e-39 i-bus
e-39 i-bus
küsimus siis selline kas e-39 i-bus saab vahetada mõne romurast võetud vastu ja palju see maksaks poest ostes ja veel kas talle pääseb hästi ligi
Re: e-39 i-bus
Äkki seletad lahti mida sa i-bus'i all mõtled...
Re: e-39 i-bus
i-busi plokk see pidi asuma kuskil kõrvalistuja jalgade juures
Re: e-39 i-bus
Hea teema
aga üldiselt enamusi e39 küljest võetavaid plokke on võimalik asendada suurema või väiksema vaevaga romulast võetavate vastu...
aga üldiselt enamusi e39 küljest võetavaid plokke on võimalik asendada suurema või väiksema vaevaga romulast võetavate vastu...
533 274 38 Andres
Re: e-39 i-bus
Tõenäoliselt käib jutt põhimoodulist"Baisic module" kõrvalistuja jalgade kohal
UM'is maksab uus 6000.-
UM'is maksab uus 6000.-
Re: e-39 i-bus
grundmodul ehk siis? soovitavalt siis vastavalt sama auto oma ehk kui sul touring siis sedaani oma ei sobi
Re: e-39 i-bus
olen siin foorumist lugenud et kui auto vähe aega käib ja soojeneb siis kaob mul maki tuled ja ei mängi enam ja hiljem kui kaob kellaaeg siis ka armatuuris suuna tuled ei vilgu vähe seistes toimib kõik jälle ja siin õeldud et viga i-busis
Re: e-39 i-bus
Tundub tõesti,et tegemist i-bus'i lühisega Kuna i-bus jookseb läbi peaegu kõikide plokkide autos,võib viga olla kus iganes.Pädev elektrik-diagnostik peaks suutma selle siiski leida.Ise võidki jääda plokke vahetama...
Re: e-39 i-bus
Kas mitte general moduleenn1 kirjutas:Tõenäoliselt käib jutt põhimoodulist"Baisic module" kõrvalistuja jalgade kohal
UM'is maksab uus 6000.-
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e-39 i-bus
Eeldus on et,pädeval elektrikul on vastavad plokid proovimiseks olemas,samuti kodeerimis võimalusdiislijoodik kirjutas:Pädev elektrik teeb sel juhul samamoodi, st vahetab rutiinselt plokke. Erinevus on vaid selles, et siis tuleb ka elektriku töö kinni maksta.
PS.soovitus oli antud rohkem teemaalgatajale,kes rääkis i-bus'ist,kui plokist kusagil teadmata kus...