit muud on häda - soovitusi?
Arvatavasti pole enam vedrudes tõesti asi vaid mingid puksid ikka korralikult ära.
Samas võid ülevaatus punktis asja lasta üle vaadata ja öeldakse mis viga on. ;)
Ou Vööthüään!!!
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas vull »

"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema

igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas jjanno »

Tere
vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema

igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Seega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/

Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.

Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
Asukoht: Võru

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Buumer 316i »

jjanno kirjutas:Tere
vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema

igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Seega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/

Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.

Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?

jJanno
vedrusi praegu vahetanud veel pole sest hetkel rahadega jama..ootan palgapäeva :D
Bmw
Kasutaja avatar
Buumer 316i
Huviline
Postitusi: 426
Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
Asukoht: Võru

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Buumer 316i »

diislijoodik kirjutas:Esivedru võib ka katki või ära roostetanud olla. Selleks, et probleemi asukoht selgeks teha, tuleb auto esi- ja tagasilla keskelt üles tungida ja siis mõõta rataste tsentrite või velgede servade ja tiiva servade vahekaugusi ning võrrelda. Erinevus külgedel ei tohi olla üle 10 mm. Eest tungid, tagant mõõdad ja vastupidi.

Kui on vaja vedrudele rõõmurõngaid alla panna, saab neid teha vanast transportöörilindist- ei pea kohe poodi jooksma.
Eks mõõdan üle kui vabaaega jääb :D Tänud kõigile :cool: :cool:
Bmw
Aris
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20.01.2009 01:12 53

Re: K:e36 vedru kõrgendus

Postitus Postitas Aris »

jjanno kirjutas:Tere
vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema

igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Seega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/

Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.

Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?

jJanno
Kui jutt oli minu probleemist, siis täpselt nii, oled õigesti aru saanud. Vast saan lähiajal ülevaataja juurest läbi käidud ja natuke tarkust juurde saada.
Vasta