K: e39 madaldus amort vs tavaamort

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
buumer5
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 24.01.2005 21:35 17

K: e39 madaldus amort vs tavaamort

Postitus Postitas buumer5 »

Autoks on e39, 530d, touring.
Autol on tehasepoolne Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.

Vaja vahetada esiamordid.
Olemas on e39 tavavedrustuse amordid, mida plaan panna orginaalide (SACHS) asemele.

Küsimus on, kas saab madaldusvedruga koos kasutada tavavedrustuse amorti?

Igasugune info on oodatud, tänud ette!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort

Postitus Postitas eero »

No ses suhtes et SAAB küll kasutada st et alla läheb. Iseasi kuidas ja kauaks tööle jäävad need amordid.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
buumer5
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 24.01.2005 21:35 17

Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort

Postitus Postitas buumer5 »

Kui alla läheb, siis teoreetiliselt ei tohiks ju probleemi olla.
Lihtsalt amordi käik on lühem, kui muidugi põhja ei hakka peksma.
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort

Postitus Postitas marx8 »

olen kuulnud, et pidi töötama väga hästi, 15 mm madaldust ainult. ega ta amorti põhja ikka peksma ei hakka
Vasta