E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Masinaks on E39 520, 00 aasta.
Probleem selles, et kesklukupult enam ei ava/sulge uksi enam nii kaugelt kui varem, eeldan, et hakkab puldil mingi toiteallikas (patarei?) tühjaks saama. Uurisin UM-ist selle toiteallika vahetamise kohta siis väideti, et vaja uus võti koos puldiga muretseda, "rombikujulisel" puldil pole võimalik toiteallikat vahetada (nii väideti), mis pole mitte sugugi odav. Kas on mingisuguseid alternatiive? Lasta lihtsalt paigaldada teine signa?
Enda jaoks täielik hämming see, et kui pult tühjaks saab, siis peab umbes uue ostma
Tänud kui keegi vastata viitsib
Probleem selles, et kesklukupult enam ei ava/sulge uksi enam nii kaugelt kui varem, eeldan, et hakkab puldil mingi toiteallikas (patarei?) tühjaks saama. Uurisin UM-ist selle toiteallika vahetamise kohta siis väideti, et vaja uus võti koos puldiga muretseda, "rombikujulisel" puldil pole võimalik toiteallikat vahetada (nii väideti), mis pole mitte sugugi odav. Kas on mingisuguseid alternatiive? Lasta lihtsalt paigaldada teine signa?
Enda jaoks täielik hämming see, et kui pult tühjaks saab, siis peab umbes uue ostma
Tänud kui keegi vastata viitsib
E39 520 00
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: kesklukupuldi patarei vahetus?
Eem siiamaani olen oma E39 sal ise patariesis vahetand ja mingit probleemi sellega EI kaasne!Frozen kirjutas:Masinaks on E39 520, 00 aasta.
Probleem selles, et kesklukupult enam ei ava/sulge uksi enam nii kaugelt kui varem, eeldan, et hakkab puldil mingi toiteallikas (patarei?) tühjaks saama. Uurisin UM-ist selle toiteallika vahetamise kohta siis väideti, et vaja uus võti koos puldiga muretseda, "rombikujulisel" puldil pole võimalik toiteallikat vahetada (nii väideti), mis pole mitte sugugi odav. Kas on mingisuguseid alternatiive? Lasta lihtsalt paigaldada teine signa?
Enda jaoks täielik hämming see, et kui pult tühjaks saab, siis peab umbes uue ostma
Tänud kui keegi vastata viitsib
Aga sellel nn rombikujulisel peaks olema ju nii, et süütelukus olles laeb seda. Kuidas siis on, kui sinna nn tavaline patarei asendada. Kuna endalgi üks pult täitsa tühi ja ka tunnise sõidu järel pole tööle hakanud ( äkki tahab õpetamist).
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Rombikujuline võti on akuga, mitte patareiga.
Laeb ennast automaatselt, kui autoga sõita.
Võti on hermeetiline ja mitteavatav.
Aku peaks vastu pidama auto eluea (OK, see on suht veniv mõiste).
Laetud võti tühjeneb kasutamata u. 1,5 aasta jooksul.
Aku täielikuks laadimiseks kulub u. 30 tundi.
Peale 30 minutilist sõitu (laadimist) saab kesklukku u. 15 korda lülitada.
Võti tuleb kesklukustusega sünkroniseerida.
Laeb ennast automaatselt, kui autoga sõita.
Võti on hermeetiline ja mitteavatav.
Aku peaks vastu pidama auto eluea (OK, see on suht veniv mõiste).
Laetud võti tühjeneb kasutamata u. 1,5 aasta jooksul.
Aku täielikuks laadimiseks kulub u. 30 tundi.
Peale 30 minutilist sõitu (laadimist) saab kesklukku u. 15 korda lülitada.
Võti tuleb kesklukustusega sünkroniseerida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Re: kesklukupuldi patarei vahetus?
Sul on kumminuppudega võti, jutt käib 'uuemast' rombikujulisest võtmest, plastiknuppudega millel värviline embleem keskel.freddy21 kirjutas: Eem siiamaani olen oma E39 sal ise patariesis vahetand ja mingit probleemi sellega EI kaasne!
`93 525i M50
Tühja aku/patarei teatel ei ole selle laadimissüsteemiga midagi pistmist.
See on selle raadio-teel puldi omadus, et ta alati saadab koos koodiga ka info toitepingest. Kui auto saab 3x järjest teate madalast pingest võtme kaugjuhtimises, siis kuvatakse teade juhile.
PS keremoodul vea talletab alati, nii et ka selle lihtsa kombi omanikud diagnostika kaudu saaksid sellele veale jälile.
See on selle raadio-teel puldi omadus, et ta alati saadab koos koodiga ka info toitepingest. Kui auto saab 3x järjest teate madalast pingest võtme kaugjuhtimises, siis kuvatakse teade juhile.
PS keremoodul vea talletab alati, nii et ka selle lihtsa kombi omanikud diagnostika kaudu saaksid sellele veale jälile.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Kas sulle öeldi um-is uue võtme hind ka, koos puldiga? Endal need kummist nuppud puru kulunud.Frozen kirjutas:Masinaks on E39 520, 00 aasta.
Probleem selles, et kesklukupult enam ei ava/sulge uksi enam nii kaugelt kui varem, eeldan, et hakkab puldil mingi toiteallikas (patarei?) tühjaks saama. Uurisin UM-ist selle toiteallika vahetamise kohta siis väideti, et vaja uus võti koos puldiga muretseda, "rombikujulisel" puldil pole võimalik toiteallikat vahetada (nii väideti), mis pole mitte sugugi odav. Kas on mingisuguseid alternatiive? Lasta lihtsalt paigaldada teine signa?
Enda jaoks täielik hämming see, et kui pult tühjaks saab, siis peab umbes uue ostma
Tänud kui keegi vastata viitsib
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Võtme hind oli see arvatavasti ikka koos puldiga sest võti ja pult on nagu 2 in 1. Hinnaks öeldi muidu 2500-4000eekijann0 kirjutas:
Kas sulle öeldi um-is uue võtme hind ka, koos puldiga? Endal need kummist nuppud puru kulunud.
E39 520 00
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Teema on siin lõpetamata.
Mis sai sellest võtmest kes oma rombikujulise laiali lammutas?
Endal ka üks ei tööta ja huvitaks, kas keegi on asja korda saanud?
Mis sai sellest võtmest kes oma rombikujulise laiali lammutas?
Endal ka üks ei tööta ja huvitaks, kas keegi on asja korda saanud?
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Tundub, et kiirustasin oma postitusega:Darvin kirjutas:Teema on siin lõpetamata.
Mis sai sellest võtmest kes oma rombikujulise laiali lammutas?
Endal ka üks ei tööta ja huvitaks, kas keegi on asja korda saanud?
Teine mitte töötav võti vajas kodeerimist. Tegin seda mõlema võtmega ja nüüd kõik OK.
Võti mõneks sekundiks esimesse asendisse, siis tagasi, võti välja, hoiad uste avamisnuppu all ja samal ajal vajutad 3x keskmist uste sulgemisnuppu ja kohe peale seda lülitab süsteem automaatselt uksed lukku-lahti. Teise võtme kodeerimiseks võis kohe samamoodi nuppe vajutama hakata ja lõpus teeb automaatselt uste lukustamise ja avamise.
Autoks 00´ E38
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 14.02.2011 16:40 58
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Probleem E39 puldiga!
Kaks päeva tagsi oli õhtul väljas -23 kraadi külma! Läksin õue ja panin auto sooja, kuna oli pikem sõit ees! Puldist lülitades tuli ilusasti kekslukk pealt ära ning uksed avanesid! Kuid pärast 2 h tunnist sõitu, kui olin jõudunud sihtkohta lülitasin auto välja ning, kui hakkasin autot puldist lukku panema, enda üllatuseks ei toiminud enam pult! Puldil enam ükski nupp ei töötanud! Esimesena arvasin, et puldil on patarei tühi, kuid siis sain teada, et rombikujulisel võtmel ei ole partarei vaid aku, mis laeb ennast ise! Järgmisena vaatasin autol kõik kaitsemd üle ning keerasin isegi aku juhtme maha! Mitte midagi ei aidanud! Auto läheb võtmest ilusasti käima kuid selelst puldist ma teda enam lukustada ei saa! Nüüd seisab auto maja ees uksed lukustamata! Kahjuks ei tööta ka ukselukk, et sealt uksed kinni keerata, kui aga lülitada keskluku nuppu auto seest konsoolist sisi kõik toimib!
Käisin isegi romulas teisi pulte proovimas, et ümber programeerimas, (hoian lahti tegemis nuppu alla ja vajutan kinni panemis nuppu 3x) kuid need ei toiminud!
Um.-ist ei tahaks küll uut võtit tellima hakata!
Autoks on mul 99. a. 523 E39
Kas keegi oskab nõu anda aidata!?
Kaks päeva tagsi oli õhtul väljas -23 kraadi külma! Läksin õue ja panin auto sooja, kuna oli pikem sõit ees! Puldist lülitades tuli ilusasti kekslukk pealt ära ning uksed avanesid! Kuid pärast 2 h tunnist sõitu, kui olin jõudunud sihtkohta lülitasin auto välja ning, kui hakkasin autot puldist lukku panema, enda üllatuseks ei toiminud enam pult! Puldil enam ükski nupp ei töötanud! Esimesena arvasin, et puldil on patarei tühi, kuid siis sain teada, et rombikujulisel võtmel ei ole partarei vaid aku, mis laeb ennast ise! Järgmisena vaatasin autol kõik kaitsemd üle ning keerasin isegi aku juhtme maha! Mitte midagi ei aidanud! Auto läheb võtmest ilusasti käima kuid selelst puldist ma teda enam lukustada ei saa! Nüüd seisab auto maja ees uksed lukustamata! Kahjuks ei tööta ka ukselukk, et sealt uksed kinni keerata, kui aga lülitada keskluku nuppu auto seest konsoolist sisi kõik toimib!
Käisin isegi romulas teisi pulte proovimas, et ümber programeerimas, (hoian lahti tegemis nuppu alla ja vajutan kinni panemis nuppu 3x) kuid need ei toiminud!
Um.-ist ei tahaks küll uut võtit tellima hakata!
Autoks on mul 99. a. 523 E39
Kas keegi oskab nõu anda aidata!?
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Kui sedaan kerega auto, siis saab pagassi lukust ka lukustada
Viga ilmselt võtmes endas, nagu Kuno T eespool juba kirjutas, töökindlusega need just ei hiilga...
Kusagilt lugenud, et võtmed progetakse kindlas järjekorras e. kui võtmed on autole tutvustatud nr.1 ja seejärel nr.2 ja nüüd on nr.1 kadunud ja tahta uuesti progeda ainult võtit nr.2, siis ilma korraliku diagnostikaseadmeta see ei õnnestu. Parandagu targemad, kui valesti aru olen saanud
Viga ilmselt võtmes endas, nagu Kuno T eespool juba kirjutas, töökindlusega need just ei hiilga...
Kusagilt lugenud, et võtmed progetakse kindlas järjekorras e. kui võtmed on autole tutvustatud nr.1 ja seejärel nr.2 ja nüüd on nr.1 kadunud ja tahta uuesti progeda ainult võtit nr.2, siis ilma korraliku diagnostikaseadmeta see ei õnnestu. Parandagu targemad, kui valesti aru olen saanud
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 14.02.2011 16:40 58
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Kahjuks on ka pagassil lukk tuksis!
enn1 kirjutas:Kui sedaan kerega auto, siis saab pagassi lukust ka lukustada
Viga ilmselt võtmes endas, nagu Kuno T eespool juba kirjutas, töökindlusega need just ei hiilga...
Kusagilt lugenud, et võtmed progetakse kindlas järjekorras e. kui võtmed on autole tutvustatud nr.1 ja seejärel nr.2 ja nüüd on nr.1 kadunud ja tahta uuesti progeda ainult võtit nr.2, siis ilma korraliku diagnostikaseadmeta see ei õnnestu. Parandagu targemad, kui valesti aru olen saanud
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Vana teema aga,
kas tasuks ka nr. 2 võtit aegajalt kasutada, et ka seda laeks või pole väga asjal mõtet. Samas kui nr 2 on aastaid seisud ja nr 1 juhtub ära kaduma siis ei saagi autot enam lahti?
Mõnes mõttes mugav lahendus see laadimine aga pisut ebakindel nagu sellest teemast lugeda võib. Tundub sama loll lahendus nagu nende angel eye prinide vahetus, 35€ koos sokliga, samas kui oleks piisanud kahest sälgust ja vahetus igale mehel jõukohane ja pirn ise 2€. Aga see pisut OT
kas tasuks ka nr. 2 võtit aegajalt kasutada, et ka seda laeks või pole väga asjal mõtet. Samas kui nr 2 on aastaid seisud ja nr 1 juhtub ära kaduma siis ei saagi autot enam lahti?
Mõnes mõttes mugav lahendus see laadimine aga pisut ebakindel nagu sellest teemast lugeda võib. Tundub sama loll lahendus nagu nende angel eye prinide vahetus, 35€ koos sokliga, samas kui oleks piisanud kahest sälgust ja vahetus igale mehel jõukohane ja pirn ise 2€. Aga see pisut OT
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1266
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 kesklukupuldi patarei vahetus?
Peakski neid aegajalt vahetama kui ikka mõlemad töötavad veel. Aga ega asi nii hull ka pole, võtmest saad ju uksed lahti ikka keerata.
Edu!
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci