E60/61 XD head-vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Torch
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 28.04.2007 16:44 32
Peamine sõiduk: E36 325i

E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Torch »

Tere.
E36 325 on peres teeninud 250 000 km ja teenib edasi veel aga oleks aeg midagi uuemat vaadata.
Sõelale on jäänud näiteks E60/61 kerega viiesed aastast 2007 , ja kuna soov on vahel kalal käia siis võiks ta olla nelikveoline . Mootor võiks olla diisel ja käigukast oleks soovituslik automaat.
Ehk siis näiteks 530XD.
Mida see auto endast üldse kujutab ?
Kuidas on sõita lumes , jää peal ja kergelt mägises Eesti linnas?
Kas keskmiseks kütusekuluks on kusagil 8,5-9 L/100le ?
Auto oleks plaanis tuua Saksamaalt , mida kohapeal ise kontrollida saab või kuhu seal viia kontrolli ?
Tüüpvead ?
Viimati muutis Torch, 18.01.2011 21:16 23, muudetud 1 kord kokku.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 624
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas zaruljom »

Kuidas on sõita lumes jää peal ja kergelt mägises Eesti linnas?

misasi see on? :)
Kasutaja avatar
Torch
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 28.04.2007 16:44 32
Peamine sõiduk: E36 325i

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Torch »

Sõida talvel Viljandis sellises linnaosas nagu Peetrimõisa , kui lumi lükkamata on suhteliselt nutune seal liigelda .
Küsimus ikka üleval , ehk keegi oskab kogemusi jagada ?
zaruljom
Huviline
Postitusi: 624
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas zaruljom »

seal see 1 väike tõus on jah ;)
auto kohta kahjuks ei oska kommenteerida, kui seda, et mida vähem vedavaid rattaid seda vähem muret :P
ma ise ilmselt neliveo asemele asendaks tagadiffri quiafe sisuga.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Cert85 »

zaruljom kirjutas:seal see 1 väike tõus on jah ;)
auto kohta kahjuks ei oska kommenteerida, kui seda, et mida vähem vedavaid rattaid seda vähem muret :P
ma ise ilmselt neliveo asemele asendaks tagadiffri quiafe sisuga.
Ja see on parem, kui see nelivedu sellel 5sel?

Promona Audi vs Bmw on Bmw ikka üle. Ise sõitnud pole ja vastata miskit ei oska. Eks neil selle aasta masinatel see süsteem suht samune. et küsi kelleltki, kes omab taolise aastaga X`i.









Aru viimase jutust ei saa, aga pildi peal on ilus tulemus :mrgreen:

Eks need videod ka miskit ei anna, vaadata ainult, aga soovitan, et kui kusagil esinduses või autoaias on taoline masin, siis mina tee mõned tiirud kohe.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Jürarrak »

Cert85 kirjutas: Promona Audi vs Bmw on Bmw ikka üle. Ise sõitnud pole ja vastata miskit ei oska. Eks neil selle aasta masinatel see süsteem suht samune. et küsi kelleltki, kes omab taolise aastaga X`i.
Kas sinu teadmine põhineb teleturu reklaamklippidest või on sul endal võrreldavaid kogemusi?
http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag

Youtube videosid täis, kus iga piiga kiidab oma v...u.

Ise olen sõitnud mõlemaga ja eelistaks quattrot, kuna samaväärse quattro isendi saaks odavamalt kui x-drive. Quattro on vastupidavam. Kui auto kasutamine toimub tänaval, pole surt vahet kas quattro või x-drive. Lihtsalt x-drive autod on kallimad ja seetõttu ma ei näe põhjust üle maksmiseks.
Arvestades meie viimaste aastate talvi, siis minu jaoks on BMW tagavedu ikka totaalne ämber. Auto jääb kinni ka sileda maa peal, kus jää all, täiesti haige. Igal juhul pooldan nelivedu.
Diisel mootorite heade/veade kohta juttu lademetes foorumites. (roolilatt, kübemefilter, sisselaske kollektori klapid jne). Diagnostika oleks oluliseks abiks, aga saksast tuues sa seda ilmselt ei saa. Samuti on x-drive remont kallis, kui see peaks üles ütlema. Konksuga autode puhul eriti.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Cert85 »

Jürarrak kirjutas:
Cert85 kirjutas: Promona Audi vs Bmw on Bmw ikka üle. Ise sõitnud pole ja vastata miskit ei oska. Eks neil selle aasta masinatel see süsteem suht samune. et küsi kelleltki, kes omab taolise aastaga X`i.
Kas sinu teadmine põhineb teleturu reklaamklippidest või on sul endal võrreldavaid kogemusi?
http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag

Youtube videosid täis, kus iga piiga kiidab oma v...u.

Ise olen sõitnud mõlemaga ja eelistaks quattrot, kuna samaväärse quattro isendi saaks odavamalt kui x-drive. Quattro on vastupidavam. Kui auto kasutamine toimub tänaval, pole surt vahet kas quattro või x-drive. Lihtsalt x-drive autod on kallimad ja seetõttu ma ei näe põhjust üle maksmiseks.
Arvestades meie viimaste aastate talvi, siis minu jaoks on BMW tagavedu ikka totaalne ämber. Auto jääb kinni ka sileda maa peal, kus jää all, täiesti haige. Igal juhul pooldan nelivedu.
Diisel mootorite heade/veade kohta juttu lademetes foorumites. (roolilatt, kübemefilter, sisselaske kollektori klapid jne). Diagnostika oleks oluliseks abiks, aga saksast tuues sa seda ilmselt ei saa. Samuti on x-drive remont kallis, kui see peaks üles ütlema. Konksuga autode puhul eriti.
Kui loeksid, siis saaksid vastuse minu eelmisest postitusest juba, tarkpea!
(Ise sõitnud pole ja vastata miskit ei oska.)

Jah, quattro on vastupidavam ja x-drive nõrgem, aga selle eest teeb x-drive paremat tööd.
Audi pidi ka liikvele saama, kui käsipiduriga aidata kui vaest eeslit.

Ja sinu tagaveo ämbrijutt on ka minu jaoks jama.
Mul ei olnud probleemi sõita e46 kupeega, kui lumi oli selline, et inimesed jätsid autod koju ja kiirustasid bussile, et veel tööle saada, sest enamuse jaoks olid teed läbimatud autoga.
Ainuke probleem tekkis alguses, kui lumi küündis juba udutuledeni ja teades, et m-pakett madalam ka, siis tuli natukese lund madalamaks saada (sest lumesahka ei olnud plaanis autoga mängida ja lumi pole just kerge, mida lükata). Paar meetrit teed tehtud ja polnud probleem enam teel liigeldes, kus oli korralik löga. Teed oli sõitnud ees mõni maastur ja impreza ainult.
All olid naastud ja käigukastiks manuaal- probleeme polnud,
Liikus ka soomes 255 rehvidega mingi aeg, kui lumi maha tuli.

Pilt
(Ja sellised väljendused võiksid foorumist olemata olla, nagu kasutasid!)
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
aff
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 07.10.2010 23:28 47

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas aff »

Cert85 kirjutas:
zaruljom kirjutas:
Täiesti mõttetu video, Audi juht ei julge gaasigi vajutada, pole siis ime, et mäest üles ei jõua.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Cert85 »

Seda lugesid sealsest viimasest kommentaarist või küsisid juhilt?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
aff
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 07.10.2010 23:28 47

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas aff »

Videot vaatasin...
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Cert85 »

Ja seal siis oli näha, kui pedaali (mitte) tallati?
Millegi pärast pole inimestel muud teha ja siis on kallutatud kõik sealsed testid BMW poolele?

E: eero võiks siia rääkima tulla, temal oli x5.
KunoT`l on 330xd, mida ta kõvasti kurtis, aga teised sama seal teemas rääkisid, kuis nende autod pole nii saamatud.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Jürarrak »

Härra Cert85, milline väljendus riivas sinu südant? Kindlasti ei olnud minu soov kedagi riivata, ega risustada foorumit

Anyway, on siinkohal teha põhjapanevaid väiteid ja eksitada potentsiaalset autoostja huvilist demagoogilise materjaliga, kui elu osutub millekski muuks. Peace.

Korras E60/61 on väga hea auto, erit kui ta on mitte väga lisadevaene, 530D või eriti SD, kuid äärmiselt oluline on auto eest eelnev hoolitsemine. Kui aga hoiad kokku ja valid turult soodsama hinnaga isendi, siis 3k eurine investeering algatuseks võib olla enam kui reaalne.
Ise kahetsen, et ei ostnud omale xd-d kuna arvestades viimast talve, mis pole veel läbi, tuli talveks osta nelivedu auto juurde, et liigelda normaalselt saaks.

Edit: Oluline on auto dünaamika ja käitumine erinevates teeoludes, mitte see kuidas ilusas garaašis keegi rullide pealt ära oskab sõita. Reaalset suutlikkust näitab käitumine erinevates ilmastikuoludes, mis tagab turvalisema liiklemise ja ehk tekkinud ohtliku olukorra lahenemise. Ja seda võib igaüks vaadata kasvõi vaadates jääraja tulemusi, mis autod seal eesotsas on.
Viimati muutis Jürarrak, 28.01.2011 22:59 05, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E60/61 XD head-vead

Postitus Postitas Cert85 »

Minu südant ei riivanud otseselt miski, aga suht tüdimus sellest, kus foorumid kajavad sellistest roppudest väljendustest.
Ja mõTtetu on tõesti spekuleerida minuga selle üle.

Kuna oma esimeses postis ütlesin kõik, mis öelda oli.
Ka selle, et nõjatun videotele oma arvamusega ja ostja peaks tegema isiklikult masinetage sõidu ja vaatama, mis masinad need kokkuvõttes on.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta