E34 525TDS püsikiiruse hoidja kasutamise how to

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

E34 525TDS püsikiiruse hoidja kasutamise how to

Postitus Postitas KristjanT »

Auto on E34 525TDS.
Ette lükkan kogub kiirust, enda poole tõmban langetab kiirust.

1. Mida teeb vajutamine?
2. Kas üles/alla lükkamine on ainult kiirusehoidmisest loobumiseks nagu hetkeliselt piduripedaalile vajutaminegi?

Esimene BMW, kui ei näpi, siis ei õpi.

K.
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

1.Fikseerib kiiruse mis antud hetkel on ja hoiab seda.
2.Alla lükkamine sama mis piduripedaalile vajutamine - ei hoia enam kiirust. Üles lükkamine - auto kiirendab sellele kiirusele mis oli viimati püsikiiruse peal ja hoiab seda kiirust (väga hea kui on kiirusepiirang - võtad hoo maha ja piirangu lõppedes taastad kiiruse).
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

margo74 kirjutas:1.Fikseerib kiiruse mis antud hetkel on ja hoiab seda.
2.Alla lükkamine sama mis piduripedaalile vajutamine - ei hoia enam kiirust. Üles lükkamine - auto kiirendab sellele kiirusele mis oli viimati püsikiiruse peal ja hoiab seda kiirust (väga hea kui on kiirusepiirang - võtad hoo maha ja piirangu lõppedes taastad kiiruse).
Neid on erinevaid

Mul nii:

ette poole: läheb peale ja hoides kiirendab
enda poole : resume
üles/alla : 0 ehk siis läheb maha

Kogu jutt on tegelt ka kangi peal kirjas
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

M4rt kirjutas:Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Peaks saama kui süüdet vahepeal välja pole keerand.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

M4rt kirjutas:Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Jah ca 35 km/h hakkab cruise tööle alles
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Raun069
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 01.11.2005 20:44 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raun069 »

Tere

Mul nihuke mure. Nimelt sai installitud 525 tds'ile püsikiiruse hoidja aga kahjuks või õnneks ei haka asi korralikult tööle. Nimelt sõitu alustades toimib seade ( saab kiiruse paika panna saab kiirendada ja saab aeglustada ja see on nagu koik) pärast paari korda piduri vajutust lakab püsikiiruse hoidja töötamast.

Äkki keegi oskab seletada milles probleem võib olla äkki ma lihtsalt ei oska kasutada?
bumerang
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21.11.2004 16:09 26

Postitus Postitas bumerang »

Ette - läheb peale. Töötaval, kangi ette lükkates saab kiirust ca. 1-1,5 km/h iga vajutusega suurendada
Taha (enda poole) - kiiruse mahavõtmine ca. 1 - 1,5 km/h vähendada iga vajutusega
ülesse/alla - maha võtta, ehk hakkab mootoriga pidurdama
sisse vajutades võtab mälust viimase seivitud kiiruse ning kiirendab kuni kiiruse kätte saab ( minul iga kord ei õnnestu, võib-olla on veel peenusi sellel protseduuril)
Üldiselt mugav asi - linna sõiduga paned parda kompuutris kiiruse limiti peale, ja siis kui gong käib, paned kiiruse hoidja peale. Aitab pollerite radaritele jälgi jätmata liikuda ;-)
E34 525tds M51
E34 525i M50
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

1) pidurdamine ja sidurdamine lülitavad pk-hoidja välja
2) hoidja ei tööta kiirustel alla 40km/h
3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raun069
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 01.11.2005 20:44 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raun069 »

Mul on tegemist automaat kasdiga ja ma tean, et üldiselt kipub see asi töötama üle 50 km/h aga eile üritasin nagu lollakas järvevanal kiirust hoidma panna aga ei õnnestu kiirust seal juures 85-90.
Äkki peab mingi programeerimise värgi tegema või muud sorti abi otsima. Jmelik just see et mingi aeg töötab ja siis lõpetab töö. Ja pulk ise ostetud united motorsist ja on tutikas.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

priitv8 kirjutas: 3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Mis sa selle all mõtled.

Mina panin lihtsalt kangi külge ja töötab.
Ainuke asi mida ma pole suutnud selgeks saada on see resume.
Peale ja maha oskan panna.kiirendada suudan ka aga kui on piirang siis sama kiirust enam pärast ei oska saavutad.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarmo kirjutas:
priitv8 kirjutas: 3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Mis sa selle all mõtled.
Jah, see rohkem bensuka probleem. Manuaalkastiga dislal on see lüliti juba igal juhul olemas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

Raun069 kirjutas:Tere

Mul nihuke mure. Nimelt sai installitud 525 tds'ile püsikiiruse hoidja aga kahjuks või õnneks ei haka asi korralikult tööle. Nimelt sõitu alustades toimib seade ( saab kiiruse paika panna saab kiirendada ja saab aeglustada ja see on nagu koik) pärast paari korda piduri vajutust lakab püsikiiruse hoidja töötamast.

Äkki keegi oskab seletada milles probleem võib olla äkki ma lihtsalt ei oska kasutada?
mingi aeg tagasi oli mul sama mure, nimelt oli piduripedaali "konn" kuidagi imelikult, pistik pisut lahti ja mitte päris oma pesas.
320d `02
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

nüüd siis sain selle resume ka selgeks.
Kuigi kangi peal on üles ja alla märgitud OFF, siis tegelikult ta ikkagi alla on off ja ülesse resume.

Minul töötab laitmatult.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

bumerang kirjutas:sisse vajutades võtab mälust viimase seivitud kiiruse ning kiirendab kuni kiiruse kätte saab ( minul iga kord ei õnnestu, võib-olla on veel peenusi sellel protseduuril)
Kuidas see kang sisse käib? Kas kõikidel versioonidel on see nii?
Mul pole see seni veel õnnestunud :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei ole kõikidel ühtemoodi. Vanem on nii, nagu Tarmo, uuem nii nagu bumerang kirjutab. Seda vähemalt bensukatel, millel eraldi kontrolleriga tempomaat. A üldiselt peaks kõik ju kangi otsa peal ilusti kirjas olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raun069
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 01.11.2005 20:44 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raun069 »

MIs asi see piduripedaali konn on äkki seletad lähemalt ma vaataks selle üle
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Kuna mul omal ka 525tds manuaalkastiga ja ka selline kang ja eks avaldan siiskohal oma tähelepanekudkoos autoga kaasas olnud instruktsiooniga.
1. Kangi ette poole lükates (sõidusuunas) fikserib hetkel oleva auto kiiruse ja jääb seda hoidma. ALUSTAB TÖÖD alates kiirusest 50km/h
Hoides kangi ette surutud asendis suurendab pidevalt kiirust. Üks lülitus ette suunas suurendab kiirust 1km/h
2. Kangi enda poole tõmmates vähendab kiirust 1km/h
3. Üles/alla liigutamine vabastab kiirusehoidja tööst (võrdeline piduri, siduri ja käigu lülitamisega)
4. Kangi sisse poole (roolisamba suunas) liigutades, lülitab sisse viimase püsikiiruse mälus olnud kiiruse.

Mina kiirusepiirangute korral kasutan asja nii: kangiga klikk alla ja kiirus sujuvalt väheneb ja kiirusepiirangu lõppedes klikk sisse poole ja taastub endine maanteekiirus. Jalad võivad lausa istumise all olla :lol:
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

mugav on ta kasutada küll.
Ma samamoodi isegi linnas kasutan.

Mul seda roolisamba poole lükkamist ei ole mul taastab kiiruse kui liigutan kangi ülespoole.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

Raun069 kirjutas:MIs asi see piduripedaali konn on äkki seletad lähemalt ma vaataks selle üle
Põhimõtteliselt on see piduripedaali juures asuv piduritulede lüliti.
320d `02
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Huvitav et dislameestel hakkab tööle alates 50, bensakatel on paberite järgi 36 vist, umbes nii ta mul toimib ka.
E 34 M50B25
53 840 111
Vasta