e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
viskas trassil sõites paar korrda armatuuri kirja TRANS.FAILSAFE.PROG ja selle peale asusin usinasti k.k. õli vahetama ,autol peal GM automaat kast ,õli oli must ja vana õlifilter on peenikest metalli laastu täis ,kõik eelmised autod on mul ka olnud automaadid kaks volvot ja üks bmw aga sellist kogust metalli pole ma sealt seest leidnud kunagi kuigi õlid olid muidugi ka neil mustad.praegu pole ma k.k. töös mingeid hälbeid märganud töötab jumalast korralikult käiku vahetab sujuvalt üks kõik kui rajult kiirendada .kas on mõnel kogemusi sellise asjaga ,kas ootab ees k.k. remont ,tuleks seda teha kohe v oodata kuni annab tunda et miskit kindlalt pu....sis on , äkki keegi teab kus seda tüüpi k.k. remonditakse .
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
Seal teema lõpus need väitlusklubi mehed vast annavad nõu.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=103055
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=103055
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
jah seda küll aga kuidas on akp.tervis peale sellise koguse metalli neelamist ja kust saab korras turbiini ja mis oleksid hinnad ,pidid ka ise turbiine remontima teadis Mart rääkida privalon oü-st.Kuno_T kirjutas:Kasti turbiin on rikkis. Kiiresti kast maha ja korras turbiin külge.
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
Natukene OT, kuid küsimus kastide kohta. Endal 2003a 530d. Kas VIN-koodi järgi saab kindlaks teha, mis tootja kast all on? Probleemid küll puuduvad, kuid puhtalt huvi pärast.
Sorry for ot.
Sorry for ot.
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
Mina olen aru saanud et 135kw diislile läks A5S360R ja 142kw A5S390R, mõlemad GM'i toodang. Kuskilt lugesin, et see number 360 või 390 mis tähistuses on, peaks näitama väänet mida kast on mõeldud taluma. Huvitav on muidugi see, et 135kw diislil on tehaseandmeil 390Nm ning 142kw puhul 410Nm, mis nagu näha juba ületab kastile lubatavat väänet.leits kirjutas:Natukene OT, kuid küsimus kastide kohta. Endal 2003a 530d. Kas VIN-koodi järgi saab kindlaks teha, mis tootja kast all on? Probleemid küll puuduvad, kuid puhtalt huvi pärast.
Sorry for ot.
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
Panin ka seda tähele et väände momendid ei vasta nagu aga akp.probleemid ei ole ainult bmw-l .Audid ,vw ka volvodel sama jama ja teema on minumeelest õli vahetuses v õigem oleks öelda selle õigeaekses puudumises kuna tootja firma on lubanud et kestab kogu elu mis tegelikult üldse nii ei ole ja hakatakse akp.s õli vahetama suure rutuga tavaliselt siis kui ilmnevad esimesed jamad.Äkki kellelgi on mulle müüa hüdrosidur v turbiin kuidas keegi nimetab a5s360r k.k. ja mis kindlalt korras võiks olla. tra UM küsib selle eest 1412 euri.Kristo_K kirjutas:Mina olen aru saanud et 135kw diislile läks A5S360R ja 142kw A5S390R, mõlemad GM'i toodang. Kuskilt lugesin, et see number 360 või 390 mis tähistuses on, peaks näitama väänet mida kast on mõeldud taluma. Huvitav on muidugi see, et 135kw diislil on tehaseandmeil 390Nm ning 142kw puhul 410Nm, mis nagu näha juba ületab kastile lubatavat väänet.leits kirjutas:Natukene OT, kuid küsimus kastide kohta. Endal 2003a 530d. Kas VIN-koodi järgi saab kindlaks teha, mis tootja kast all on? Probleemid küll puuduvad, kuid puhtalt huvi pärast.
Sorry for ot.
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
sai ostetud tallinnast heigo nimelise mehe käest taastatud hüdroturbiin maksis 6000 eeki ja pool aastat karantiid siis uus õli sisse ja nüüd üle 1000 km sõidetud ja praegu töötab korralikult aks näeb kaua vastu peab
Re: e39 530d 2002a järgmine üllatus mu armsalt BMW lt
selle et raud õli vannis oli selle avastasin juba esimese õlivahetuse ajal siis sai uus filter pandud ja uus õli sõitsin peale seda mingi 200 km aga viskas ikka armatuuri kirja ette siis võtsin kasti maha ja selles vahetatud filtris enam rauda sees ei olnud lõikasin ta lahti ,ja õli vann oli ka puhas ,peale läks uus turbiin ,filter ja õli aga pumba puksi ei uurind kasti üldse lahti ei võtnud ,käisin peale seda remonti selle heigo jures testimas autot vana sõitis sellega ja ütles et tema ei näe probleeme peaks korras olema ju näeb siis .Kuno_T kirjutas:Filtri panid ikka uue ja raua rookisid õlivannist välja? Õlipumba puksi seisukord uuriti järgi?