E28 525i mootor ei käivitu ja jookseb bensiini täis ikka

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

E28 525i mootor ei käivitu ja jookseb bensiini täis ikka

Postitus Postitas stagga »

Probleemid siis sellised et eile imelikul kombel mootor enam ei käivitunud ja täna jäi bensiini pump niivisi peale et võib võtme täitsa välja võtta aga see ikka siriseb. Võtsin akult klemmi maha.
Surveregulaatori vaakum toru otsast kollektori küljest lausa voolas bensiini peale tänast käivitamis üritust.
Kartsin et surve regulaatori vaakum klapi membraan on katki, vahetasin surveregulaatori teise vastu aga kollektor jooksis ikka täis.

Kas tõesti külmkäivituse pihusti uhab täie joaga ?

Praegu võtsin maha: küünlad, filtri ja õhulugeja
Lasin suruõhuga silindritest bensiini välja niipalju kui seda seal oli ja tuulutasin kollektori kaudu ka, teises silindris oli klapp lahti ja see oli pilgeni bensiini täis.


Millest võib selline kollektori täis jooksmine ja bensiini pumba jamamine põhjustatud olla?
Mis selle lahendus oleks?
Pikem sõit oli plaanis aga jään vist jalameheks :cry:

Ette tänades!
Viimati muutis stagga, 19.09.2005 22:55 03, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma alustaks kõige lihtsamatest asjadest. Nt. prooviks bensupumba relee teise vastu vahetada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Bensupumba relee ei mängi küll rolli täis jooksmisel, kuna pihusti avatakse ju vooluga. Pihustit avatakse ju elektrivooluga ja ilmselt saab ta kusagilt pidevad voolu või äkki viga on ajus mis jätab pihustid lahti koguajaks. Kuid relee ära vahetada võiksid küll aga probleem võib ka olla et relee saab ka ise pidevat voolu ja sellepärast hoiab relee pumpa tööl.
jaant
Huviline
Postitusi: 453
Liitunud: 07.05.2004 09:43 08
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jaant »

Mul oli sama mootori ja mudeliga sama probleem ja oli aju viga. Õli tuleb ka ära pärast vahetada.
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Ma arvasin et relee võis kinni jääda bensiini pumbal, selle proovin ära vahetada. Aga kontrollin üle ka süüteluku.

Ma otsin kohe teise aju ja õige juhtmestiku, kuna sellel kerel oli ennem aiste vahel 2.8 selle vahetasime 2.5 vastu ja jäi 2.8 juhtmestik aga 2.5aju. Eks siis niikaua töötas.

Proovin täna või homme selle korda ajada.

Tänud vastanutele!
Edu!
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Niisviisi täna sai bensiini pumba relee ära vahetatud, aga peale seda:

Mida on vaja et põletada maha bemmi kapotialune ja peaaegu garaaz koos endaga?

1. Bmw'd millel on sassis aju ja bensiini pumba relee.
2. Üht stagna aegset vanameest oma ideaalsete soovitustega
3. garaazi kus tulekusti on kusagil kapis asjade all.

Asi algas sellest et maha võetud bensu relee mille leidmiseks katsetasetasime kõik releed järjest läbi: maha võetud ja aku klemmiga katsetatud kas see on ikka see, avastuseks et seda bensu releed on ennemgi näpitud ja see oli alt teibiga kinni :evil: vahetatud korraliku vastu mis ei andnud kontakti kui aku klemm peale panna. (süüde väljas)
Peale seda mõtlesin et mõni silinder ja kollektor on bensiini täis et see suruõhuga puhtaks lasta aga vot üks mees (kõrvalseisja) soovitas paar korda starteriga mootorit ringi lasta ja küünla aukudest pritsiks ise ennast bensiinist tühjaks ja ta sundis peale ka veel peale igat minu soovitust seda suruõhuga teha.
Niisiis saigi seda tehtud ja ossa ***** kuidas lõi leegi laeni.
Kargasin rooli tagant välja pulberkustuti järgi, peale selle mitte leidmist garaazi-naabri juurde joostud ja karjudes temalt tulekustuti saadud
Terve garaaz ja bemm on mõnusa pulberkustuti tolmu all :evil: :evil: :evil: :evil:

Ära põlesid juhtmekibmu isolatsioon (kollektori poolne), sulas ära kapoti pealne õhuvõtu kate, kapoti alune pehmendus/heliisolatsioon vms. ja värv mis on püstiku õmbruses ja esiakna ääres on nüüdsest pruun :evil:

Võtaks veel mingi seniilse vanamehe "häid" soovitusi kuulda.

Olen enda peale praegu ilgelt vihane :evil:

Aga noh nüüd saab jälle kapoti all ja garaazis suruõhu, tolmuimejaga ja puhastusvahendi lapi ja survepesuriga hullult mässata.
Fun-fun!

Edu! :evil:
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Niih tänaseks tulekahjustused korda tehtud/vahetatud/puhastatud ja probleem püsib.

Täna vahetasin:
1. Külmkäivituse pihusti
2. Õhulugeja
3. Bensiini rõhu-regulaatori

Proovinud olen teise ajuga 2.8 omaga kuna selle juhtmestik aga ikka probleem on sama.
Nüüd varsti lähen vahetan 2.8 juhtmestiku ära mootoriga vastava 2.5'se omaga ja proovin uuesti. Ja siis vahetan ära veel süütepooli.
Mul soovitati ära vahetada ka see gaasi siibri otsas asetsev siibri andur või reostaat või mis-selle-nimi ka-pold, teine kasutatud muidu riiulil olemas küll.
Igatahes varsti lähen garaazi tagasi ja õhtupoole informeerin kuda asi läks.

No **** ikka ei saa aru mis kamm käib sellega. :cry:


Mõnikord korraks läheb käima siis töötab mingi aeg normaalselt ja siis hakkab katkuma ja sureb välja ja käima ei lähe, ükskõik kui pikalt käiata.
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

no **** kui k6iksugu asjad on ära proovitud s.h. ka teise ajuga siis peab ju olema miski juhe v6i andur kuskil puruks. Kui ta sulsilindrid täis jooksutas bentsu siis sai see ju tulla ainult läbi kylmkäivituspihusti sest muudmoodi ju kollektorisse bena ei j6ua. Aga samas ei tohiks ju kylmkäivituspihusti nii palju peale anda et k6ik yle ujutab. Miskijama peab olema ikka pihustite juures. Aga kas ta sul ikka jätab veel bensupumba tööle kui syyte sisse lylitad we? Kui jah siis esmalt proovi sellest lahti saada.
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Eile sai pikalt aega garaazis veedetud ja vahetatud kõik pihustid ka ära.
Panin 2.8 mootori pihustid kuna see komplekt oli olemas.
Ja ka 2.5 juhtmestiku koos 2.5'e ajuga.

Leidsin vist pahareti üles, üks pihusti oli peetis (tagant teine), st et pihusti otsas asuv tila/nõel vms oli sees, ja lasi läbi.
Eile ka läks ka peale pikka lahkamist käima nagu kellavärk ja töötas kah.
Täna hommikul samamoodi nagu muusika mu kõrvadele.

Aga tööle sõites, kui seisma jäin ja mootori välja lülitasin jäi bensiini pump peale, ja kahtlustan, et läbi külmkäivituse pihustist lasi kogu surve ka kollektorisse. :cry:
Võtsin akult käbe juhtme maha ja nii ta seisab seal.

Järgmisena lähitulevikus vahetan ära need kolm andurit termostaadi korpuse peal eesotsas. Eeldatavasti on üks nendest külmkäivituse andur ja samamoodi võtan need oma doonor mootorilt 2.8'lt.


Olen juba peaaegu absoluutselt kõik kõikvõimalikud asjad ära vahetanud ja tahaks ikka teada mis kamm käib, asi muutub juba koomiliseks. :D

Vahetanud olen:
1. Gaasi siibri asendi anduri/reostaadi
2. Juhtmestiku
3. Aju
4. õhulugeja
5. Bensiini pumba relee
6. Pihustid
7. Külmkäivituse pihusti
8. Süütepooli-jagaja juhtme

Masendus tuleb juba :D

Edu!
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Update!

Vahetasin täna ära küünlajuhtmed ja tänu sellele kadus ära puterdamine suurtel pööretel
Aga nüüd puterdab madalatel pööretel :D
Mingi pütt lakkab töötamast vahepeal.

Juba mõtlen vaikselt mootori vahetust :?

Deem mingi ilgelt karvane kala ujub mootori töös ringi :D
stagga
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 07.03.2005 23:24 23

Postitus Postitas stagga »

Täna mõõtsin kompressiooni ära. 3. ja 4-ndas silindris on kompressioon 6 ja teistes 11-12.

Homme lammutan pea maha ja uurin asja lähemalt :lol:
Olemas on 2.8 pea ja mõtlen selle ära vahetada või kui peal olev on paremas korras, lasen üle freesida ja klapid korralikult ära sooveldada. Vahetan ka plokikaane tihendi ja kõik klapisääretihendid.

Plokikaane tihend ca 500.-
Klapisääre tihendid 4.- tk

Edu!
Vasta