K: e34 automaat kasti vahetus manuaali vastu
K: e34 automaat kasti vahetus manuaali vastu
Autoks on e34 525iA 88a.
Plaanin suveks automaat kasti vahetada manuaali vastu.
On teist äkki keegi sellist vahetust teostanud ja oskab äkki öelda millise eelarvega peaks umbes arvestama juhul kui saan siduri ja kasti romulast.
Millest mul ülevaade puudub on see, et pedaalide osa on samuti vaja ümber ehitada, palju sellega seoses lisandub töömahtu? Püsikiiruse hoidja ei tohiks käigukastiga seotud olla, või siiski?
Automaatkast on mul 4 käiguline täis mehhaaniline (ilma sport ja winter nuputa). Kas kardaani ühendusega ei teki probleeme?
Ühesõnaga igasugu ideed ja mõtted on teretulnud.
Tänud
P.
Plaanin suveks automaat kasti vahetada manuaali vastu.
On teist äkki keegi sellist vahetust teostanud ja oskab äkki öelda millise eelarvega peaks umbes arvestama juhul kui saan siduri ja kasti romulast.
Millest mul ülevaade puudub on see, et pedaalide osa on samuti vaja ümber ehitada, palju sellega seoses lisandub töömahtu? Püsikiiruse hoidja ei tohiks käigukastiga seotud olla, või siiski?
Automaatkast on mul 4 käiguline täis mehhaaniline (ilma sport ja winter nuputa). Kas kardaani ühendusega ei teki probleeme?
Ühesõnaga igasugu ideed ja mõtted on teretulnud.
Tänud
P.
Mõte kõlab hästi. Kui mõlemad autod töökotta viia ja lasta kastid ja pedaalid ümber lapata ja tööraha maksame pooleks. Töömeestel ka lihtsam, ei pea juppe otsima.tiit001 kirjutas:mul täpselt sama auto, aga just tahaks automaati.. äkki saaks kastid vahetada?
Oled Tallinnast? Millal vahetust plaanid? Räägiks PS edasi?
Siis maksad sa Tiidule ju heldelt peale, sest manuaalist automaadi tegemine eeldab ka elektroonika ja kaabelduse järgiaitamist -> töömaht suurem, kui vastupidi tehes. Ja mootori ajud on ka erinevad, sest automaadi variant tahab ju kasti ajuga ka kõvasti suhelda.Priit_P kirjutas:... lasta kastid ja pedaalid ümber lapata ja tööraha maksame pooleks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Seljuhul jah otsustab firma ise kuipalju kelle käest raha küsib. Kui autod on kõrvuti, teeb see selle töö pisut lihtsamaks igaljuhul.priitv8 kirjutas:Siis maksad sa Tiidule ju heldelt peale, sest manuaalist automaadi tegemine eeldab ka elektroonika ja kaabelduse järgiaitamist -> töömaht suurem, kui vastupidi tehes. Ja mootori ajud on ka erinevad, sest automaadi variant tahab ju kasti ajuga ka kõvasti suhelda.
Hmm mulle selgitati, et 4HP-22/H on täis mehhaaniline, arvasin et seal aju puudub. Kuigi jah, kui pedaali all on kickdown nupp, siis selle nupu vajutusest peab jah info kuidagi kastini jõudma, ilmselt mitte mehhaanilist teedpidi.
Olgu nii või naa, midagi ületamatut seal ei tohiks ju olla, tuleb lihtsalt valida töökoda kes on sarnast tööd enne teinud, speedster, westland või on kellelgi mõni parem ettepanek töökoja osas?
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sedapidi töötabki, ainult veakoodid talletatakse. Aga manuaalkastiga mootori aju ei oskagi AT-kasti ajuga suhelda, seega jäävad igasugu trikid käiguvahetuse pehmendamiseks tegemata.tr22nsmees kirjutas:Samas... mul 535i manuaalile sai ostetud uus aju - kuna kätte juhtus võrdlemisi soodsa hinnaga atm kastiga isendi aju sai see peale visatud - kõik töötas kui kellavärk
Teha on kindlasti võimalik, lihtsalt ühtepidi upgrade on töömahukam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!