525d pihusti mure

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

525d pihusti mure

Postitus Postitas BMWpleasure »

Tere.

BMW 525d 120kw 2000a
Auto mootor vibrab vahel käivitades - mitte alati aga enamus kordadel. Ei olene kas külm või soe mootor. Käivitad, vibrab natuke ja siis jääb ühtlaseks.

Diagnost näitas viga: 1613 - smooth running controller

Diagnostik saatis pihustite kontrolli, arvas et mõni läbi. Pihustite kontroll maksab peaaegu 100 EUR 6tk.
Kas saan kuidagi teada milline pihusti kuseb või jamab? Mõtlesin et võtan lahti ja käian mootorit, et siis näen kas tuleb ilus küttetolm pihutist või ei tule, aga küte pihustisse läheb metalltoruga ja ei saa painata seda.
Pihustid muidu need Common Rail.
Oskab keegi nõu anda? võibolla samad kogemused kellelgi?

Muidu diagnostik selgitas seda nii, et kui auto käima panna siis 1 või mitu pihustit panevad mäda (kuseb või pihustab ebaühtlaselt) sellepärast siis viba mootorisse tekib. Siis hakkab tööle pihustite juhtplokk ja reguleerib kütte peale annet nii et põlemiskambrites toimuks põlemine ühtlaselt - ja nii se vibra ära kaobki. Ehk siis juhtblokk annab "kusevale" pihustile vähem kütet vms.

Ja kui pihustit/pihusteid osta vaja, siis need jube kallid 4-5tuhat eek. Kas pihusti otste vahetus on odavam, kui kallid need umbes?

Lugesin muidu pihusti pealt sellised numbrid: 0445110 048 ; 7 785 985 ; 3205
0723
08503
Viimased lühemad nr olid üksteise all.
Milline neist varuosa kood?
BMW 525d 120kW 2000a E39
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: 525d pihusti mure

Postitus Postitas TimoA »

põhimõtteliselt näitab arvuti kah, mingeid numbreid, et miukest pihustit kompenseeritakse kõige rohkem.
Seda peaks ka diagnostik teadma, et seda on võimalik arvutiga vaadata.

Aga alati ei pruugi ka arvuti näidata. Kui arvuti ei näita, siis oleks hea kui kellelgi tuttaval oleks mensuurid olemas, mis saaks kinnitada pihustite külge ja vaadata kas mõni pihusti laseb liiga palju tagasi, ehk siis kas laseb liiga palju läbi. Kui ei seda ega teist, siis tõesti, kisu ise pihustid maha, ja vii kontrolli. Või siis lase kellelgi maha kiskuda ja las viib kontrolli.

Arvutiga saame ka meie vaadata, mensuure meil pole.
Maha võime ka kiskuda, ja kontrolli võime ka viia.
Kui oled ise tegija, siis saab ka ise hakkama, kui juhuslikult ei ole pihustid mõnusalt kõvasti kinni jäänud, siis on mõnusat tõmmitsat selle jaoks vaja, mis meil on ka olemas.
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: 525d pihusti mure

Postitus Postitas BMWpleasure »

Pihustite maha võtmisega saan hakkama. Ennegi mootorile kergeid "operatsioone " teinud.
Lihtsalt mõtlen et ei taha lampi kõiki pihusteid kontrollida lasta kuna kalliks läheb, et äkki saaks teada millistes jama võib olla.
Sel diagnostikul 2 seadet ja kumbi ei näidanud kompenseerimist eraldi. Siinkandis pole ka kellelgi BOCH vms.
Juusiis pean kõik pihustid ikka kontrollima või kaugemale diagnosti viima.
Suht ajukas, maksa 100eur et pihusteid konrollida, siis tuleb välja et 1 või 2 aint läbi, sisi osta kõigile vaskseibid (ok se vist odav), aga siis osta 1-2 uut pihustit mis jube kallid, või saab heal juhul osta aint pihusti otsad? siis maksa pihusti otste vahetamise eest ka (seda vist ise ei tee?).

Igatahes nõu on oodatud veel, et kuidas kindlaks teha millised pihustid pinki viia.
Tagasivoolu koguseid võrrelda?
Takistust mõõta, mida see näitab?
Mis need mensuurid on, kas ma ei või pihusti tagasivoolu otsa voolikut panna ja katseklaasi lasta kütet 5 sek näiteks vms?
BMW 525d 120kW 2000a E39
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: 525d pihusti mure

Postitus Postitas TimoA »

Mis need mensuurid on, kas ma ei või pihusti tagasivoolu otsa voolikut panna ja katseklaasi lasta kütet 5 sek näiteks vms?
no seda ma enamvähem silmas pidasingi. aga lase tagasi joosta kuskil 1 min.. minuti jooksul peaks need pihustid kuni 60 cc-d vist oli.no eks näed ära. see pihusti mis paneb auto värisema, peab ikka tagasi jooks olema tunduvalt suurem. kordades ikka.

Minul oli 1 pihuti mille tagasijooks oli 300 ml või cc-d minutis, kuigi normaalne oleks olnud kuni maksimaalselt 60... aga minu auto käivitus koheselt, ja välja suri ainult siis kui pedaal põhjas, ja pöörded 3-4 kilo..
Vasta