lukku
lukku
Tere,autoks siis e34 535 155kw ja probleem siis järgmine,täna läksin siis õhutama ja tegin niiviisi ,termostaadi korpuse küljest see õhutus nippel lahti radika kork lahti ja radika õhutus kork lahti ja kallasin niikaua tosooli sisse kui termostaadikorpuse õhutamis kohast välja hakkas tulema ja keerasin termostaadikorpuse õhutuse ja radika õhutuse kinni ja panin tööle andsin paar korda pöördeid lisasin radikasse veel veits tosooli ja siis sulgesin radika korgi ka ja auto läheb soojaks ja värki aga peale 10 minutilist sõitu tõuseb temp näidik mingi ligi 2cm üle keskmise kriipsu,ja proovsin pärast veel töötavat autot õhutada termostaadi korpuse kaudu jms aga otsest õhku sealt ei tule tuleb aint tosooli ja kui temp~2cm üle keskmise kriipsu on siis tuleb nagu auru ja tosooli ja mingit õhumoodi asja ka aga see sellepärast vist ,et sinna lõdvikutesse tekibki väike rõhk sisse vms niipalju kui mina näinud/omanud olen, peal muidu 2,5 125kw radikas jms aga see ei tohiks määrata kuna ennem mul oli ka 3,5 mootor ja siis sain kenasti nö "õhu" välja ja ja temp püsis seal keskel suht ikka ja nüüd siis uus 3,5 moto peal aga ju siis õhutasin vms valesti !?
Keegi annaks mingit tarka nõu ? Ja kui midagi arusaamatuks jäi,küsige ma täpsustan üle
Keegi annaks mingit tarka nõu ? Ja kui midagi arusaamatuks jäi,küsige ma täpsustan üle
Viimati muutis mäim, 17.03.2011 00:56 19, muudetud 1 kord kokku.
///
Re: õhutamise probleem
Kui sisse kallasid tosooli täpselt niipalju kui ettenähtud ja ikke lääb kuumax(keema) on viga mujal..
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: õhutamise probleem
Noh, ütleme, et rõhku on mootoris mitmel pool ja erinevat, kui aga jahutussüsteemist rääkida, siis seal peabki rõhk olema ja mitte just väike, sellepärast pole soovitav sooja mootoriga mingeid korke avada(ja seda mitte sellepärast, et võib vastu nägemist saada)! Aga otseselt õhutamise kohta on olemas vastavad teemad, minu arust sa seda päris õieti ei teinud.Alex61 kirjutas:Kui sisse kallasid tosooli täpselt niipalju kui ettenähtud ja ikke lääb kuumax(keema) on viga mujal..
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
Re: õhutamise probleem
joffe kirjutas:Noh, ütleme, et rõhku on mootoris mitmel pool ja erinevat, kui aga jahutussüsteemist rääkida, siis seal peabki rõhk olema ja mitte just väike, sellepärast pole soovitav sooja mootoriga mingeid korke avada(ja seda mitte sellepärast, et võib vastu nägemist saada)! Aga otseselt õhutamise kohta on olemas vastavad teemad, minu arust sa seda päris õieti ei teinud.Alex61 kirjutas:Kui sisse kallasid tosooli täpselt niipalju kui ettenähtud ja ikke lääb kuumax(keema) on viga mujal..
Rõhku mootoris tekitab vigane tihend või vigane plokikaan..kindlasti kontrolli termostaati.
Ei tea vaielda kas rõhk peab olema ja mitte just väike... endal mul kui mootor 90 sooja keeran rahulikult radikal paisupaagi lahti, ei ole seal mingit rõhku...
Ja natuke aega tagasi oligi mul plok.kaane tihendi vahetus.. kuna tekkis rõhk jahutus süsteemis
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: õhutamise probleem
Seda peaksid nüüd küll targemad pead kommenteerima!
Re: õhutamise probleem
selle rõhu kohta selline asi, et eelmisel 535-l võis sõidu ajal ja õhutamise ajal kork olla niikaua lahti, kui tahes, välja keema ei hakanud.
2000 a. 320d, e46
Re: õhutamise probleem
just pandud uus plokikaane tihend ja kaan ise ka korras (sirge,mõradetea vms) aga mul geneka rihm täiesti õhtal omadega ja pinguti viimases asendis aga rihm ikka nii lõdva ,et tühikäigul puhuri "volüüm" langeb ja tuled näitavad kohe poole halvemini jne,ja see geneka rihm liigutab veepumpa ka ühtlasi ja kui see lõdva on siis äkki ei liiguta piisavalt kiiresti veepumpa ?
///
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: õhutamise probleem
Esimese postituse peale oleks ka pakkunud kas tihend või kaanel mõrad.Väike rõhk peabki olema kui paisupaagil kork kinni kuna soojenedes tosool paisub.Kui salongi radikasse sooja tuleb ja esimesse jahutusradikasse ka läheb ning tosool keema ei hakka võib olla viga lihtsalt temperatuuri anduris.
Re: õhutamise probleem
Vana radikas lasi läbi veits,vahetasin radika ära uue vastu ja õhutasin korralikult mingi tund aega jms,ja ikka läheb tempp mini aeg üle keksmise ja jääbki minema kuni lõpuni ma arvan ,aga täitsa lõppu pole lasknud ja teised lõdvikud kõik soojad aga radika alumine lõdvik mis jookseb termostaadikorpusesse vms on külm , kas siis termostaadi viga,et keema läheb ?
///
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: õhutamise probleem
termostraat ei avane vist jah , kui radikaase minev lõdvik külm
Re: õhutamise probleem
mittepaisupaagipoolt jah aga see mis seal teiselpool ja täitsa all on.. ja läheb termostaadikorpuse külge vms (lõdvik) külm jah ,aga homme proovin termostaadi ära vahetada ja vaatab mis saab siis.allanasi kirjutas:termostraat ei avane vist jah , kui radikaase minev lõdvik külm
///