Peale turbo vahetust ei liigu auto nii nagu peab, uus turbo oli ilma lõtkudeta, kuid kui pöörded üle 3000 lähevad, kaob minek ära ning lööb musta tagant välja. Kahtlustan, et turbo geomeetria on kinni jäänud.
Kas tartus teostatakse turbo geomeetria puhastamist, ning mis võiks selle hinnaks olla? Mootoriks M57D25.
Turbo geomeetria puhastus
Re: Turbo geomeetria puhastus
Kahtlustan, et pigem läheb turbo rõhk liiga suureks ja elektroonika lükkab turbo tagant ära ... kahtlustaks turbo küljes olevat vaakumiga juhitava ja labasid liigutava aktuaatori valet reguleeringut.
Pädev diagnostik oskab turbo rõhud erinevatel pööretel ära mõõta ja aktuaatori paika reguleerida.
Pädev diagnostik oskab turbo rõhud erinevatel pööretel ära mõõta ja aktuaatori paika reguleerida.
Indrek
Re: Turbo geomeetria puhastus
Põhjuseid võib veel teisigi olla - vb ei jõua vaakum aktuaatori vaakumklapini, võibolla on klapp ise vigane ja võimatu ei ole ka see variant, et geomeetria on kinni tahmanud. Kahjuks pole endal kanalit, ning ei pääse turbole ligi, muidu saaks kontrollida, kas vaakumklapp töötab ning ka seda, kas geomeetria on kinni või mitte.
Kas keegi oskab Võru/Tartu lähedal mõnd normaalset diagnostikut soovitada? Ise vaatasin http://www.autodiagnostika.ee/.
Kas keegi oskab Võru/Tartu lähedal mõnd normaalset diagnostikut soovitada? Ise vaatasin http://www.autodiagnostika.ee/.
Re: Turbo geomeetria puhastus
no kellel on DIS olemas sii ssee peaks saama selle sul paika panna. seal olemas vastav test selle jaoks..
Re: Turbo geomeetria puhastus
Kui vaakum ei jõua klapini, siis pole üldse minekut. Kui geomeetria kinni (mida juhtub kui pikemalt vaakum puudu on), siis tavaliselt selles asendis, kus turbo rõhku eriti ei anna ja tulemus on jälle jõuetus.
See ~3000 pöörde juures mineku kadumine viitab pigem sellele, et madalatel pööretel annab turbo kenasti rõhku, suurematel pööretel läheb turbo rõhk liiga suureks ja see lükatakse tagant ära. Tagajärjena viskabki tagant musta.
Aktuaatorile ja selle vaakumklapile pääseb kapoti alt ligi, ainult mootor peab jahe olema.
Kokkuvõttes igal juhul diagnostikat vaja - silma või kõrva järgi aktuaatorit paika ei reguleeri.
See ~3000 pöörde juures mineku kadumine viitab pigem sellele, et madalatel pööretel annab turbo kenasti rõhku, suurematel pööretel läheb turbo rõhk liiga suureks ja see lükatakse tagant ära. Tagajärjena viskabki tagant musta.
Aktuaatorile ja selle vaakumklapile pääseb kapoti alt ligi, ainult mootor peab jahe olema.
Kokkuvõttes igal juhul diagnostikat vaja - silma või kõrva järgi aktuaatorit paika ei reguleeri.
Indrek
Re: Turbo geomeetria puhastus
See seletus on kõige loogilisem, ning lugedes sinu auto teemat, siis sümptomid olid samasugused. Nüüd on veel vaja tarust diagnostik leida, kes rõhkude mõõtmise ja varda reguleerimisega hakkama saaks.