Probleem on siis ABS-iga. Tean, et sellest on siin palju räägitud kuid ei ole suutnud sealt midagi kasulikku leida. Niisiis ärge kurjaks saage. Probleem hakkas siis nii, et üks päev hakkas abs ja veojõukontroll põlema. Siis oli vahepeal kustus ja lõpuks hakkas spidokas ka jamama. Lõpuks siis ei töötand ei spidokas, abs ega küttenäidik. Niisiis vahetasin tagumise ABS anduri ära( tootja delphi ja ei ole kõige odavam). Andur vahetatud ja spidomeeter hakkas ka tööle ja abs samuti.
Kõik oli juba korras aga siis avastasin, et kui üle 40km/h sõita siis hakkab abs ja veojõukontrolli tuli uuesti põlema. Jätad seisma mootori, paned uuesti käima sõidad 10km/h kustub ära kuid nii kui kiirus üle 40km/h läheb hakkavad uuesti põlema. Imelik on veel see et sel hetkel kui töötab abs siis isegi õrnalt pidurdades asfaltil hakkab pedaal ragistama. Samuti näiteks täpselt sajaga sõites vahest kiiruse seier natuke nagu kõigub vahest. 100+- 2km/h.
Äkki kellelgi täpselt sama jama olnud ja oskab midagi soovitada
Autoks siis Bmw 520i , 110kw, 97 aasta.
Kõike head
E39 520i probleem
Re: E39 520i probleem
Kui rattalaager kogu aeg üks ja sama ja andurit vahetades hammasvööle viga ei teinud, siis ikkagi andur ise sant (kogemus elust enesest on Delphiga isegi olemas kui sõbra autol ABS-i alles teise garantii korras vahetatud anduriga tööle saime kuna esimene ikkagi segast pani Teine oli ka Delphi aga toimetas kenasti)
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: E39 520i probleem
Ilmselt peab uut proovima siis jah. Tänud.
Re: E39 520i probleem
Diagnostika näitas, et andur ei saa informatsiooni. Ühesõnaga kästi laager ära vahetada, et ilmselt olen siis ikkagi magnetvööle viga teinud. Ju teen proovi siis.
Re: E39 520i probleem
Peale rattalaagri vahetust kõik korras