Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kaks küsimust:
Kuidas vahetada bensu filtri ja paagi vahelist kütusevoolikut? Sealsed kummivoolikud on hakanud praguliseks minema. Kui bensu filtrist hakata näpuga järge vedama siis on näha kuidas kütusevoolikud paagi peale jooksevad ja lõppu pole näha. Ega ometi pea paaki maha võtma et neid lahti saada
Kuidas kontrollida ülemise õõtsa pukside korrasolekut? Alumistele lööd meisli vahele ja on kohe aru saada kas on jäik või mitte. Ülemised on aga suured ja nendelt ei saa sellist jäikust oodata. Või ma eksin?
Ei voolikute vahetamiseks ei pea paaki maha võtma. Pagasinikust vaadates (pagasniku kate eemaldada) paistab paremal pool selline ovaalse kujuga kaan mis on kinnitatud kuue, seitsme kruviga. Kui need ära keerad siis saad selle kaane kätte ja sealt alt paistab juba pensupumba ülemise osa ja voolikud ja sealt saad need voolikud ka lahti keerata(kinnitatud tavaliste vooliku klambritega) ja siis nagu rohkem probleeme ei peaks olema
Ise neid voolikud küll vahetand pole aga pumpa küll mõningad korrad.
Kui millegist valesti aru sain või enda seletusega pambusesse panin siis palun vabandust.
Andre_P kirjutas:Ei voolikute vahetamiseks ei pea paaki maha võtma. Pagasinikust vaadates (pagasniku kate eemaldada) paistab paremal pool selline ovaalse kujuga kaan mis on kinnitatud kuue, seitsme kruviga. Kui need ära keerad siis saad selle kaane kätte ja sealt alt paistab juba pensupumba ülemise osa ja voolikud ja sealt saad need voolikud ka lahti keerata(kinnitatud tavaliste vooliku klambritega) ja siis nagu rohkem probleeme ei peaks olema
Ise neid voolikud küll vahetand pole aga pumpa küll mõningad korrad.
Kui millegist valesti aru sain või enda seletusega pambusesse panin siis palun vabandust.
Suur tänu.
Kas mõni esi sillaga kursis olev foorumlane oma kommentaari ka teisele küsimusele annaks?
siim_s kirjutas:Kuidas kontrollida ülemise õõtsa pukside korrasolekut? Alumistele lööd meisli vahele ja on kohe aru saada kas on jäik või mitte. Ülemised on aga suured ja nendelt ei saa sellist jäikust oodata. Või ma eksin?
mis erilist tarkust seal ikka vaja. Otsi koht/stend kus saad oma silda igatpidi väänutada ja ongi kõik pukside lõtkud käes. Põlve otsas saab jalgratast remontida aga sedagi küsitava väärtusega.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto