E34 sidur
E34 sidur
Terkest!
Küsimus, on nats rumal ja rullnokalik aga küsin ikkagi Kas 525i, 141kw, teise käiguga peaks asfaldil suvekummiga ratta ringi saama? Või ongi normaalne, et pea 2 tonnise täismassiga auto ja selline mootor ei tee seda? Esimese käiguga kõik ok.
Küsimus, on nats rumal ja rullnokalik aga küsin ikkagi Kas 525i, 141kw, teise käiguga peaks asfaldil suvekummiga ratta ringi saama? Või ongi normaalne, et pea 2 tonnise täismassiga auto ja selline mootor ei tee seda? Esimese käiguga kõik ok.
Re: e34 sidur
sõltub kui hästi mootor säilinud on =)annoying kirjutas:Terkest!
Küsimus, on nats rumal ja rullnokalik aga küsin ikkagi Kas 525i, 141kw, teise käiguga peaks asfaldil suvekummiga ratta ringi saama? Või ongi normaalne, et pea 2 tonnise täismassiga auto ja selline mootor ei tee seda? Esimese käiguga kõik ok.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kui saad esimesega ratta ringi siis peaks ka teisega saama.
Kõik oleneb tihendist rooli ja pedaalide vahel.
Samas oleneb mis see sidur sul teeb kui sa teise käigu paned.
kui pöörded tõusevad ja masin edasi ei liigu siis sidur kutu.
Aga samas siis peaks olema esimese käiguga sama jama.
Kõik oleneb tihendist rooli ja pedaalide vahel.
Samas oleneb mis see sidur sul teeb kui sa teise käigu paned.
kui pöörded tõusevad ja masin edasi ei liigu siis sidur kutu.
Aga samas siis peaks olema esimese käiguga sama jama.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: e34 sidur
See peaks üsna lihtne olema. Vajutad vasaku pedaali vasaku jalaga alla, paned sisse teise käigu, vajutad parema pedaali parema jalaga alla, tõstad vasakut ja mõne ringi peaks ratas ikka tegema. Kui just sidur nõrk poleannoying kirjutas:Kas 525i, 141kw, teise käiguga peaks asfaldil suvekummiga ratta ringi saama?
I käiguga läheb ilusti, tunned kuidas tõmme tuleb ja masin edasi hüppab. II kohapealt võib pöörded pea põhja lüüa ja sidur laks lahti, tõmbaks nagu "kooma" (mootor puterdama ei hakka), tõmbab pöörded natust maha ja hakkab edasi liikuma - pisike hoog sees tuleb laks jõud taha ja pühib aga just sellist äkilist minekut kohapealt II käiguga pole.
Kummid 205, 65 taga.
Küsimus tegelt selles, et kas võib sidur minema hakata? Aga noh esimesega probleeme ei ole ja kui hoopealt gaasi andes naiteks II käiguga, siis liigub päris eduliselt.
Selline asi mõtetes sellepärast, et auto just ostetud, ning kui osi vahetama hakata, siis juba kohe.
Andres
Kummid 205, 65 taga.
Küsimus tegelt selles, et kas võib sidur minema hakata? Aga noh esimesega probleeme ei ole ja kui hoopealt gaasi andes naiteks II käiguga, siis liigub päris eduliselt.
Selline asi mõtetes sellepärast, et auto just ostetud, ning kui osi vahetama hakata, siis juba kohe.
Andres
Kui "kooma" tõmbab siis järelikult sidur korras, kui pöördesse jäädes kohalt läheks siis oleks sidur kulunud. Kohalt minnes ei võta ta raudselt teisega ratast ringi. See võiks juhtuda kui esimesega ratta ringi saad ja siis kiirelt teisele vahetad. Kui kardad et ei ole piisavalt võimu siis mine tee dünos paar tõmmet või mõõda kiirendust 0-100. Kui sealt tulevad ebanormaalselt väikesed näitajad siis hakka viga otsima. Ratta ringi võtmine on väga subjektiivne näitaja auto võimsuse hindamiseks.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Pöörded põhja, sidur laks lahti -- sellise sõiduviisiga hakkab sidur kindlasti varsti minema. Ma ei saa aru miks sa II käiguga kohalt tahad võtta? Liikuma hakkamiseks on I käik. See mootor tahab selle auto liikuma panemiseks ka esimese käiguga hoolikust gaasi andmisel. Tühikäigupöörete läheduses on võimsust vähe ja gaasiga koonerdades sureb kergelt välja.annoying kirjutas:.... II kohapealt võib pöörded pea põhja lüüa ja sidur laks lahti, ...... Küsimus tegelt selles, et kas võib sidur minema hakata?
Sõidurõõm
algsesse teemasse niipalju,et kuuldavasti ei võta E34 M5 ka 2ga kogapeal sussi ringi.
kuna endal ka analoogne probleem,siis küsiks ka.
ise vahetevahel harrastan nn"joonestamist"sellega seoses siis siuke probleem,et esimesega on ok,teise käiguga vahest hakkab sidur libisema(4000+ pööret ja auto kiirus 45-55km/h sidurit lahti lastes).jutu mõte siis selles : üks vend rääkis siukest juttu ,et 3,5 mootor selle siduri jaoks liiga võimas.pidi "lastehaigus" olema.normaalsel sõidul kõik ok,aga rohkemaks mitte.
et siis küsimus targematele selle kuulujutu õigsuse kohta:kas on mõtet raha raisata tugevama siduri peale,või lihtsalt ära vahetada uue originaali vastu.
kuna endal ka analoogne probleem,siis küsiks ka.
ise vahetevahel harrastan nn"joonestamist"sellega seoses siis siuke probleem,et esimesega on ok,teise käiguga vahest hakkab sidur libisema(4000+ pööret ja auto kiirus 45-55km/h sidurit lahti lastes).jutu mõte siis selles : üks vend rääkis siukest juttu ,et 3,5 mootor selle siduri jaoks liiga võimas.pidi "lastehaigus" olema.normaalsel sõidul kõik ok,aga rohkemaks mitte.
et siis küsimus targematele selle kuulujutu õigsuse kohta:kas on mõtet raha raisata tugevama siduri peale,või lihtsalt ära vahetada uue originaali vastu.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
heh
Ma täna oma 535-ega läksin kohalt ära teisega...ja parema tahtmisega oleks ka võinud ringe asflati peal teha....kui vaid ohutussaar poleks ette jäänud:D
Krt.....nokitsemist vajab..
- jkk166
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 07.10.2005 13:10 34
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: harju
Paigalt teise käiguga
Siduri testimise huvides võib ka proovida kolmanda, neljanda ja ka viienda käiguga. Võib olla saabki ära vahetada.