Probleem tühikäiguga 525 tds.
Probleem tühikäiguga 525 tds.
Probleem seisneb selles et tühikäik ujub. Hiljuti sai vahetatud kõrgsurve pump ja kaant olen kaa päris mitu korda niiöelda toksinud. Vahepeal seisavad pöörded paigal aga üldiselt suurem osa ajast ujuvad,eriti kui voolutarbijad on sees.Paagipump on uus ja õhku küttesüsteemis ei ole. Pumba pea reguleerimisega saab küll tühikäigu paigale aga pöörded väga madalaks ja mootor jõuetu. Lugesin välja et võib olla süüde liiga varajane,aga sellega peaks üldiselt kaasnema must toss...mida mul ei ole. Või kas saab olla keti viga?? Käima läheb nii soojalt kui külmalt väga hästi. Ma arvan et tühikäigu tõstmine lahendaks probleemi kuna 600-650 pööret on vähe võitu, aga ma ei tea kuidas seda teha. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga või oskab öelda kuidas tõsta tühikäiku. Tänud igasuguse informatsiooni eest.
Autoks e34 525tds 1992. Manuaal.
Autoks e34 525tds 1992. Manuaal.
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Kui suures vahemikus ta ujub?
Korra jätab vahele või pöörete kõikumised on 200-300 pöörde vahel või isegi rohkem?
Korra jätab vahele või pöörete kõikumised on 200-300 pöörde vahel või isegi rohkem?
318tds->V70
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Ujub umbes 600-650 pöörete vahel.Eriti palju ei kõiguta. Ainult väga külmaga siis vahel nii et turtsub(jätab vahele) külmalt aga natuke soojenedes jätab järgi.Tahakski ära proovida tühikäigu pöörete tõstmist aga ei tea kuidas see käib.Heavy kirjutas:Kui suures vahemikus ta ujub?
Korra jätab vahele või pöörete kõikumised on 200-300 pöörde vahel või isegi rohkem?
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Aga kas ta ujub pidevalt 600-650 või lihtsalt viskab korra pooleks sekundiks 600 peale ning siis tagasi kõrgemale?
Endal muidu sama jama, et ainult korra viskab ja põntsutab.
Olen kuulnud, et vale süüde võib põhjustada, kui kett juba veninud.
Samas äkki muid põhjusi ka.
Eriti külmaga, soojenedes kaob mul ka ära.
Endal muidu sama jama, et ainult korra viskab ja põntsutab.
Olen kuulnud, et vale süüde võib põhjustada, kui kett juba veninud.
Samas äkki muid põhjusi ka.
Eriti külmaga, soojenedes kaob mul ka ära.
318tds->V70
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Pidevalt ujub,ja soojenedes ujub. Lihtsalt olenemata temperatuurist on pöörded vahel paigal ,aga üldiselt harva. Aga tühikäigu tõstmisest ei oska midagi öelda?Heavy kirjutas:Aga kas ta ujub pidevalt 600-650 või lihtsalt viskab korra pooleks sekundiks 600 peale ning siis tagasi kõrgemale?
Endal muidu sama jama, et ainult korra viskab ja põntsutab.
Olen kuulnud, et vale süüde võib põhjustada, kui kett juba veninud.
Samas äkki muid põhjusi ka.
Eriti külmaga, soojenedes kaob mul ka ära.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
läbi aju arvutiga on ikka võimalik. normaalne tühikäik on ikka vist seal 800 kandis
´17 4Drive
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Sa juba vastasid ise oma küsimuselebob 525 kirjutas:Probleem seisneb selles et tühikäik ujub. Hiljuti sai vahetatud kõrgsurve pump ja kaant olen kaa päris mitu korda niiöelda toksinud. Vahepeal seisavad pöörded paigal aga üldiselt suurem osa ajast ujuvad,eriti kui voolutarbijad on sees.Paagipump on uus ja õhku küttesüsteemis ei ole. Pumba pea reguleerimisega saab küll tühikäigu paigale aga pöörded väga madalaks ja mootor jõuetu. Lugesin välja et võib olla süüde liiga varajane,aga sellega peaks üldiselt kaasnema must toss...mida mul ei ole. Või kas saab olla keti viga?? Käima läheb nii soojalt kui külmalt väga hästi. Ma arvan et tühikäigu tõstmine lahendaks probleemi kuna 600-650 pööret on vähe võitu, aga ma ei tea kuidas seda teha. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga või oskab öelda kuidas tõsta tühikäiku. Tänud igasuguse informatsiooni eest.
Autoks e34 525tds 1992. Manuaal.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Täpsemalt 750 +-50Riivo kirjutas: normaalne tühikäik on ikka vist seal 800 kandis
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
Kahtlen kuna auto mis enne sõitis selle pumbaga töötas väga hästi.Ma arvan ikka et mul tühikäik liiga madal. Uurin lähipäevil kelle juurde saaks minna ja arvuti taha panna.azlka kirjutas:Sa juba vastasid ise oma küsimuselebob 525 kirjutas:Probleem seisneb selles et tühikäik ujub. Hiljuti sai vahetatud kõrgsurve pump ja kaant olen kaa päris mitu korda niiöelda toksinud. Vahepeal seisavad pöörded paigal aga üldiselt suurem osa ajast ujuvad,eriti kui voolutarbijad on sees.Paagipump on uus ja õhku küttesüsteemis ei ole. Pumba pea reguleerimisega saab küll tühikäigu paigale aga pöörded väga madalaks ja mootor jõuetu. Lugesin välja et võib olla süüde liiga varajane,aga sellega peaks üldiselt kaasnema must toss...mida mul ei ole. Või kas saab olla keti viga?? Käima läheb nii soojalt kui külmalt väga hästi. Ma arvan et tühikäigu tõstmine lahendaks probleemi kuna 600-650 pööret on vähe võitu, aga ma ei tea kuidas seda teha. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga või oskab öelda kuidas tõsta tühikäiku. Tänud igasuguse informatsiooni eest.
Autoks e34 525tds 1992. Manuaal.sul on kulunud pumba kaan.
Re: Probleem tühikäiguga 525 tds.
kas saab keegi öelda kus saab sellist diagnostikat(tühikäigu pöörete tõstmine) teha Tallinnas? Kuna ise ei ole Tallinnast ja siin minu kandis ei leia sellist spetsialisti.