Mõned küsimused PREFL E39 kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1698
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Mõned küsimused PREFL E39 kohta

Postitus Postitas Silver88 »

Tere,

Mul on siis mõned küsimused, mis mul hetkel vastuseta on:

1. Kas see süsteem, mis jahutusvedelikku ringi ajab mootori seistes, et salongi soojana hoida töötab vaid siis, kui on peal HIGH OBC plokk? Praegu vajutades nuppu REST ei toimu midagi.

2. Kus asub käsipiduri lüliti?

3. Kus asuvad 525TDS-il kõik kaitsmed? Taga aku juures on, kuid kas kuskil veel?

4. Kas see nö "manipulatsiooni" tuluke peab ka süüte sissekeerates süttima? Niisamuti pidurikulumisanduri tuluke? Airbagi tuluke ei sütti niisamuti, kuid plokki maha võttes paistsid LED-i ühendused kuidagi nirud olema

5. Kuidas käib välja kliimaplokk?

6. Keskelt ei puhu hetkel sooja õhku, isegi kui kliimast on sooja peale pandud. Jalgadele ja aknale tuleb ilusti sooja õhku. Niisamuti kui manuaalselt panna keskele puhuma, siis niisamuti ei tulnud sooja õhku kui sellist. Mingi klapp kuskil vigane?

Aitäh!
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: Mõned küsimused PREFL E39 kohta

Postitus Postitas vahur_s »

Alustuseks soovitan tutvuda auto manuaaliga, seal üpris kasulikke asju kirjas ja ennetab võimalikke tekkivaid küsimusi.


Kliimaplokis olevat REST nuppu vajutades peab salongi ventikas õhku puhuma hakkama olenemata sellest kas masinal on high või low kombi. Rest nuppu vajutades peab lisaveepump mootoriruumis toimetama hakkama, et radikas olevat sooja jahutusvedeliku salongi soojendussüsteemi pumbata. Soojaklappidest ja lisaveepumbast võid lugeda siit teemast, sinna postita oma küsimused seoses soojendusega.


Kässari märgutulukese lüliti asub kässari kangi juures kardaani tunneli peal asuva katte taga peidus. Kui kässari trosside timmimise jaoks mõeldus plastikkatte eemaldad, siis vist isegi näed lülitit. Lüliti asub kässari taga, tagumise istme pool.


Kaitsmed asuvad kindalaekas. Kindalaeka laes on kaks 90 kraadise pöördega avatavat valget "nublut". Kui nublud lahti keeratus, siis langeb kaitsmesahtel alla poole. Kui joppab, on seal ka kaitsmete diagramm, kui mitte, siis vaata siia, seal mõningad kaitsmete diagrammid.


Klotside kulumisandur peab jah mingi aeg põlema kui süüte sisse keerad. Klotside kulumis märguande tulukesi on kahte varianti.
Kollane ring ja puntiir külgedel (0)) või punane hüüu märk ringi sees (!), sellisel juhul on lisaks punane P täht ringi sees (näitab et käsipidur on rakendatud.),
Punane ring hüüu märk sees (!) tähistab kas et piduri vedeliku vähe ning kas kässar rakendatud või et klotsid kulunud, sõltuvalt kombist.
Airbagi tuluke peab ka põlema minema peale süüte sisse keeramist ja kui kõik korras, siis 5-10 sekundi pärast kustub ise ära


Kliimaploki eemaldamisest võid lugeda siit


Keskmise õhuresti juures on keskel rullik, kus üleval (või oli all) on sinine ruut ja all punane ruut, kui see on keeratud sinise peale, siis ei tulegi sooja keskelt ega ustes olevatest avadest. Kui see on punase peale keeratud ja ikka tuleb külma, siis võib kahtlustada, et klappi mis külma ja sooja reguleerib ei tööta, nt tross puru.


Edaspidi soovitan kasutada foorumi otsingu mootorit, paljud küsimused on korduvalt ka varem esiatud ja vastatud.
Vasta