Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Tarass »

InterFace kirjutas:täiesti loogiline , et lamelliga on võimatu sõita sellistes tingimustes. mis seal enam loota.
endal on naastud ja 5-6mm mustrit alles ning ca 75% naeltest sees. samuti praeguse -15 ... -20c ja jääga maanteel üle 80 eriti ei kisu vajutama , sest on tunda, et oleks nagu lehm jää peal.
lamell ei saagi jääl pidada.
no aga mu kahel teisel autol on ju ka lamellid... nendega seda probleemi ei ole!!!

ega midagi üle ei jää... viskan mõni päev teised rehvid alla ja vaatan mis juhtuma hakkab.
Ja kui midagi ei hakka juhtuma siis otseteed sillastendi ning kui tuleb välja et sillastendi viga siis Keila Mersukeskusesse kurja häält tegema :evil:
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Maximaator »

InterFace kirjutas:täiesti loogiline , et lamelliga on võimatu sõita sellistes tingimustes. mis seal enam loota.
endal on naastud ja 5-6mm mustrit alles ning ca 75% naeltest sees. samuti praeguse -15 ... -20c ja jääga maanteel üle 80 eriti ei kisu vajutama , sest on tunda, et oleks nagu lehm jää peal.
lamell ei saagi jääl pidada.
See nüüd küll natsa mööda jutt et lamelliga ei saa sõita sellistes tingimustes. Siiamaani pole mitte ühtegi probleemi olnud, olgu väljas -5 või -28. All on GoodYear Ice Navi Zea ja endalegi üllatuseks peavad teepeal nagu naelutatult. Maanteel kiirus nagu alati spido järgi 100 ( reaalselt 90 ). Mõõdasõidudki pole mingi probleem.
Mina pakuks et probleem on vanades ja väsinud rehvides, mis siis et mustrit on, aga kui ikka kõva pakasega rehv kivikõvaks muutub siis pole tast ka miskit kasu.
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Robska »

Rain kirjutas:e39 saab tagasilda reguleerida küll. Õõtsadel on poldipead ektsentrilised, seega saab neid keerates muuta telje kokku ja lahkujooksu.
Arvan,et räägime samadest asjadest ja jutt õige. Suvel sai kogemata paigast keeratud( tõesti ei teadnud,et sealt midagi reguleerida annab) ja kui neid keerata siis on silmaga näha, kuidas sild liigub. Jätsin nagu oli ja hiljem sõites oli asi niivõrd paigast,et nt. kaevukaante pealt hakkas kuidagi autot viskama imelikult. Mai oska seda seletada,aga paigas sillaga seda polnud. Peale silllastendi asi paigas ja okei jälle :) .
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Maximaator »

InterFace kirjutas:
Maximaator kirjutas:
InterFace kirjutas:täiesti loogiline , et lamelliga on võimatu sõita sellistes tingimustes. mis seal enam loota.
endal on naastud ja 5-6mm mustrit alles ning ca 75% naeltest sees. samuti praeguse -15 ... -20c ja jääga maanteel üle 80 eriti ei kisu vajutama , sest on tunda, et oleks nagu lehm jää peal.
lamell ei saagi jääl pidada.
See nüüd küll natsa mööda jutt et lamelliga ei saa sõita sellistes tingimustes. Siiamaani pole mitte ühtegi probleemi olnud, olgu väljas -5 või -28. All on GoodYear Ice Navi Zea ja endalegi üllatuseks peavad teepeal nagu naelutatult. Maanteel kiirus nagu alati spido järgi 100 ( reaalselt 90 ). Mõõdasõidudki pole mingi probleem.
Mina pakuks et probleem on vanades ja väsinud rehvides, mis siis et mustrit on, aga kui ikka kõva pakasega rehv kivikõvaks muutub siis pole tast ka miskit kasu.
2aastat tagasi oli mul 2006a ford focus millele ostsin täiesti tutikad ContiWinterContact TS810 rehvid mõõdus 225/45R18 ja jäisel maanteel 90 tähendas pidevat ESP tulemöllu ning mõttetu piiripeal sõit. aasta varem olid Conti WinterViking naastud 205/50R17 samuti tutikad ja mitte mingit probleemi ei olnud.
No vot see ju näitab et rehvil ja rehvil ON vahe.Mitte aga seda et lamelliga ei saa -30 kraadi juures sõita.
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Maximaator »

InterFace kirjutas:parandan. 225/40R18 mitte /45/. ja samuti , et TS810 olid lamellid.

sulle aga vastuseks. jah näitab seda, et lamellil ja naastul on vahe.
Eh ei viitsi vaielda. Ütlen ausalt et siiamaani pole vajadust näinud naelte järgi. Ja kindlasti edaspidigi lamellide juurde jään. Pole vahet kas all on lamell või nael. Niikaua kui nad on korralikud, peavad ühtemoodi. Ainult lamellidel on üks suur pluss (kõige muu juures loomulikult), nad ei tee seda hirmsat häält/krõbinat mida teevad naelad 95% hooajast.
Aga kui teemaalgataja on asjale jälile saanud siis võiks ka teistele teada anda milles asi siis oli/on.
Kasutaja avatar
Riho_A
Huviline
Postitusi: 2298
Liitunud: 02.01.2007 14:51 08
Asukoht: Ääsmäe, Tallinn, Lasna city.

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Riho_A »

Interface:
Mul on täpselt sama rehv, kuid laiem. Conti WinterViking naastud.

Sõber kes käis seal samas enda autole sillastendi tegemas. Esimene kord kiskus rool nii kõvasti, et pidi kahe käega kinni hoidma ja pärast seda kohe sinna tagasi, ütles neile, et rool kisub, tehti tasuta sillaregull uuesti, ja öeldi talle, et nemad ei leidnud viga kuigi pärast seda oli rool müstiliselt korda saanud.
Nii et vist tuleb tagasi minna sinna, ja natuke paukuda nendega.
Annan teada, mis nad mulle räägivad.
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Rain »

no ma ei tea nüüd, minu auto on küll suhteliselt kindel isegi jää peal kui ise lollusi ei tee. Muidugi on mul ka automaatkast, mis mõnevõrra sujuvamalt igasugu gaasipedaali vajutustele reageerib. Niiet saab ka lamelliga libedaga sõita.
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Tarass »

Siin on tekkinud diskussioon teemal LAMELL vs. NAEL
Viga võib tõesti olla rehvides aga mitte sellepärast et nad lamellid või naelad on.
On võimalus et need rehvid tõesti vanad on ja sellepärast ei toimi korralikult... tõenäolisemaks pean siiski sillastendis tehtud kehva tööd. Samas enne kui teise rehve alla ei pane ja vajadusel ka uuesti sillstendis peale seda ära ei käi ei saa midagi ka kindlalt väita ega kedagi ka kehvas töös süüdistada.
Mõne päeva jooksul teen selle protseduuri ära ja siis saan ka targemaks ning teavitan ka kaaskannatajaid :)
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas TarMoH »

Kunagi oli kuskil TM'is või Autolehes ka artikkel talverehvidest. Kokkuvõttes öeldi, et täiesti kiilaka (ainult jää) peal on naast parem kui lamell, aga muidu üldiselt korralik lamell on igas teises olukorras parem. Korralik tähendab siis seda, et iga aasta ostad uued rehvid, sest selline -30 kraadi külm ei mõju rehvi koostisele hästi ning pidamisomadused kaovad lamellil väääga kiiresti. Naelte puhul aitavad siis natukenegi naelad, kui rehvi muud omadused on juba kadunud.

Teemasse ka, et igal juhul käigu sillastendis teema algataja ära, sest kui rattad jooksevad ikka lahku, siis polegi millegi üle nuriseda. Väike nõks ja tagument juba läheb. :roll:
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas thiery »

Kas vedrude ja pukside jms vahetamisel ei või sild paigast minna?
Kasutaja avatar
Riho_A
Huviline
Postitusi: 2298
Liitunud: 02.01.2007 14:51 08
Asukoht: Ääsmäe, Tallinn, Lasna city.

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Riho_A »

Soovitatakse peale millegi vahetamist sillastendi minna.
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas TarMoH »

Kuno_T kirjutas:
Korralik tähendab siis seda, et iga aasta ostad uued rehvid, sest selline -30 kraadi külm ei mõju rehvi koostisele hästi ning pidamisomadused kaovad lamellil väääga kiiresti.
Sassi kamminud või :roll: :?:
Jah, mis siis? Võibolla oli tõesti iga aasta liiialdus, kuid üle paari aasta lamellil head omadused ei kesta, see on kindel. Tegelt on see kõikide rehvidega ju nii. :roll: See jutt, et sõidan 5 aastat juba ühe rehviga ja pidamine on super - BS.
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Syn »

TarMoH kirjutas:
Kuno_T kirjutas:
Korralik tähendab siis seda, et iga aasta ostad uued rehvid, sest selline -30 kraadi külm ei mõju rehvi koostisele hästi ning pidamisomadused kaovad lamellil väääga kiiresti.
Sassi kamminud või :roll: :?:
Jah, mis siis? Võibolla oli tõesti iga aasta liiialdus, kuid üle paari aasta lamellil head omadused ei kesta, see on kindel. Tegelt on see kõikide rehvidega ju nii. :roll: See jutt, et sõidan 5 aastat juba ühe rehviga ja pidamine on super - BS.
Arvan et Kuno küsimus oli rehvi pidamisomaduste kulumise kohapealt. Ei ole ise kuulnud et talvel lamell meeletult kulub. Suvel jah teinerida. Parandage mind kui eksin :roll:

E: Enda autol on all nö "viimast hooaega" elavad lamellid. Sellist käitumist nagu teema algatajal pole veel kogenud. Veidi ebakindel on küll, aga mitte midagi nii hullu :shock:
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas TarMoH »

Eelmisele siis - kes üldisest kulumisest rääkis? Ma rääkisin rehvi omadustest ning kulumine on jah minimaalne, kuid kui see beebinahk maha tuleb, siis muutub ka rehv ja tema pidamisomadused. Aga maru OT'ks läheb ära. Ootame siis vastust, mis tegelikult seda vibamist põhjustab.
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas hansu »

InterFace kirjutas: 2aastat tagasi oli mul 2006a ford focus millele ostsin täiesti tutikad ContiWinterContact TS810 rehvid mõõdus 225/45R18 ja jäisel maanteel 90 tähendas pidevat ESP tulemöllu ning mõttetu piiripeal sõit
See pole põhjamaade rehv ju. Põhjamaade oma on ContiVikingContact ....
mölts525
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28.02.2010 17:28 51

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas mölts525 »

Soovitan minna kuhugi kus korralik aparatuur millega sillastendi teostatakse seal Keilas on mingi kiviaegne tehnika mille aeg on ammu otsas... Nimelt töötasin seal suvel. Juba siis oli probleeme, et auto tuli tagasi kuna rool kiskus vms. KINDLASTI käi kuskil kus korralik aparaat millega silda tehakse!!
Kasutaja avatar
Riho_A
Huviline
Postitusi: 2298
Liitunud: 02.01.2007 14:51 08
Asukoht: Ääsmäe, Tallinn, Lasna city.

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Riho_A »

Ma lähen sinna tagasi ja ütlen, et paneks paika.
Kasutaja avatar
Alex61
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 16.02.2011 16:20 47
Asukoht: Ida-virumaa

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Alex61 »

lauri91 kirjutas:
TiitR kirjutas:Üks võimalus veel, et auto jookseb nn. "koera"...sõbral oli kunagi e30, mis koera jooksis ja nii kui libedaks läks, enam ringi pealt maha ei saanudki :lol:
Kusjuures sõbra audil sama asi praegu A4 quattroga, üle 80 ei kannata kuidagi. :D
Tal tagasillas puksid/liigendid läbi.

Mul sama jama ****, võibki külg ees sõita, kuid tagasild täiesti vaikne, ja on tunda et yhele poole keerab tunduvalt järsemini kui teisele.. :? Et see viga on siis sildade reguleerimise tagajärg?
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas TiitR »

Alex61 kirjutas:
lauri91 kirjutas:
TiitR kirjutas:Üks võimalus veel, et auto jookseb nn. "koera"...sõbral oli kunagi e30, mis koera jooksis ja nii kui libedaks läks, enam ringi pealt maha ei saanudki :lol:
Kusjuures sõbra audil sama asi praegu A4 quattroga, üle 80 ei kannata kuidagi. :D
Tal tagasillas puksid/liigendid läbi.

Mul sama jama ****, võibki külg ees sõita, kuid tagasild täiesti vaikne, ja on tunda et yhele poole keerab tunduvalt järsemini kui teisele.. :? Et see viga on siis sildade reguleerimise tagajärg?
Võib vabalt olla ka laksuline auto, millel kere kõver või sild viltu all :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
guido500
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 24.03.2006 16:18 30

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas guido500 »

E36 oli mul sama viga, kui libedaks läks. Põhjuseks olid tagasilla silikoonpuksid ja tagaõõtsa puksid. Kusjuures ülevaatuse läbides, mingit viga ei tuvastatud. Läksin hitechisse sillastendi, siis vanad helistasid, et enne pole mõtet regulli teha, kui need puksid vahetatud.
bemar, bemar, über alles! :)
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Alari. »

Pole ju keeruline sild üle kontrollida.Kui 50 eeku ülevaatus punktis välja käia ei raatsis,siis otsida kuskilt kanal ja keskmine sõrgkang ja otsinguid alustada(mõnda asja näeb juba visuaalselt),kui miskit väga suurt viga ei tuvasta siis oleks mõistlik minna sillaregulli.Aga koht kus reguleerida lasta tuleks valida ikka normaalne mitte kõige odavam koht.
Hiljem halvasti reguleeritud sild võib väga kiirelt teie rehvid pekki keerata.
Endalgi e39saga halb kogemus sildade reguleerimisega.Enam firma nime ei mäleta kus tegin(veerennis Japan partsi kõrval v oligi see japan parts)
Nimelt suvel paduvihmaga oli lihtsalt võimatu 70km/h sõita(rehvid korralikud ja jääk oli 7mm).Liputassaba koguaeg ja paarilkorral suutsin 50pealt ka 360 kraadi teha.Siis suvel laiades vaaludes viskas ikka juba jõhkralt( rehv oli 18´ 245/40)Läksin siis sinna kohta tagasi ja lasin uuestiteha.Öeldi,et tiptop aga mina ikkagi rahul ei old sama jama oli edasi.Lõpuks pikavaidlemisepeale sain raha tagasi.Siit ka ütlus,et ei ole mõtet minna kuskile nurgataha sillaregulli tegema minna.
Teiskordselt Läksin Vianori tegema ja tulemusega olin väga rahul.Seal öeldi kohe,et tagasild jookseb esisillast mööda ning kokkujookski oli täiesti aiataha.Töömees oli ka visa ja tegi veel lisaks mingid kaalujaotused jnejne(st amordipüstakutele tuli lisa kaal,igale ühele ca 35kg).
Peale seda oli asi korras ja tulemusega olin üli rahul.Peale korralikku regulli oli tunne nagu sõidaks uue autoga :lol: Ning selle seadistusega pold talvelgi muret.6mm lamellid pidasid ikka ülihästi ja kordagi ei tekkind sellist situatsiooni,et oleks kuskil kurvis põiki v vägisi veaks käest ära.Enamus minu läbitavast teest on kõrvalised maanteed kus on ikka jääd meeletult ja teeolud võrdlemisi nigelad võrreldes suuremate trassidega.
Siiani olen teind kõik regullid Vianoris ja kordagi pole millegiga mööda pandud.Rool ilusti sirge ja ei kisu.
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Tarass »

Mina lasin teha Keila mersukeskuses... Nime poolest oleks justkui soliidne koht...aga nagu keegi eelpool mainis olevat seal sillaregulli aparatuur ajast ja ilmast.

Igatahes viskasin eile teised rehvid autole alla ja paremaks ei läinud!!! Seega ei tohiks rehvide viga olla (seda oligi arvata). Täna õhtuks on aeg kinni pandud sinna kus mul kõik eelnevad sillaregullid tehtud on (siiamaani väga rahul). Vaatab mis ta ütleb mersukeskuse regulli kohta.
Eks annan teada mis juhtuma hakkab.
Kasutaja avatar
RaigoM
Huviline
Postitusi: 243
Liitunud: 20.11.2007 10:43 43
Asukoht: Tartu

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas RaigoM »

Endal all Nokian Hakkapelita 5 ja ei ütleks, et pidamisega probleeme oleks. Siiani (tüi, tüi, tüi) on rehvid suurepärased olnud.
TYASK
mölts525
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28.02.2010 17:28 51

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas mölts525 »

Tõesti seal Keilas on see aparatuur nii nagu ta on ja töömeest ei saa süüdistada, sest tema on tasemel ja kogenud inimene kes tegelenud autoremondiga vähemalt 15 aastat kui mitte rohkem.
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Tarass »

Käisin stendis ära... kundepoolne esiratas oli 30 kraadi sissepoole või midagi. Ülejäänud rattad olid korras...
Linnast tagasi tulles käitus auto ilusti, kuigi kiilasjääd maas ei olnud täna ja päris täpselt nüüd ei oska öelda. Igatahes see ratta kalle pidavat olema 2 kraadi. Arvatavasti oli viga selles.
Kui uuesti kiilasjääl sõita saan siis annan teada mismoodi masin käitub.
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas TarMoH »

Tarass kirjutas:Käisin stendis ära... kundepoolne esiratas oli 30 kraadi sissepoole või midagi. Ülejäänud rattad olid korras...
Linnast tagasi tulles käitus auto ilusti, kuigi kiilasjääd maas ei olnud täna ja päris täpselt nüüd ei oska öelda. Igatahes see ratta kalle pidavat olema 2 kraadi. Arvatavasti oli viga selles.
Kui uuesti kiilasjääl sõita saan siis annan teada mismoodi masin käitub.
Oled sa kindel, et 30 kraadi ? :shock: :shock: :shock: See oleks pidanud ju silmaga näha olema, et rattad nii kokku jooksevad.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Alari. »

TarMoH kirjutas:
Tarass kirjutas: kundepoolne esiratas oli 30 kraadi sissepoole või midagi.
Oled sa kindel, et 30 kraadi ? :shock: :shock: :shock: See oleks pidanud ju silmaga näha olema, et rattad nii kokku jooksevad.
See on jah juba päris julm.Tagantpoolt vaadates oleks seda kohe tähelepand. :shock:
Sõber rääkis ka täna enda e39 jamast ja eelminekuu elas peaaegu sama jama läbi.Veaks oli see,et ei pigutatud regull mutrit tagasillas ära ja tulemuseks oli,keermed läind ja sillastendi teind firma maksis omalkulul kõik kinni.
Kasutaja avatar
Alex61
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 16.02.2011 16:20 47
Asukoht: Ida-virumaa

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Alex61 »

Kas keegi oskaks soovitada Ida-virumaal kohta kus hea stend ning kvaliteetne töö? :shock:
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas Tarass »

TarMoH kirjutas:
Tarass kirjutas:Käisin stendis ära... kundepoolne esiratas oli 30 kraadi sissepoole või midagi. Ülejäänud rattad olid korras...
Linnast tagasi tulles käitus auto ilusti, kuigi kiilasjääd maas ei olnud täna ja päris täpselt nüüd ei oska öelda. Igatahes see ratta kalle pidavat olema 2 kraadi. Arvatavasti oli viga selles.
Kui uuesti kiilasjääl sõita saan siis annan teada mismoodi masin käitub.
Oled sa kindel, et 30 kraadi ? :shock: :shock: :shock: See oleks pidanud ju silmaga näha olema, et rattad nii kokku jooksevad.

No mingi jutt seal kraadidest käis... ja arvuti tablool oli ka mingine 30 mida ma nägin
mis ta täpselt oli ma kindlalt ei tea...
igatahes selline viga/vahe pidavatki tahtma teelt minema uhata autot.

Töömees väitis igatahes, et aparatuur kui selline ei saa olla vana või vigane. Viga on arvatavasti selles, et nii mõnigi töökoda hoiab lihtsalt raha kokku selle pealt et ei lase tehnikat kalibreerida õigeaegselt või ei tehta seda üldse.
See pidavat maksma 2000.- eeku ja tema teeb seda 2 korda aastas.
mölts525
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28.02.2010 17:28 51

Re: Võimatu sõita kiilasjääl e39ga

Postitus Postitas mölts525 »

Keilas, siis kui mina seal töötasin suvel käis see kalibreerija seal mingi 3 korda neid kellasi kalibreerimas ja ühe korra käis arvutil softi vahetamas aga ikka vahest sai normaalselt teha ja vahest näitasid kellad aiateibaid. Ning ma arvan, et iga mees kes silda teeb saab aru, et kui ekraanil näitab rohelist ja punast skaalal siis keerates silda sa ei jäta teda punase peale, sest 30 nurgaminutit on ikka suhteliselt palju juba seal skaalal. Jutu mõte: Kui Keila autokeskuses silda lasete regullida siis arvestage, et võibolla tuleb minna kuhugi mujale üle tegema tööd.
Vasta