Autoks on e34 524td 1990a .Tegu on mehhaanilise pumbaga.Küünlad on kõik terved ja ka pihusti otsad just uued pannud. Selline jama et hommikuti auto küll käivitub ilusti aga mõne aja pärast hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant natuke sinist tossu ajama ,Ja mootorist tuleb klõbinat nagu oleks varane süüde või mõni pihusti läbi(kõik pihustid maha võetud ja testremis uued otsad pandud).Kui aga gaasi külmaga kohe anda siis pöörded ei taha tõusta kohe, vaid toimub puterdamine,kuid gaasiga mängides see kaob.
Süüdet olen juba igatepidi pannud aga ikkagi selline jama.Kui panna veel varasemaks siis muutub mootori töö külmalt kamassiks.
Kas selle probleemiks võib olla see et pumbast tilgub küttet kahest kohast:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... egulation/
sellel pildil siis nr 31 alt ,Olen selle punni välja keeranud ja aru saanud et selle punni keskelt ajab välja,Kus oleks võimalik seda osta. Bmw keskus vist ena selliseid ei pakku.
Teine koht on siis:
Pumba ja pumbapea vahelt.
Kui mootor aga soojaks saab siis töötab hästi.
K:Bmw 524td Käivitamine
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
Arvatavalt ei ole nüüd pump võimeline pihustile vajalikku survet tootma. Vaheta pihusti seibid ära õhemate vastu ja siis ehk töötab.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
Minu teada 2.4TD ei peagi laskma külmalt pöördeid tõsat (siinkohal pean silmas nagu tõsiselt külmalt), tal ongi mingi n.ö reziim et kui mootor külm siis esialgu ei lase pöördeid üldse lasta, mida soojemaks läheb, seda rohkem lubab pöördeid anda.
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
aga kui ma panen hommikul käima siis esimesed paar minti ta nagu töötab ebaühtlaselt ja vahest ajab sinist ka,kuid kui gaasi anda sellel ajal siis selline tunne et klappi vahed on paigast või mõni pihusti läbi(pihustotsad uued) ja klappi vahed alles regullitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
Regulli klapid ära sel juhul, ei ole eriti raske töö kui katus pea kohal, tunni-kahega saab hakkama.Sass524 kirjutas:aga kui ma panen hommikul käima siis esimesed paar minti ta nagu töötab ebaühtlaselt ja vahest ajab sinist ka,kuid kui gaasi anda sellel ajal siis selline tunne et klappi vahed on paigast või mõni pihusti läbi(pihustotsad uued)
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
Nukkvõll sai pool aastat tagasi vahetatud ja ka nookurid,kõik peaks korras olemaKirillD kirjutas:Regulli klapid ära sel juhul, ei ole eriti raske töö kui katus pea kohal, tunni-kahega saab hakkama.Sass524 kirjutas:aga kui ma panen hommikul käima siis esimesed paar minti ta nagu töötab ebaühtlaselt ja vahest ajab sinist ka,kuid kui gaasi anda sellel ajal siis selline tunne et klappi vahed on paigast või mõni pihusti läbi(pihustotsad uued)
Re: K:Bmw 524td Käivitamine
kuna mull mehhaaniline pump siis keerasin natuke küttet peale,kuid see ei aidanud eriti,kuid liigub palju paremini nüüd.