E34 525 tds kui linnas sõita lyhikesi otsi .. on soojaga kõik korras. Nagu lähen mnt. sõidan pikemat otsa siis lambist hakkab kylma puhuma. MILLES VIGA?! panin uue veepumba.. termostaat ka uus,vahetati ka mingid klapid kuskil, mootori temp. korras.
Mis siis viga on? Kas kellelgi on kogemust?!
E34 Salongisoojendus, mnt hakkab järsku külma puhuma !!
Re: E34 Salongisoojendus, mnt hakkab järsku külma puhuma !!
Jahutusvedelikku vähe äkki. Kui täidad siis nina pead korralikult üles ajama. Ma ka äsja vahetasin jahutusvedelikku, oli ka nina üleval, aga sai ikka vähe, korra veel nina üles ja käima ja siis täita ja õhutada jne. Kuigi sellel isendil peaks saama ilma nina üles ajamata õhutada, aga samas peaks saama kõigil, seega see võib põhjus olla. Rohkem ei oska soovitada.
Edit: Aga mul näitas see ka ära, et temp tõusis üle normi, Tavaliselt nii kõrge polnud, siis sai selgeks, et vähe jahutusvedelikku, vahepeal hakkas samamoodi külma puhuma.
Edit: Aga mul näitas see ka ära, et temp tõusis üle normi, Tavaliselt nii kõrge polnud, siis sai selgeks, et vähe jahutusvedelikku, vahepeal hakkas samamoodi külma puhuma.
Viljandi kogunemistest
53798427
53798427
Re: E34 Salongisoojendus, mnt hakkab järsku külma puhuma !!
OK ..proovin homme kohe ära
Re: E34 Salongisoojendus, mnt hakkab järsku külma puhuma !!
Ilmselt jah õhk sees systeemis. Õige õhutamine peaks nii käima:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
BMW-le kindel