BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
henri.1
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 03.08.2010 13:28 21

BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas henri.1 »

plaanin osta järgmist masinat 535iA või 540iA, olen mõnega teinud proovisõite, mis müügis on. Kas on normaalne et need autod ei "kiirenda", kohalt minnes vajutan gaasi põhja, siis mõtleb 1-2 sek ja siis hakkab venima, enam vähem minek tuleb siis kui kell juba 4000rpm. üldiselt väga tuim. samas praegu on 530dA ja minek on tunduvat erksam, isegi mõned 523iA ja 528iA on väga särtsakad. müüjad räägivad, et vajuta gaas põhja ja ikka cick-down'i kaa. krt teistel ei ole ma midagi pidand vajutama ja rebivad küll. eeldan et V8 ikka rohkem rebib, nii et nägu naerul, siiani ainult pettumus.
Kasutaja avatar
Edson520
Huviline
Postitusi: 4664
Liitunud: 17.09.2008 07:28 12
Peamine sõiduk: 535d
Kontakt:

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas Edson520 »

henri.1 kirjutas:plaanin osta järgmist masinat 535iA või 540iA, olen mõnega teinud proovisõite, mis müügis on. Kas on normaalne et need autod ei "kiirenda", kohalt minnes vajutan gaasi põhja, siis mõtleb 1-2 sek ja siis hakkab venima, enam vähem minek tuleb siis kui kell juba 4000rpm. üldiselt väga tuim. samas praegu on 530dA ja minek on tunduvat erksam, isegi mõned 523iA ja 528iA on väga särtsakad. müüjad räägivad, et vajuta gaas põhja ja ikka cick-down'i kaa. krt teistel ei ole ma midagi pidand vajutama ja rebivad küll. eeldan et V8 ikka rohkem rebib, nii et nägu naerul, siiani ainult pettumus.

osta endale korralik MB w210 E320cdi, pane chipi ja näed mis stardib nagu loom :lol: :lol:
+372 5 100 607
risto
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 12.11.2009 14:53 28

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas risto »

mul on 173kw 3,5 ja mingit 2 sek mõtlemist küll pole,kui startida...
kuigi jah kuni 40km/h suht uimane 0-100km/h umbes 8 sek
Karmo83
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 22.08.2009 09:46 01

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas Karmo83 »

2000 pöörde juures hakkab masin hästi lippama,sõidad maanteeel 100km/h,vaja kiirelt mööda põigata kellegist,vajutad talla põhja ja ongi nägu naerul.Alguses külma mootoriga võiks vähe teravam olla,aga muidu ikka igati pro. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=93fe
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas fiziks »

vahepealne variant ehk 4.0 V8 auto kiirendab küll ikka igast asendist nii pööraselt, et ei jõua kinni hoida. uimane ei peaks olema ei üks ega teine neist mootoritest, muidugi suurt rolli mängib seal käigukast...et mis seisus see on. kast võib igasugu tsirkust teha.
suurtel V8 mootoritega masinatel on muidugi väga kiired diffrid tavaliselt, alla 3 vist enamasti. omal näiteks 2.93 E34 autol, eks see võtab momenti rattast omajagu vähemaks kui näiteks võrrelda mingi väiksema motoga asjaga, millel võibolla 3.64 või miskit sellist all.

3.0d on päris kõva momendiga mootor ju, istmetunne ongi sellega hea...aga kasulik pööretevahemik on väike. tänavaliikluses on suht selline tunne nagu sõidaks jõhkra loomaga.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 624
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas zaruljom »

see automaatkast jah surmab ära selle mõnu seal. ei saa kohapeal ratastki ringi, astub lihtsalt minema ja tõmbab suht ühtlaselt, niiet suurt ei saa aru kiirendades. autobahni kiirustel ja möödasõitudel jah tuleb paremini esile see asi. kui tahad teada, kuidas kogu pauk tagarattasse läheb võta manuaal, saad teada selle mootori võimed. samas neid eriti ei liigu. automaatkast võtab kogu selle jõu endasse ja tarbib ainult kütust ülemäära palju. uuemad aut kastid paremad, aga need vanad ei kõlba kuhugi performance poolepealt.
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas Ultron »

Korras e39 540iA peab alla 7 sekundi sajani minema, seega käi enne isendiga diagnostist läbi (kasvõi odavas kohas kaabliga veateadete lugemine, läheb ainult mõnisada krooni). Pole vähe levinud õhukulu mõõtja, vända ja nukkvõlli andurite rikked, mis kõik võtavad autol jõudu vähemaks. 300 eest saab veel auto Koplis düno rullidele panna, plehku pannud obuste eest alla kaubelda :D 3,5 ja 4,4 väände vahe on üle 100nm, need masinad peaks üksteisest päris tugevalt gaasi vajutades erinema. Mingi 5 sekki ja alla selle minekut tahad siis manuaalkast, kahe ratta veoline differ ja slickid abiks :D
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
BMW-G-power
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 15.10.2010 18:42 46

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas BMW-G-power »

No esiteks tuleks teada , et steptronicul on D-mood (Drive) ja DS-mood (Drive Sport).Vahe on selles , et D vahetab käike sujuvamalt aga DS on just spordiks mis vahetab käike kiiremini.Jah V8 jätab sellise uimase tunde aga suurtel kiirustel peaks V8 ikka R6 ära tegema :D
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: BMW V8 3,5 ja 4,4 e39

Postitus Postitas fiziks »

Kakoi uimase tunde??? ärge nüüd nalja tehke, v8 4.0 või veel "hullem" 4.4 nii momendi graafik kui ka hobuste tipp on mõlemad niivõrd head, et mingit uimasest tundest ei saa küll kuidagi rääkida! uimane tunne võib olla mingi väikse mahuga mootoriga, mis "ära tehtud" ja kasvatab suure jõu alles kuskil 6000rpm ja üles.

kui miski uimast tunnet tekitab, siis saab see olla autokast, võibolla manuaali tagant istudes natuke tekib küll selline efekt. auto kast ei lase enda kallal rapsida ja pealegi ei saa siduriga "ulmeväänet tekitada" nii vägevalt. aga selline mitteuimasus on nagunii puhas illusioon.

minge 300 eest dünosse ostetava autoga ja saate teada, kas on mootoril reklaamitud jõud või mitte!
Vasta