Autoks on e39, 530d, touring.
Autol on tehasepoolne Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
Vaja vahetada esiamordid.
Olemas on e39 tavavedrustuse amordid, mida plaan panna orginaalide (SACHS) asemele.
Küsimus on, kas saab madaldusvedruga koos kasutada tavavedrustuse amorti?
Igasugune info on oodatud, tänud ette!
K: e39 madaldus amort vs tavaamort
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort
No ses suhtes et SAAB küll kasutada st et alla läheb. Iseasi kuidas ja kauaks tööle jäävad need amordid.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort
Kui alla läheb, siis teoreetiliselt ei tohiks ju probleemi olla.
Lihtsalt amordi käik on lühem, kui muidugi põhja ei hakka peksma.
Lihtsalt amordi käik on lühem, kui muidugi põhja ei hakka peksma.
Re: K: e39 madaldus amort vs tavaamort
olen kuulnud, et pidi töötama väga hästi, 15 mm madaldust ainult. ega ta amorti põhja ikka peksma ei hakka