E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas raigo011 »

Autoks siis 1995 E34 525 TD. Kapoti all on jube tiks sees. Külma mootoriga eriti ei ole aga mida soojemaks seda hullem. Eelmine omanik väitis 2sil. hüdrotõukurid. Ma ei jaga diislist ise midagi äkki keegi oskab soovitada midagi või targem kuhugi diiselautode remonti kohe minna. Tal pidi olema turbo rõhku keeratud, suuremad pihustid ja tds-i aju chipitud peal
Viimati muutis raigo011, 18.04.2011 17:37 32, muudetud 3 korda kokku.
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

Re: Probleem

Postitus Postitas raigo011 »

Täna kuulasin hoolega ja see tiks tekib kõrgsurvepumba juurde. Huvitav, mis sellel viga võib olla? Ise ei jaga diislist midagi äkki keegi oskab aidata. Külma mootoriga ei tee häält aga kui mootor soojaks läheb siis tekib. Vb võib seotud olla sellega, et suuremad pihustid peale pandud?
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Probleem

Postitus Postitas Rain. »

Palun korrasta oma teema pealkiri reeglitele vastavaks ning maini oma probleemis ära ka, mis autoga ja mis mootoriga tegemist. Praegu saan aru, et tegu diiselmootoriga, kuid mis autoga?
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

Re: Probleem

Postitus Postitas raigo011 »

Rain530 kirjutas:Palun korrasta oma teema pealkiri reeglitele vastavaks ning maini oma probleemis ära ka, mis autoga ja mis mootoriga tegemist. Praegu saan aru, et tegu diiselmootoriga, kuid mis autoga?
Sorry jah! Muutsin ümber! Vaatasin alles nüüd, et oleks pidanud vist kohe sinna 5-seeria alla panema teema?
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas Kalev »

Kas tiksumine jääb järgi, kui käiguga pidurdada või sõites süüde välja keerata?
F11
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas raigo011 »

Kalev kirjutas:Kas tiksumine jääb järgi, kui käiguga pidurdada või sõites süüde välja keerata?
Ei jää. Süüde väljas siis jääb jah. Külma mootoriga panen käima siis täitsa ok diisel nagu diisel ikka. Kui mootor soojaks saab siis tekib sinna kõrgsurvepumba juurde selline tik-tik-tik-tik hääl :D Ise olen küll arvanud, et selle viga ja peaks kuhugi kontrolli viima. Eelmine omanik ütles, et 2 sillu hüdrotõukurid aga ma ei usu. Miks hääl siis sealt kõrgsurvepumba juures.
Kasutaja avatar
janar275
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 12.03.2006 12:52 22
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Rapla

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas janar275 »

kontrolli ketti sees seal pumba juures täpselt võta klapi kambri kaanel olev kork maha ja vaata kas kett on lõdva kui on siis ketti pinguti otsas.
E34 524TD 90a; E36 318i 91a;AUDI 100 2.6 93a; E39 528i 96a; E34 525TDS 95a;E39 530d 02a.
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas raigo011 »

janar275 kirjutas:kontrolli ketti sees seal pumba juures täpselt võta klapi kambri kaanel olev kork maha ja vaata kas kett on lõdva kui on siis ketti pinguti otsas.
Selge! kontrollin järgi.
raigo011
Huviline
Postitusi: 1474
Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas raigo011 »

aga samas kas see hakkab aint soojalt häält tegema?
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: E34 525 TD 1995 tiks kapoti all

Postitus Postitas sander k »

Kui plokikaant on kõvasti lihvitud siis ei saagi enam tiksust lahti. Mootor on justkui forsseeritud ja selletõttu on muutunud põlemiskambri maht. Põlemine pole enam täielik ja kaasneb must suits ja detonatsioonid.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Vasta