K: E39 525tds läheb keema
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
K: E39 525tds läheb keema
Tere.
Jagan siis oma suure mure ja ootan nõuandeid - juhiseid.
Mootor siis M51b25
Hakkasin siis ükspäev Tartu sõitma kui avastasin, et jõud kadus ja kui temp näidikut vaatasin siis oli see nomaali ja punase keskel. jätsin siis ruttu auto seisma ja vaatasin kapoti alla. Keerasin vaikselt ära paisupaagi korgi ja sealt mulises välja suuremas koguses jahutusvedelikku. Eelsüüte küünlaid vahetades avastasin nagu kaane tihendil koha kust lekib välja õli ja tosooli minuarust ( 3-4 silindri juurest) Kui kuumaks läks arvasin, et jälle veepump nagu varem ka olnud. Sai siis seekord sebitud metalllabadega veepump ja hakatud autot lammutama. Tuli välja, et veepump korras. Labad olid kergelt õlised. Paisupaagi seintel on kerge kiht õli. Võtsin ka lahti termostaadi, et kontrollida keevas vees kas töötab. Termostaadi korpuse sees oli pöörde kohas õli. Ei olnud emulsioon vaid tume. Siis kui veepump läks siis seda jama ei olnud eks see nüüd selle ajaga siis tekkinud.
Hetkel siis mõtleks maha võtta kaane. Sisselase, õhufiltri korpus, rihm jne pudi padi eemaldatud juba autost. Kui kellelgi on mõtteid ja soovitusi ning vb ka õpetusi kuidas edasi seda teha siis kõik nõuanded oleks teretulnud.
Terv. H.
Jagan siis oma suure mure ja ootan nõuandeid - juhiseid.
Mootor siis M51b25
Hakkasin siis ükspäev Tartu sõitma kui avastasin, et jõud kadus ja kui temp näidikut vaatasin siis oli see nomaali ja punase keskel. jätsin siis ruttu auto seisma ja vaatasin kapoti alla. Keerasin vaikselt ära paisupaagi korgi ja sealt mulises välja suuremas koguses jahutusvedelikku. Eelsüüte küünlaid vahetades avastasin nagu kaane tihendil koha kust lekib välja õli ja tosooli minuarust ( 3-4 silindri juurest) Kui kuumaks läks arvasin, et jälle veepump nagu varem ka olnud. Sai siis seekord sebitud metalllabadega veepump ja hakatud autot lammutama. Tuli välja, et veepump korras. Labad olid kergelt õlised. Paisupaagi seintel on kerge kiht õli. Võtsin ka lahti termostaadi, et kontrollida keevas vees kas töötab. Termostaadi korpuse sees oli pöörde kohas õli. Ei olnud emulsioon vaid tume. Siis kui veepump läks siis seda jama ei olnud eks see nüüd selle ajaga siis tekkinud.
Hetkel siis mõtleks maha võtta kaane. Sisselase, õhufiltri korpus, rihm jne pudi padi eemaldatud juba autost. Kui kellelgi on mõtteid ja soovitusi ning vb ka õpetusi kuidas edasi seda teha siis kõik nõuanded oleks teretulnud.
Terv. H.
Viimati muutis Heiki_L, 17.03.2011 20:52 30, muudetud 1 kord kokku.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
Esimese asjana pane mootor lukku ! Kui spetsiaalset pulka pole kõlbab selleks ka detail nr 4
Kindlasti ära keera mootorit vastupäeva!
Ja mis kõige tähtsam Kui sa arvad et sa ei saa plokikaane vahetusega ise hakkama. Siis parem lase seda kellelgi teisel teha. Siis on vähemalt keda süüdistada.
Kindlasti ära keera mootorit vastupäeva!
Ja mis kõige tähtsam Kui sa arvad et sa ei saa plokikaane vahetusega ise hakkama. Siis parem lase seda kellelgi teisel teha. Siis on vähemalt keda süüdistada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
Kas selle pulga asemel
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
jep
jääb küll vähe loksuma aga mind on aidanud see pulk nii m50 m51 ja m52 mootoritega
jääb küll vähe loksuma aga mind on aidanud see pulk nii m50 m51 ja m52 mootoritega
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
Kas seal peaks olema ka mingisugune auk siis.... mõtlen ratta seesooDDoo kirjutas:jep
jääb küll vähe loksuma aga mind on aidanud see pulk nii m50 m51 ja m52 mootoritega
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
Selle "pulgaga" fikseerid mootori ülemisse surnud seisu.
Mõõtmed:
Täpsemalt siis: M21, M40, M41, M42, M43, M43TU, M44, M47, M47TU, M50, M51, M52, M52TU, M54, M56, M57, M57TU, M60, M62, M62TU, M70, M73, S50B30, S50B32, S54 ja S62
M51 nukkade fikseerimis tööriista joonise võib siit leida. Saksakeelne leht, kus antud cad joonis (*.dwg) fikseerimis tööriistast.
Mõõtmed:
Antud "pulk" sobib kõigile mootoritele mis toodetud vahemikus 1994-2007.Kuno_T kirjutas:Poldi võib ka ise treida, läbimõõdud 11,9 ja 7,9, üldpikkus 100, peenema osa pikkus 10
Täpsemalt siis: M21, M40, M41, M42, M43, M43TU, M44, M47, M47TU, M50, M51, M52, M52TU, M54, M56, M57, M57TU, M60, M62, M62TU, M70, M73, S50B30, S50B32, S54 ja S62
M51 nukkade fikseerimis tööriista joonise võib siit leida. Saksakeelne leht, kus antud cad joonis (*.dwg) fikseerimis tööriistast.
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
mootor on ju kahe ketiga. Kuidas ma saan pumba paika ?
Järsku keegi seletaks vähe töövõtetest...... kuidas keti maha saan jne
Tänud ette
Järsku keegi seletaks vähe töövõtetest...... kuidas keti maha saan jne
Tänud ette
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
Nii siis sai kaan maha võetud ja avastatud järgmist.
Klappide vahel oleks nagu eraldi tükk - kas see peab nii olema ?
6-st 5-l silindril on mõrad sees nagu pildil. kui palju need mida mõjutavad ?
Ja kas on õige jutt, et klapi juhtpuksidest võib ka minna mootor kuumaks....vms.
Klappide vahel oleks nagu eraldi tükk - kas see peab nii olema ?
6-st 5-l silindril on mõrad sees nagu pildil. kui palju need mida mõjutavad ?
Ja kas on õige jutt, et klapi juhtpuksidest võib ka minna mootor kuumaks....vms.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
see mootor laks sul kuumaks 100 protsenti nende m6rade parast.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
ooDDoo kirjutas:see mootor laks sul kuumaks 100 protsenti nende m6rade parast.
Survestamine tehtud ja asi on ok. Tihendist ei olnud ka enam midagi järel. Kaan on ka sirge.
Uus tihend juba ostetud ja poldid ning läheb kokku panemiseks ...
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
Kas need mõrad keevitati ära?
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E39 525tds läheb keema
maarekl kirjutas:Kas need mõrad keevitati ära?
Ei keevitatud.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: K: E39 525tds läheb keema
Aga kas need mõrad seal olid siis mingid tähtsad asjad või mitte?Endal sama mure kaanega !