Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aku on ühendatud ja manualis on veel märge, et mitte kasutada auto käivitamiseks . Muud ei oska kohe leida manualist. Laadimisel mainib aga manual, et kasutada otse laadimist s.t pooluste pealt ja tõenäoliselt ilma tarbijateta.
Orig. võimendi aku.
Vähemalt minu omal on ta nii.
Keegi kunagi kahtles, kas ka kesklukk pole sinna ühendatud.
Ega keegi pole proovinud panna sinna norm. suuruses akut asemele?
Oleks ju hea võtta võimendi vool otse pagassist aku pealt, aga ilmselt jääks see aku lahjaks.
Huvitaks täpsemalt, kas laeb norm. suuruses akut korralikult või tuleb midagi vahetada.
Seda, et lisaaku pealt originaalvõimendit toidetaks, kuulen küll esimest korda. Mul on tehasevõim, aga lisaakut küll ei ole.
Kindlasti on ta olemas Webasto korral ja võib olla telefoni korral.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul on võimendi maha kistud.
Aga aku on ometi võimu kõrval ja kuskilt voolu juhtmeid , mis oleksid läinud võimust tagaistme alla akusse, pole näha.
Seega autovõimendite paigaldaja arvas, et see on seal võimendi jaoks.