Bmw 525tds e39 siduri probleem.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Bmw 525tds e39 siduri probleem.
On siis sihuke mure või siis küsimus, et sai siis hiljuti parandatud seda turbo ja intercooleri vahelist kummi toru, pisikese prao oli sisse löönud, ja sai siis ära tehtud ja nüüd eile siis sai kolmanda käiguga kiirendatud maanteel ja sihuke tunne on nagu sidur libiseks. Sidur ise võtab kenasti teised käigud, ei tunne ise nagu et oleks midagi nagu muutunud. Et siis kui hakata kiirendama gaas põhja lükates just kolmanda käiguga siis nagu ma ei oskagi öelda nagu oleks mingi tühikoht ja siis järsku lööb nagu taha 3000rpm pealt ja sealt edasi on kena. Et on siis 2500rpm ja järsku viskab 3000rpm peale. Nagu automaadi kickdown . Et ei ole nagu ennem seda tähele pannud, et kas kellegi on sellist asja olnud ja oskab äkki aidata. Minek on aga korras kogub kiirust ilusti ja ei oska nagu midagi muud juurde lisada. Juttu on palju aga ehk saab aru . Olen tänulik abi eest. Auto siis BMW 525tds e39 1997 ja manuaal.
Viimati muutis Sten.H, 06.11.2010 14:16 26, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Nii palju veel lisan siis kah, et maantee peal viiendaga sõita on eriti hull lükkad gaasi põhja ja hakkab viskama pöördeid üles alla kuni jõuab kolme tuhandeni siis läheb ilusti edasi. Pöörete vahemik siis 2000-3000rpm enne seda läheb ilusti ja pärast kolme kah ilusti ei mängi enam. Ja kui gaas põhja lükata siis on tunda, et turbo tuleb järgi ja siis kaob tõmme korra ja siis jälle. Aga mootor ei suitse ja sai ka õhu torud lahti võetud siis turbost, vahejahutini ja siis sealt edasi kuni mootorini. Sealt torud olid siis seest tiba õlised kah. Kas krt siis äkki ennem turbot midagi, ei pääse sinna ise ka hästi ligi nii kitsas seal ja ei näe kah hästi sinna vahele. Varsti lähevad vahetusse veel õhufilter ja siis kütefilter ja kui see ka ei paranda tuleb vist kuskile stendi viia aga kas kellelgi on mingeid mõteid mida võiks vaadata veel. Olen tänulik info eest .
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw 525tds e39 küs
Sidur kutu. Endal oli täpselt sama( nii palju kui seletuse järgi praegu aru saan).See nagu varieerus ka teatud aja tagant( mitte ei läind kogaueg hullemaks - pikas plaanis muidugi kogaueg sidur kulus järjest) , aga oli hetki kus 4 inimest autos ja 5ndaga "pool gaasi" ja sidur libises tohutult. Teinekord ei andnud nii hullult tunda. Laiali niipea vast veel ei jookse,aga vahetusest sai pääse .
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Bmw 525tds e39 küs
Kinnitan samuti siduri viga.Oli endal sama häda ja aitas ketta vahetus.Tunda andis kõige rohkem -kiirendades viienda käiguga. Kui pöörded lähevad üle 2000 võtab turbo korralikult taha ja sidur hakkab libisema.Ligi aasta sõitsin nii,lihtsalt mõõda sõitudel arvestasin probleemiga.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Okei siis küll halvasti ise arvasin alguses sama aga ei tahtnud nagu uskuda kah sellepärast, et esimene käik töötab ilusti ja siis hakkab teisest käigust nagu jamama 2000 ja 3000 rpm vahel ja sealt nagu töötab jälle ilusti, aga ega seal muud vist jah eriti olla saa. Okei aga tänud abi eest . Siis pean hakkama vaikselt vahetuse peale mõtlema. Oskab keegi öelda palju see hinne võiks olla sellel siduri vahetusel?
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw 525tds e39 küs
Siduri komplekti saad siitsamast foorumist Marko käest.. 3300.- läks minul komplekt. Forsist küsisin ka, aga sealt tuli hinne üle 4 kui õieti mäletan. Eks töökäigus võib veel ühtteist välja tulla, mis vaja hankida .
Ise sõitsin ka päris kaua sellise siduriga ringi.. aga hiljem oli kettapealt näha,et täitsa lõpp lõpp oli käes ka.
edit: Vahetuse eest oleks pidand mina ~1500.- maksma( uurisin igaksjuhuks), kuid siiski sai sõbra abiga asi ette võetud. Sai hakkama.
Ise sõitsin ka päris kaua sellise siduriga ringi.. aga hiljem oli kettapealt näha,et täitsa lõpp lõpp oli käes ka.
edit: Vahetuse eest oleks pidand mina ~1500.- maksma( uurisin igaksjuhuks), kuid siiski sai sõbra abiga asi ette võetud. Sai hakkama.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Okei aga tänud abi eest siis tean arvestada mis see maksma võib minna ja tuleb vaikselt raha koguma hakata . Vähemalt on süda rahul nüüd teada mis siis viga muidu mõtle lolliks end . Tuleb pöörded alla 2000rpmi hoida siis töötab ilusti
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
- kaido65@hot.ee
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 11.10.2010 19:31 46
- Asukoht: TARTU
Re: Bmw 525tds e39 küs
Kas oskate öelda kas E36 ROOLIKARP sobib E39le ?
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Ei tea küll pole kokku puutunud , aga igal juhul sai siis UM täna käidud ja nemad ei osanud seda seletada, diagnostika ei öelnud ka midagi ja olid suht nõutut, siduri välistasid nad ära ütlesid, et siis peaks ka esimene käik libisema, aga esimene ei libise ja töötab nii nagu peab. Arvati, et mis võib veel olla on kõrgsurve pump ja varsti seda kontrollima, aga eks näis mis siis sealt öeldakse.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Bmw 525tds e39 küs
Esimese käiguga ei pruugi alati sidur libiseda ,kuna ülekannete vahe ju.Viiendaga raskem vedada.Ise sain esimesega rehvi suitsutada ja ka teisega kruusal rattad ringi.Muidugi ma ei välista ,et muu viga.
Re: Bmw 525tds e39 küs
Viiendaga läheb kõige töenäolisemalt libisema, sai ise ka seda kogetud, kui kiibi vahele sai.
Turbo võtab rõhu üles 2000 juures ja väändemoment kasvab tublisti. Sellepärast seal vahemikus sidur järgi annabki.SH1990 kirjutas: ja siis hakkab teisest käigust nagu jamama 2000 ja 3000 rpm vahel ja sealt nagu töötab jälle ilusti, aga ega seal muud vist jah eriti olla saa.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Okei noo mul ongi 2 kuni 5 käiguni jamab seal pöörete vahemikus ainult 1 on korras, noo ega seal muud vist ikkagi olla saa kui diagnostika ei näidanud midagi, eks ta peaks ajapikku siis esimesega ka libisema hakkama. UMi öeldigi, et ei suitse jõudu on vägevalt ja küttekulu on normis, mehaanikul oli juhe suht koos ja ei osanud nagu midagi öelda aga jah siduri ütles, et tema välistab, et see ei ole võimalik pidi kuidagi nii ehitatud olema, aga noo kui siin inimestel sama probleem olnud ju ta siis on, eks ootab ja vaatab mis edasi teeb. Aga tänud vastuste eest igaljuhul .
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Bmw 525tds e39 küs
Päris hea OT käib, aga jah :kaido65@hot.ee kirjutas:Kas oskate öelda kas E36 ROOLIKARP sobib E39le ?
Kindlasti ei sobi! E39 roolikarbiga ainult V8 isendid ka!
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: Bmw 525tds e39 küs
Huvitav, miks UM siduri libisemise välistas? Endal ka üks e39 tds ja sellel on küll sidur võimeline väga vabalt libisema. Ise avastasin kord, et kiirendamisel algul pöörded tõusevad koos kiiruse kasvamisega ja siis ühel hetkel hakkasid langema, kuigi auto kiirendas edasi. Ega selline olukord ei saagi muudmoodi tekkida, kui siduri libisedes, vähemalt minu lolli aru arvates. Ei hakanud viimset päeva ootama ja vahetasin kogu komplekti.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Läheb siis sidur vahetusse esmaspäeval, autoeksperdis tehakse ära 5900.- kõik kokku vahetus seal hulgas, nii et see probleem lahendatud nüüdseks.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw 525tds e39 küs
Kuidagi väga kallilt ostate juppe poisid
Sachsi sidurikomplekt 525tds-ile on 2200.-
Sachsi sidurikomplekt 525tds-ile on 2200.-
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Mul öeldi seda, et neid pidi kahte tüüpi olema, et minu omale pidi vin koodi alusel see uuem ja kallim olema aga pidi tellima mõlemad, et lahti võtes selgub, odavam pidi koos vahetusega olema 4400.- .
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw 525tds e39 küs
Ongi kaks erinevat
kuni 09/97 2200.-
alates 10/97 3200.-
Huvitav mis seal siis muutus (hammaste arv ja diameeter on sama)
kuni 09/97 2200.-
alates 10/97 3200.-
Huvitav mis seal siis muutus (hammaste arv ja diameeter on sama)
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 küs
Krt mulle veel öeldi kah mis seal erinevat on noo vot see mälu , midagi pidi seal topelt olema võrreldes selle vanemaga, aga ma ei ole kindel.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw 525tds e39 küs
Sidurikorvis peaks vahe olema, see uuem on isereguleeruv. Kompenseerib ketta kulumist jne.
SAC - Self Adjusting Clutch
SAC - Self Adjusting Clutch
F11
Re: Bmw 525tds e39 küs
Endal automaat ja ei ole nagu eriti süvenenud aga silma on jäänud nagu
Re: Bmw 525tds e39 küs
No,aga ma kahtlen,et sinna vana passib niisama 1:1-le. raudpolt hoorattas ka teine või kes teab.
nt ma suutsin endale vale hooratta saada. teadsin,et 96-97 oli teistsugune ja see vahe oli kohe silmaga märgatav.sealt maalt edasi kuni lõpuni pidid samad olema( või ma kai mäleta täpselt kuidas ta värk oli) aga suutsin veel mingise vahepealse tdsi oma saada.. mm-te mäng ja surus korvi lammelid niipalju kokku,et pedaali vajutada ei saanud ja starter ka ei passind otsa nt.
nt ma suutsin endale vale hooratta saada. teadsin,et 96-97 oli teistsugune ja see vahe oli kohe silmaga märgatav.sealt maalt edasi kuni lõpuni pidid samad olema( või ma kai mäleta täpselt kuidas ta värk oli) aga suutsin veel mingise vahepealse tdsi oma saada.. mm-te mäng ja surus korvi lammelid niipalju kokku,et pedaali vajutada ei saanud ja starter ka ei passind otsa nt.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw 525tds e39 siduri probleem.
Aga sihuke küsimus, et mis mootor tegema hakkab kui hooratas kulunud on?
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)