E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Tere,
palun kohe vabandust kuna neid salongi soojenduse teemasid siin palju ja asi on laialt lahti seletatud...olen kasutanud ka otsingut aga oma murele lahendust ei saa...
Nimelt auto soojeneb väga aeglaselt ja päris soojaks ei lähegi. Enamvähem soojaks saab ainult siis kui vajutan tööle ringi märgi (võtab vist õhku salongist või midagi). Panan puhuri manuaalselt põhja aga hädavaevu sealt midagi leiget tuleb. Olen üritanud õhutada kuigi ei ole kindel et viga õhus süsteemis... igatahes ei aidanud (õhutasin nii et valasin süsteemi täis panin auto tööle lasin soojaks ja siis õhutusklappe keerasin ükshaaval lahti/kinni ja mudisin voolikuid (UM-is soovitati nii)). Vee temp ei lähe üle normi kunagi. Siili olen korra vahetanud...umbes poolteist aastat tagasi. Aga tookord nagu üldse ei puhkunud ei sooja ega külma... isegi klaasi peale ei puhkunud. Seekordse vea puhul puhub, aga väga vaikselt ja leiget õhku
Kas olen valesti õhutanud... kas pean tõesti auto nina taeva poole laskma ja otse lõdvikust sisse valama jahutusvedelikku? Siin foorumis kuskil oli mingi taoline õpetus...
Või on veel midagi mida võiksin vaadata?
Koll ees juba sellisest poolpidusest autost :/
aa ja ei ole nii et kui annan lappi siis tuleb sooja või kõrvalt tuleb sooja ja minult ei tule....
Üldse kuskilt ei taha eriti tulla.
Igasugune abi teretulnud
palun kohe vabandust kuna neid salongi soojenduse teemasid siin palju ja asi on laialt lahti seletatud...olen kasutanud ka otsingut aga oma murele lahendust ei saa...
Nimelt auto soojeneb väga aeglaselt ja päris soojaks ei lähegi. Enamvähem soojaks saab ainult siis kui vajutan tööle ringi märgi (võtab vist õhku salongist või midagi). Panan puhuri manuaalselt põhja aga hädavaevu sealt midagi leiget tuleb. Olen üritanud õhutada kuigi ei ole kindel et viga õhus süsteemis... igatahes ei aidanud (õhutasin nii et valasin süsteemi täis panin auto tööle lasin soojaks ja siis õhutusklappe keerasin ükshaaval lahti/kinni ja mudisin voolikuid (UM-is soovitati nii)). Vee temp ei lähe üle normi kunagi. Siili olen korra vahetanud...umbes poolteist aastat tagasi. Aga tookord nagu üldse ei puhkunud ei sooja ega külma... isegi klaasi peale ei puhkunud. Seekordse vea puhul puhub, aga väga vaikselt ja leiget õhku
Kas olen valesti õhutanud... kas pean tõesti auto nina taeva poole laskma ja otse lõdvikust sisse valama jahutusvedelikku? Siin foorumis kuskil oli mingi taoline õpetus...
Või on veel midagi mida võiksin vaadata?
Koll ees juba sellisest poolpidusest autost :/
aa ja ei ole nii et kui annan lappi siis tuleb sooja või kõrvalt tuleb sooja ja minult ei tule....
Üldse kuskilt ei taha eriti tulla.
Igasugune abi teretulnud
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Radikas võib umbes olla
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
e39 salongisoojenduse kohta võiks ka üks sticky mammutteema olla.
Teemaalgatajat kahjuks aidata ei oska. Ainult nii palju küsiks, et kui voolikuid mudisid, kas need läksid kuumemaks?
Minu e39-l juhtus paar päeva tagasi selline asi, et sõitsin rahulikult, temp AUTO peal ja mõlemal pool 21 C. Vent puhus vaikselt. Ühtäkki jäi keskelt õhuvool kinni. Katsusin et jalgade ja klaasi peale tuleb ikka sooja. Kruttisin siis seda keskele puhuvat külma-kuuma ratast. Külma poole keerates puhub, kuuma pool ei puhu.
Lõpuks suure näppimise peale avastasin, et kui auto pealt ära võtta ja eraldi ainult keskele või ka keskele, klaasile ja jalgadele puhuma panna, tuleb keskelt ilusasti sooja?
Mis see siis lendas? Olen siin foorumis nüüd juba paar õhtut tuulanud, kuid pole midagi asjakohast leidnud.
Teemaalgatajat kahjuks aidata ei oska. Ainult nii palju küsiks, et kui voolikuid mudisid, kas need läksid kuumemaks?
Minu e39-l juhtus paar päeva tagasi selline asi, et sõitsin rahulikult, temp AUTO peal ja mõlemal pool 21 C. Vent puhus vaikselt. Ühtäkki jäi keskelt õhuvool kinni. Katsusin et jalgade ja klaasi peale tuleb ikka sooja. Kruttisin siis seda keskele puhuvat külma-kuuma ratast. Külma poole keerates puhub, kuuma pool ei puhu.
Lõpuks suure näppimise peale avastasin, et kui auto pealt ära võtta ja eraldi ainult keskele või ka keskele, klaasile ja jalgadele puhuma panna, tuleb keskelt ilusasti sooja?
Mis see siis lendas? Olen siin foorumis nüüd juba paar õhtut tuulanud, kuid pole midagi asjakohast leidnud.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kas E39 on normaalen kui on Auto peal l2heb mul juhi poolne küljeklaas uduseks? Mingeid andureid tal pole udu jaoks? samas kui sätin ise kuhu õhku ouhuma, siis puhub udu ära
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Ülemine voolik läks igatahes kuumemaks mudimisega. Kui ma eraldi aknale, või näkku puhuma panen siis puhub küll leiget õhku (aga ta ei ole ikka päris see mis olema peab)!HrHuu kirjutas:e39 salongisoojenduse kohta võiks ka üks sticky mammutteema olla.
Teemaalgatajat kahjuks aidata ei oska. Ainult nii palju küsiks, et kui voolikuid mudisid, kas need läksid kuumemaks?
Minu e39-l juhtus paar päeva tagasi selline asi, et sõitsin rahulikult, temp AUTO peal ja mõlemal pool 21 C. Vent puhus vaikselt. Ühtäkki jäi keskelt õhuvool kinni. Katsusin et jalgade ja klaasi peale tuleb ikka sooja. Kruttisin siis seda keskele puhuvat külma-kuuma ratast. Külma poole keerates puhub, kuuma pool ei puhu.
Lõpuks suure näppimise peale avastasin, et kui auto pealt ära võtta ja eraldi ainult keskele või ka keskele, klaasile ja jalgadele puhuma panna, tuleb keskelt ilusasti sooja?
Mis see siis lendas? Olen siin foorumis nüüd juba paar õhtut tuulanud, kuid pole midagi asjakohast leidnud.
Ma ise olen ka lapanud foorumit aga päris sotti ma asjast saanud ei ole kahjuks...
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
kuidas ma saaksin ta ära puhastada? Tosool välja ja uus sisse? Või mingit möksi radikasse panna?Ragnar74 kirjutas:Radikas võib umbes olla
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Minu masinal ka soojateema päevakorras
Kui mootor on saavutanud töötemperatuuri katsu torusid enne ja pärast soojaveeklappe.
Illustreeriv pildike soojaklappidest+lisaveepump
Kui pärast klappe ei ole torud sama soojad, on viga soojaklappides või nende juhtimises.
Kontrolliks tiri tagant ära klappidele minev pistik - vaikimisi on klapid avatud, kui voolu antakse peale, suletakse klapid.
Kui midagi ei muutu, on viga klappides. Kas klapid ei tööta või ei saa voolu peale nt elektri ahelas on viga.
Kui hakkab sooja tulema, siis võib viga olla CCU - kliima kontrollpaneelis, mis juhib klappide tööd.
Võimalikud probleemid miks bmw salongi sooja ei puhu. vaadake pdf viiamst lehekülge.
Soojaklappide ja lisaveepumba hingeelu, E38 foorumis, klapid on sama mis E39
Ingliskeelne teema soojaklappidest
Kui mootor on saavutanud töötemperatuuri katsu torusid enne ja pärast soojaveeklappe.
Illustreeriv pildike soojaklappidest+lisaveepump
Kui pärast klappe ei ole torud sama soojad, on viga soojaklappides või nende juhtimises.
Kontrolliks tiri tagant ära klappidele minev pistik - vaikimisi on klapid avatud, kui voolu antakse peale, suletakse klapid.
Kui midagi ei muutu, on viga klappides. Kas klapid ei tööta või ei saa voolu peale nt elektri ahelas on viga.
Kui hakkab sooja tulema, siis võib viga olla CCU - kliima kontrollpaneelis, mis juhib klappide tööd.
Võimalikud probleemid miks bmw salongi sooja ei puhu. vaadake pdf viiamst lehekülge.
Soojaklappide ja lisaveepumba hingeelu, E38 foorumis, klapid on sama mis E39
Ingliskeelne teema soojaklappidest
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Rõõm kohe lugeda neid postitusi siin, et ma ainuke e39 soojahädaline pole
Mul selline juhtum, et kõrvaistujale tuleb ainult jahedat ja juhile tuleb vahepeal sooja, vahepeal jahedat. Mul oli muidugi see asi ka, et vahepeal lasin oma hooletusest jahutusvedeliku taseme madalaks, võibolla õhku ka sees praegu(nagu ma siit lugedes olen aru saanud, et võiks olla).
PS! Kas tagumise istme juures keskel olevast avast peabki ainult külma tulema ?
Mul selline juhtum, et kõrvaistujale tuleb ainult jahedat ja juhile tuleb vahepeal sooja, vahepeal jahedat. Mul oli muidugi see asi ka, et vahepeal lasin oma hooletusest jahutusvedeliku taseme madalaks, võibolla õhku ka sees praegu(nagu ma siit lugedes olen aru saanud, et võiks olla).
PS! Kas tagumise istme juures keskel olevast avast peabki ainult külma tulema ?
14.077 @ 159.20
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
enda e39´l oli ka sama teema, et hakkas kõrvalistuja poole külma puhuma ja just tühikäigul, sõites tuli veits soojemat. Viga oli elektrilises lisa veepumbas mis oli otsad andnud. Vahetati pumba elektriline osa ja nüüd korras.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Teema algatajale ...Minul ntks lõppes selline asi soendusradika vahetamisega kuna eelmie omanik oli proovinud radika lekke peatamiseks igast jamasid(pastasid,vedelikke) ja radikas oli pm umbes!Sulle aga ei soovita üldse mingeid muid asju peale jahutusvedeliku sisse kallata!
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
ei ole siiamaani sinna midagi kallanud peale tosooli...freddy21 kirjutas:Teema algatajale ...Minul ntks lõppes selline asi soendusradika vahetamisega kuna eelmie omanik oli proovinud radika lekke peatamiseks igast jamasid(pastasid,vedelikke) ja radikas oli pm umbes!Sulle aga ei soovita üldse mingeid muid asju peale jahutusvedeliku sisse kallata!
täna käisin Tallinnas ja auto läks 15-20 minutiga suht soojaks... (kraadid oli 26 peal). Kui lasin 21-22 kraadi peale läks suht jahedaks tagasi...
kui nüüd aega leidub uurin vahur_s näpunäiteid
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Täna käisin Tallinnas uurimas mis läheb maksma püsikiiruse paigaldus ja veel nipet näpet mis ei puutu teemasse... tehti pealekauba diagnostika ära... ja öeldi muuhulgas ära et lisaveepump on õhtal
Pole veel küll ära vahetanud aga minu soojenduse viga peaks olema leitud õnneks
Äkki aitab see kedagi tulevikus
Siit ka küsimus et kui raske on vahetada seda pumpa ja kui palju maksab uus või kasutatud?
ja kas kõikide e39te lisaveepump sobib minu isendile? mul 523 125kw
Pole veel küll ära vahetanud aga minu soojenduse viga peaks olema leitud õnneks
Äkki aitab see kedagi tulevikus
Siit ka küsimus et kui raske on vahetada seda pumpa ja kui palju maksab uus või kasutatud?
ja kas kõikide e39te lisaveepump sobib minu isendile? mul 523 125kw
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Lisaveepumba viga: auto tiksub kohapeal sooja ei tule, aga kui autoga sõita, siis tuleb. Või kui kohapeal tiksudes pöörded tõsta 4000-5000 kanti ja hoida, siis hakkab sooja tulema.
Tarass, kas sinu masinal on nii?
Ma lasin ka korra ekstra UM's soojendus süsteemi kontrollida ning ainuke viga mille nemad suutsid tuvastada oli lisavee pumba viga, AGA lisaveepump toimetab siiski eeskujulikult
Avastasin, et kui võti keerata teise asendisse (õlikannu ja akutuluke põlema, aga motot mitte tööle panna), siis on kuulda kuidas lisaveepump kohe toimetama hakkab (mootor oli eelnevat soe). Kui käega voolikuid katsuda soojaklappide juures, siis on tunda et vesi liigub - väike surin on salongi minevates voolikutes
Soojaklapid ja lisaveepump asuvad mootoriruumis juhipoolse rattakoopa seina küljes, kui kapoti ülesse tõstad ja vaatad, siis soojaveeklappide otsad paistavad.
Kätte saamiseks tuleb õhu sissevõtt eemaldada, siis saab piisavalt tegutsemisruumi.
Tõmbad soojaklappide ja lisaveepuma pistiku küljest.
Vabastad kolme vooliku kinnitus klambrid, sikutad voolikud otsast.
Klapid ja lisaveepumpa pead ülesse poole tõstma, tal on mõned "jalad", mis hoiavad teda omal kohal.
Kui klapid ja pump käes, siis vaata mis karul kõhus. Pump kinnitub soojaklappide külge 4 TORX kruviga, mis võivad üsna kõvasti kinni olla, varu korralikud võtmed.
Lisaveepumbal palju võimalusi ei ole: harjad läbi, pumba labad puru, mähised läbi kärsand, pump kinni jäänud.
Kui vea põhjus on tuvastatud, siis vastavalt sellele tegutsed.
Lisaveepump on sama olenemata masina mootori kubatuurist.
Küll aga on erinevad soojaklapid ennem 98 a. ja pärast 98 a. valminud masinatel. Kas ka lisaveepump on erinev, seda ma RealOEM'i järgi ei suutnud tuvastada
Tarass, kas sinu masinal on nii?
Ma lasin ka korra ekstra UM's soojendus süsteemi kontrollida ning ainuke viga mille nemad suutsid tuvastada oli lisavee pumba viga, AGA lisaveepump toimetab siiski eeskujulikult
Avastasin, et kui võti keerata teise asendisse (õlikannu ja akutuluke põlema, aga motot mitte tööle panna), siis on kuulda kuidas lisaveepump kohe toimetama hakkab (mootor oli eelnevat soe). Kui käega voolikuid katsuda soojaklappide juures, siis on tunda et vesi liigub - väike surin on salongi minevates voolikutes
Soojaklapid ja lisaveepump asuvad mootoriruumis juhipoolse rattakoopa seina küljes, kui kapoti ülesse tõstad ja vaatad, siis soojaveeklappide otsad paistavad.
Kätte saamiseks tuleb õhu sissevõtt eemaldada, siis saab piisavalt tegutsemisruumi.
Tõmbad soojaklappide ja lisaveepuma pistiku küljest.
Vabastad kolme vooliku kinnitus klambrid, sikutad voolikud otsast.
Klapid ja lisaveepumpa pead ülesse poole tõstma, tal on mõned "jalad", mis hoiavad teda omal kohal.
Kui klapid ja pump käes, siis vaata mis karul kõhus. Pump kinnitub soojaklappide külge 4 TORX kruviga, mis võivad üsna kõvasti kinni olla, varu korralikud võtmed.
Lisaveepumbal palju võimalusi ei ole: harjad läbi, pumba labad puru, mähised läbi kärsand, pump kinni jäänud.
Kui vea põhjus on tuvastatud, siis vastavalt sellele tegutsed.
Lisaveepump on sama olenemata masina mootori kubatuurist.
Küll aga on erinevad soojaklapid ennem 98 a. ja pärast 98 a. valminud masinatel. Kas ka lisaveepump on erinev, seda ma RealOEM'i järgi ei suutnud tuvastada
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kuidas tuleb vool sinna lisaveepumpa kas on mingi relee või on kaitse ,mul ei tule kuidagi vool sinna ja pump ei toimi?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Võta vasak logar maha ja kontrolli juhtmed üle.ilmari Club E38 foorumis kirjutas:Muide üks asi veel. Viga võib peituda mitte ainult klappides vaid ka juhtmes mis juhib neid klappe! Ma olen selle juba läbinud kaa. Klapid maha-puhtaks-tagasi. paistab Ok kuni paned kuuma puhuma ning tagasi külmale pannes ei muutu miskit!-ikka kuum. Viga oli ühes juhtmes mis asub vastaku esitiiva sees logari all(neid jjuhtmeid seal palju) mingis bimmerfoorumis leidsin ,et see olevat ka mingi tüüpviga. kliimaplokist ei jõua impulss klapideni ja asi korras
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Lugesin seda teemat,see kehtis seitsmeka kohta,minul e39 ja kaitsmed on kõik terved,kus asub see relee?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Keegi ei tea siis e39 releedest?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Vaatasin WDS seda asja lähemalt ning kui ma nüüd õige koha ülesse leidsin, siis WDS järgi üksnes kliima kontrollpaneel juhibki lisaveepumba tööd
Lisaveepump+soojaklappide elektriskeem:
WDS sümbolite tähendused:
Üldine jutt temperatuuri kontrollist:
BMW WDS - Wiring Diagram System, sealt valid E39 ja siis vasakul poolt navigeerid:
Body > Body electrical system > Heating and air-conditioning systems > Automatic air-conditioning system (IHKA) (IHKA Automatic heating/air conditioning system) > Temperature control > Auxiliary water pump and water valves
Lisaveepump+soojaklappide elektriskeem:
WDS sümbolite tähendused:
Üldine jutt temperatuuri kontrollist:
BMW WDS - Wiring Diagram System, sealt valid E39 ja siis vasakul poolt navigeerid:
Body > Body electrical system > Heating and air-conditioning systems > Automatic air-conditioning system (IHKA) (IHKA Automatic heating/air conditioning system) > Temperature control > Auxiliary water pump and water valves
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Tänud Vahur s ,ilmselt siis minul see kliima paneel tuksis või on seal kliima paneelil mingi ime nupp mida tuleks vajutada, et see lisaveepump tööle hakkaks.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Mingit eraldi nuppu pole.Vaata kindlasti pump enne üle,kui uue paneeliga proovid.Kinni kiilunud pump,kärsatab midagi kliimaploki väljundis maha PS.Kui ainult pumba väljundpinge viga on,siis tõenäoliselt annab vana plokki ka remontida...
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Enn 1 arvad ,et nüüd kliima ploki juhtimine ka tuksis ,kas mingit kaitset või releed ei olegi siis üldsegi? Kiskusin kliimaploki lahti,puhastasin tolmust, näha küll midagi ei olnud,et oleks ära kärssand,eks homme tegelen asjaga edasi.Kliimaplokk koosneb nagu kahest osast,kummas osas see lisaveepumba väljund on?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kui kliimaploki sinise pistiku nr.9 otsa pealt toitepinget välja ei tule,siis on plokis midagi tuksis.Ise pole plokki lammutanud.Pead ise vaatama,kuhu see ots plokis jookseb.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Teema algatajale: ma ei saa siiani aru, kas probleemiks on vähene õhuvool või õhku tuleb korralikult, aga see on jahe?
Diagnostika tulemuse kohta: see on enamiku juba vähegi kasutatud E39-te tüüpviga ja asi laheneb selle pumba mootori harjade vahetusega. Endalgi just tehtud.
Aga selle pumba probleem avaldub AINULT tühikäigul! S.t. tühikäigul läheb puhutav õhk mõne minuti pärast külmaks. Kui aga pöörded tõsta üle 1500, suudab juba mootori veepump nii palju vett läbi ajada, et soe tuleb tagasi.
Kui Sul nii ei ole, siis on viga kuskil mujal, kui selles lisapumbas.
PS Lisaveepumba (vee)väljund on otse magnetklappide alla, juba korpuses ühendatud! Pildilt on näha ka.
Diagnostika tulemuse kohta: see on enamiku juba vähegi kasutatud E39-te tüüpviga ja asi laheneb selle pumba mootori harjade vahetusega. Endalgi just tehtud.
Aga selle pumba probleem avaldub AINULT tühikäigul! S.t. tühikäigul läheb puhutav õhk mõne minuti pärast külmaks. Kui aga pöörded tõsta üle 1500, suudab juba mootori veepump nii palju vett läbi ajada, et soe tuleb tagasi.
Kui Sul nii ei ole, siis on viga kuskil mujal, kui selles lisapumbas.
PS Lisaveepumba (vee)väljund on otse magnetklappide alla, juba korpuses ühendatud! Pildilt on näha ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Priitv8 jutt jumala õige õhku tuleb kuid tühikäigul läheb külmaks ,võtsin lisaveepumba pistiku lahti ja sinna vool ei tulegi.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Seda kogu aeg ei köetagi! Vt eespool toodud WDS-i kirjelduses on kirjas, mis tingimustel lisaveepump käima lülitatakse.Jan320 kirjutas:Priitv8 jutt jumala õige õhku tuleb kuid tühikäigul läheb külmaks ,võtsin lisaveepumba pistiku lahti ja sinna vool ei tulegi.
Igal juhul peaks diagnostikas saama teda ka "jõuga" käima lülitada, siis on mõtet ka pinget mõõta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
No töösooja autoga peaks ikka töötama või kuidas.Samuti ei tule voolu peale Rest asendis töösooja autoga nii,et mootor ei tööta.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Nüüd sain lõpuks voolu peale rest asendis ilmselt on nüüd see kuramuse lisaveepump õhtal ikkagi.Priit v8 vahetasid lisaveepumbal harjad,kust uud harjad ostsid kas esinduses on?
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
priitv8 kirjutas:Teema algatajale: ma ei saa siiani aru, kas probleemiks on vähene õhuvool või õhku tuleb korralikult, aga see on jahe?
Diagnostika tulemuse kohta: see on enamiku juba vähegi kasutatud E39-te tüüpviga ja asi laheneb selle pumba mootori harjade vahetusega. Endalgi just tehtud.
Aga selle pumba probleem avaldub AINULT tühikäigul! S.t. tühikäigul läheb puhutav õhk mõne minuti pärast külmaks. Kui aga pöörded tõsta üle 1500, suudab juba mootori veepump nii palju vett läbi ajada, et soe tuleb tagasi.
Kui Sul nii ei ole, siis on viga kuskil mujal, kui selles lisapumbas.
PS Lisaveepumba (vee)väljund on otse magnetklappide alla, juba korpuses ühendatud! Pildilt on näha ka.
Praegu auto garaažis ja liiklen e34ga ringi....ei ole jõudnud tegeleda asjaga kahjuks. Põhimõtteliselt on jah nii et sõidu ajal hakkab soojemat puhkuma aga minu arvates ikkagi mitte päris õiget sooja!!! Soe on ta küll ja autogi läheb pikapeale soojaks aga see õige soe mis oli ennem ta päris ei ole.
Loogiline vist on et vaja ka need harjad ära vahetada. Huvitaks ennastki et kust neid leida võib?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
mnjah ise sai kah kunagi igasugu läbipuhumisi ja trikke proovitud........aitas ikkagi selle soojenduskraani vahetus. Mured said murtud peale seda.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Ehk keegi Tartus aitaks seda soojendusprobleemi lahendada? Kedagi kes "matsu" jagaks ja jalgratast leiutama ei hakkaks....Mõni asjalik remondimees.....