Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
EDIT:VANAPROBLEEM LAHENDATUD,KUID NÜÜD UUS,EI HAKAND UUT TEEMAT TEGEMA!
AUTOKS SIIS E34 535i 155kw m30b34 vms siis...
mäim kirjutas:Nii õlirõhuanduriga ühelpool asi , enam ei löö ette seda oeldruck sensorit / oil press sensorit aga nüüd nii et, kui selle anduri ära ühendasin ,et kui külge lasen NT siis lööb korraks selle õlikannu tuluksese vilkuma ja sama asi ka siis kui hakkad kohapealt ära minema vms ja siis kui pöörded madalad on st. kaasi ei anna ja lähed kohapealt ära nagu jõnksutades ja siis vilksatab see õlitule kann vms iganes see ka poleks Milles keiss on ? :O
JA ka kui käivitan siis jääb see õlitulekann vms korraks põlema ja sekundi v kahe pärast kustub ära,võrdlesin,sõbra E30 nega ka ta paneb käima kustub kohe ära vms ja tal pole siiamaani vilkunud ka see tuluke ,ja ka nii teistel tuttavatel bmw omanikkel
mäim kirjutas:
kivihall kirjutas:töösooja mootoriga?
töösoojaga jah , ja ka külma mootoriga täna alles nägin seda pulli aga ehk õli liiga vähe sees ? peab olema muidu 5,75l aga ma tegin õlivahetuse ja panin sisse 5,65 vist Ja see ka,et õlifilter siiamaani vahetamata aga viga ei tohiks olla ju selles ? (õlifilter telllitud ammu aga pole veel kätte saand )
JA karteris all väike pisike mõra ka (sellest ka ju ei tohiks olla ? )
Pmst täna ühendasin selle õlirõhu pistiku ära alles ja peale seda hakkas siukest asja tegema jamh
Viimati muutis mäim, 02.12.2010 22:45 32, muudetud 4 korda kokku.
BMW POWER kirjutas:se peaks paagi tuulutuse klapp olema mitte õlitus süsteemiga seotud detail
Aga mida teha kui ütleb oeldruck sensor ? midagi peetis siis v ? mida kontrollima/tegema peaks ?
Aga see paagituulutus pistik siis muiud tähtis asi ? ,ja kui auto töötab siis seda oeldruck sensorit ei peksa aga kui välja suretan siis lööb ette selle
Mul muiud karter laseb ka veits õli läbi äkki sellepärast mingi õlirõhu teema ? aga se ästi vähe kuna keerasin roolivõimu krontsteini karteri külge aga see polt oli liiga pikk ka keerasin poldi otsaga karterisse mõra sisse
Tauri_V kirjutas:Vahepeal viskas mul oma autol ka seda õlirõhu sensori veateadet. Vahetasin anduri ära ja rohkem pole olnud. See suht odav andur, mingi 70.- oli.
See see mis karteripõhjaküljes on jah ? Ja kus seda andurit saab ?
Aga kas see õlirõhu teema võib siis sellest olla et väike mõra sees ja siis ei ole õlirõhk paigas vms ?
Karteripõhjaküljes on õlitaseme andur. Rõhuandur on õlifiltri kopsiku küljes, kuskil allpool. Vähemalt m50 mootoril. Anduri saab igast autovaruosi müüvast kauplusest.
Antud andurit mis skeemipeal näha minu mootori küljes igatahes ei paista kuskil :S vähemalt seal õlifiltrikopsiku juures kindlalt pole seal nagu kus siin skeemi peal näitab
Antud andurit mis skeemipeal näha minu mootori küljes igatahes ei paista kuskil :S vähemalt seal õlifiltrikopsiku juures kindlalt pole seal nagu kus siin skeemi peal näitab
oleks ikka abi vaja ,et see oeldruck sensor sealt veateadetest ära koab ja probleem lahendatud saaks imelik sõita kui viskab mingit õlirõhu teadet ette lööb
Ja jälle see küsimus ka ,et kas võib olla sellest see õlirõhu teema,et karteris väike väike mõra kus eriti välja ei tilgu midagi jms et see tekitab seda õlirõhu värki,et nagu kui on karteris auk,et siis õlirõhk väiksem vms ? VB natuke loll küsimus aga ikkagi
m30 on õlirõhuandur plokikaane küljes.ja asub tema sisselaske poolel ja tulemüüri juures. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... nder_head/
detail nr 16
õlirõhku ei saa auto sul näidata, kui õlirõhuandur ei tööta.(veatede ütleb et viga selles)
Nii õlirõhuanduriga ühelpool asi , enam ei löö ette seda oeldruck sensorit / oil press sensorit aga nüüd nii et, kui selle anduri ära ühendasin ,et kui külge lasen NT siis lööb korraks selle õlikannu tuluksese vilkuma ja sama asi ka siis kui hakkad kohapealt ära minema vms ja siis kui pöörded madalad on st. kaasi ei anna ja lähed kohapealt ära nagu jõnksutades ja siis vilksatab see õlitule kann vms iganes see ka poleks Milles keiss on ? :O
töösoojaga jah , ja ka külma mootoriga täna alles nägin seda pulli aga ehk õli liiga vähe sees ? peab olema muidu 5,75l aga ma tegin õlivahetuse ja panin sisse 5,65 vist Ja see ka,et õlifilter siiamaani vahetamata aga viga ei tohiks olla ju selles ? (õlifilter telllitud ammu aga pole veel kätte saand )
JA karteris all väike pisike mõra ka (sellest ka ju ei tohiks olla ? )
Pmst täna ühendasin selle õlirõhu pistiku ära alles ja peale seda hakkas siukest asja tegema jamh
töösoojaga jah , ja ka külma mootoriga täna alles nägin seda pulli aga ehk õli liiga vähe sees ? peab olema muidu 5,75l aga ma tegin õlivahetuse ja panin sisse 5,65 vist Ja see ka,et õlifilter siiamaani vahetamata aga viga ei tohiks olla ju selles ? (õlifilter telllitud ammu aga pole veel kätte saand )
JA karteris all väike pisike mõra ka (sellest ka ju ei tohiks olla ? )
Pmst täna ühendasin selle õlirõhu pistiku ära alles ja peale seda hakkas siukest asja tegema jamh
Kindel või ? Äkki õlipumba kett lõdva ? vms See karter ei tule üldse hästi ära ju peab sillatala lahti võtma ?
MA ei tea uurin veel veits ja kirjutan kui olen targemaks saanud !
seppa kirjutas:Õlisurve madal ,ehk õlipumbal loks sees.
Mõõda õlisurve ära ennem kui midagi vahetama hakkad.
kuidas ma mõõdan seda ? JA aga miks koguaeg õlituli ei põle siis nt tühikäigul jne ? vms , ja mul karteris väike mõra ka äkki sp mingiu teema ? Ma ei tea panen täna õli juurde vaatan mis teeb !
karteri mõra nüüd õlisurvega küll seotud ei ole.vähemalt m30 motol.
karterit ei pea isegi all olema et ülisurve tekiks,kui õlivõttur näiteks purgi sisse pista miles on õli.
pigem ikka õlipump.ise mässasin ka kunagi pool aastat andurite ja muu jamaga,kuni õlipumbani jõudsin.sama viga olen kuulnud päris mitmel m30 mootoriga isendil.
jargo kirjutas:karteri mõra nüüd õlisurvega küll seotud ei ole.vähemalt m30 motol.
karterit ei pea isegi all olema et ülisurve tekiks,kui õlivõttur näiteks purgi sisse pista miles on õli.
pigem ikka õlipump.ise mässasin ka kunagi pool aastat andurite ja muu jamaga,kuni õlipumbani jõudsin.sama viga olen kuulnud päris mitmel m30 mootoriga isendil.
pmst vaja siiski õlipump ära vahetada jamh ... kellelgi on töökorar spumpa siis pakkuge !!