BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
Autoks siis BMW E39 530d 2003a,automaat.Mure siis selline et maanteel kadus järsku jõud ära.Pöörded üle 3000 ei lähe,kohapeal seistes samuti.Tühikäigul pöörded ei kõigu.Sõitsin siis veel paar päeva nii ja siis järsku ei läinud enam käima kah.Vahetasin kütusefiltri ära ja kohe laksust läks käima,vahepeal tuli ka jõud tagasi ja pöörded läksid üle 3000-de.Siis jätsin korraks seisma ja ei läinud enam jälle käime,lasin 10 minti seista ja siis läks käima,kuid pöörded jälle üle 3000-de ei lähe.Avastasin ka täna et kui auto mingi 10 minti käib siis jätan seisma ja siis enam käima ei lähe nagu et kui auto soe siis ei taha käima minna.Kas keegi oskab öelda mis viga võib olla?
Re: BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
Sümptomid viitavad põhjaaluse kütuse etteandepumba veale.
Kasuta otsingut, viimasel ajal päris mitmed sarnased teemad silma jäänud.
Kasuta otsingut, viimasel ajal päris mitmed sarnased teemad silma jäänud.
Re: BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
Aga kas keegi oskab öelda kus see täpsemalt asub ja kuidas ma seda kontrollida saan et kas töötab või mitte?
Re: BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
Etteande süsteemis on kaks kütuse pumpa. Üks on paagisisene ja teine asub juhi istmega samas kandis põhja all.
Paagisiene pump ei tokiks mõjuda, kui paagis on vähemalt 30l kütet.
Vaadata võid kütusetoru, mis peale filtrit mootorisse läheb. Kas seal on kütus ühtlaselt või segunenud õhumullidega. Samas võid lahti võtta kütuse filtrisse tuleva vooliku ja selle näiteks otsapidi pudelisse pista ja süüdet keerata. Süüdet keerates peab sealt survega kütust jooksma hakkama.
Kõige mõistlikum oleks muidugi diagnostikas käia ja kütuserõhud üle mõõta.
Paagisiene pump ei tokiks mõjuda, kui paagis on vähemalt 30l kütet.
Vaadata võid kütusetoru, mis peale filtrit mootorisse läheb. Kas seal on kütus ühtlaselt või segunenud õhumullidega. Samas võid lahti võtta kütuse filtrisse tuleva vooliku ja selle näiteks otsapidi pudelisse pista ja süüdet keerata. Süüdet keerates peab sealt survega kütust jooksma hakkama.
Kõige mõistlikum oleks muidugi diagnostikas käia ja kütuserõhud üle mõõta.
Re: BMW E39 530d jõud kadunud ja pöörded ei lähe üle 3000-de??
ok.üritan täna seda varianti kontrollida!