E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
allarmiin
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11.02.2010 18:36 05
Peamine sõiduk: baieri jõud ja mass

E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas allarmiin »

Tervist. Probleem on 96 aasta E39 528 mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.
Viimati muutis allarmiin, 12.08.2013 18:43 54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Günther
Huviline
Postitusi: 3483
Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
Asukoht: Haapsalu

E39 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas Günther »

allarmiin kirjutas:Tervist. Probleem on 98 aasta E39 523i manuaalkastiga mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus vahetatud küünlad, puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.
No aga kui mootorituli põleb, siis on ju ajus ka veateade!!! Mis viga ütleb diagnostika?
Vigasid ju einevaid: õhulugeja, süütepool, süütepooli otsas olevad kummid kaktki jne
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
allarmiin
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11.02.2010 18:36 05
Peamine sõiduk: baieri jõud ja mass

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas allarmiin »

Selles ongi asi et ma pole diagnostis veel käinud...
allarmiin
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11.02.2010 18:36 05
Peamine sõiduk: baieri jõud ja mass

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas allarmiin »

Probleem lahendatud, ilma diagnosti abita. Kõigile kel samasugused sümptomid soovitan vaadata üle süütepoolid: mootor tööle ja ükshaaval süütepoolid lahti. Pool mille juures mootori pöörded ei lange lahtikiskumisel, on vigane.
allarmiin
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11.02.2010 18:36 05
Peamine sõiduk: baieri jõud ja mass

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas allarmiin »

Keegi väitis kunagi et töötava mootoriga ükshaaval süütepoole tagant kitkudes rikub mootori ära, aga see ei pea paika. :cool:
Viimati muutis allarmiin, 12.08.2013 18:45 00, muudetud 1 kord kokku.
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust

Postitus Postitas enn1 »

Vaata küünlad üle, nende välimuse järgi näha, äkki mõni silinder ei tööta ikkagi korralikult.
Vasta