K: E39 Tahhoga mure
K: E39 Tahhoga mure
selline mure siis et sai natuke E39 armatuuri lammutatud, nimelt siis spidoplokk eest, kelladele kroomrõngad, nõelad punaseks ehitusmarkriga, juhtmed taha ja kokku tagasi, probleem seisneb selles, et tahho loobus töötamast. ekonomaiseriga oli sama asi kuid sai uuesti lahti võetud ja natuke näpuga liigutatud ja hakkas tööle, tahho sama nipiga mitte
Siis aga jäin kahjuks ajahätta ja tahho istub praegu paigal 0 rpm peal.
Nädala lõpu poole peaks jälle vaba aega tekkima, et asja edasi uurida aga
ehk oskab keegi midagi soovitada ? või on analoogse probleemiga kokku puutunud.
Enne ja Pärast pilt ka
Siis aga jäin kahjuks ajahätta ja tahho istub praegu paigal 0 rpm peal.
Nädala lõpu poole peaks jälle vaba aega tekkima, et asja edasi uurida aga
ehk oskab keegi midagi soovitada ? või on analoogse probleemiga kokku puutunud.
Enne ja Pärast pilt ka
Re: K: E39 Tahhoga mure
Kui sa spido lahti võtsid, ega sa seiereid eest ära ei üritanud sikutada kuidagi tundub nagu sa oleksid üritanud seiereid eest ära võtta ja selle käigus tahho seieri mootorile liiga teinud. Tallinna piires saan ka selle korda tegemises ja testimises aidata.
Re: K: E39 Tahhoga mure
ei tõmmanud neid eemale kuid sain täna aega ja võtsin uuesti lahti ning proovisin nõela sissepoole lükata, tunde järgi ei läinud kuid kui kokku panin töötas ilusti, võibolla oligi siis natuke välja vajund/loksund või rappunud aga igatahes on nüüd korras ja tänud vastamast
kuid nüüd uus mure, täna hommikul enne kui midagi teha olin jõudnud arvas auto, et oleks vaja öelda mulle, et "check break linings" kas ta mõtleb selle all juhtmestikku või pidurivoolikuid ? õli nagu pole maha vooland, seisis kuskil 3/4h ühe koha peal ja alt oli puhas, et siis äkki juhtmestik ? samas kõik tuled ja viled töötavad veel hetkel
kuid nüüd uus mure, täna hommikul enne kui midagi teha olin jõudnud arvas auto, et oleks vaja öelda mulle, et "check break linings" kas ta mõtleb selle all juhtmestikku või pidurivoolikuid ? õli nagu pole maha vooland, seisis kuskil 3/4h ühe koha peal ja alt oli puhas, et siis äkki juhtmestik ? samas kõik tuled ja viled töötavad veel hetkel
Re: K: E39 Tahhoga mure
Ju siis ikka natuke värvimise käigus seierit ülesse liigutasid check break lines..kuskil piduriklotside andurite ahelas on katkestus. Võivad olla klotsi andurite pistikute kontaktid oksüdeerunud näitekssten530 kirjutas:ei tõmmanud neid eemale kuid sain täna aega ja võtsin uuesti lahti ning proovisin nõela sissepoole lükata, tunde järgi ei läinud kuid kui kokku panin töötas ilusti, võibolla oligi siis natuke välja vajund/loksund või rappunud aga igatahes on nüüd korras ja tänud vastamast
kuid nüüd uus mure, täna hommikul enne kui midagi teha olin jõudnud arvas auto, et oleks vaja öelda mulle, et "check break linings" kas ta mõtleb selle all juhtmestikku või pidurivoolikuid ? õli nagu pole maha vooland, seisis kuskil 3/4h ühe koha peal ja alt oli puhas, et siis äkki juhtmestik ? samas kõik tuled ja viled töötavad veel hetkel
Re: K: E39 Tahhoga mure
okei, eks ma homme uurin siis seda asja,
nagunii natuke nokitsemist, xenonid peaksid jõudma, mis udukatesse lähevad
nagunii natuke nokitsemist, xenonid peaksid jõudma, mis udukatesse lähevad
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: K: E39 Tahhoga mure
Milleks? Teeb palju lahedamaks pilli kohe?sten530 kirjutas: xenonid peaksid jõudma, mis udukatesse lähevad
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: K: E39 Tahhoga mure
Piduriklotsi kulumisandur toimib otse läbi spidoploki.
Juhe läheb spidoplokist otse läbi esimese anduri teise andurisse .ja sealt otse spidoploki taha pistikusse tagasi. Täpsemalt siis sinisest pistikust pin 4 ja pin 20
Juhe läheb spidoplokist otse läbi esimese anduri teise andurisse .ja sealt otse spidoploki taha pistikusse tagasi. Täpsemalt siis sinisest pistikust pin 4 ja pin 20
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K: E39 Tahhoga mure
maitse asi, poleks midagi selle vastu kui sõita xenon udutulede ja valgete angel eyes´degav6ss kirjutas:Milleks? Teeb palju lahedamaks pilli kohe?sten530 kirjutas: xenonid peaksid jõudma, mis udukatesse lähevad
palju etem kui kollased orginaalid aga veelkord, maitse asi
milleks kritiseerima tulla ?
Re: K: E39 Tahhoga mure
Eks muidugi igaüks ise teab, mis oma autoga teeb, aga ainult niikaua kuni see kaasliiklejaid ei ohusta. Ei ole just meeldiv, kui selline "uduxenonitega keevitaja" pimedas vastu sõidab . Õnneks teeb politsei selles vallas tänuväärset tööd ja saadab selliseid järjest KÜV'le...sten530 kirjutas:maitse asi, poleks midagi selle vastu kui sõita xenon udutulede ja valgete angel eyes´degav6ss kirjutas:Milleks? Teeb palju lahedamaks pilli kohe?sten530 kirjutas: xenonid peaksid jõudma, mis udukatesse lähevad
palju etem kui kollased orginaalid aga veelkord, maitse asi
milleks kritiseerima tulla ?
Re: K: E39 Tahhoga mure
Maitse asi on selles, et halogeenlaterna ja ksenoonlaterna reflektorid on totaalselt erineva valgusvihuga.
Ja tõesti k*radima vastik on ikka s*tase ilmaga sõita kui vastu tuleb mõni "isetuuniast xenonmees" .
Vaheta parem õli ära või tee midagi muud mis on sellele autole tehasepoolt ette nähtud
Ja tõesti k*radima vastik on ikka s*tase ilmaga sõita kui vastu tuleb mõni "isetuuniast xenonmees" .
Vaheta parem õli ära või tee midagi muud mis on sellele autole tehasepoolt ette nähtud
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K: E39 Tahhoga mure
Selle koha pealt olen nõus tõesti, eelmisel autol polnud xenoneid ja kõik kes nendega vastu tulid ajasid närvi kuna pimestab suht tugevalt ikkagi, eriti kui ise pandud ja tuled reguleerimata.ooDDoo kirjutas:Maitse asi on selles, et halogeenlaterna ja ksenoonlaterna reflektorid on totaalselt erineva valgusvihuga.
Ja tõesti k*radima vastik on ikka s*tase ilmaga sõita kui vastu tuleb mõni "isetuuniast xenonmees" .
Vaheta parem õli ära või tee midagi muud mis on sellele autole tehasepoolt ette nähtud
Kuid nüüdsel autol on tehase xenonid ja tsipa valgem on sõita küll.
Aga udutules xenon pimedas ei tohiks eriti häirida kuna näitab ikkagi allapoole kui tavatuli, minu meelest häirivad vähem silma kui tavatuledes xenonid.
Vähemalt mind ei häirinud, ei siis kui auto taga sõitis või vastu tuli, praeguste ilmadega kui tee läigib ja peegeldab (tuttaval on udukates xenonid)
niisama jutu jätkuks, õli on vahetatud 200km tagasi
Re: K: E39 Tahhoga mure
udutuli üksi ei häiri tõesti, kuid tigedaks teeb siis kui koos xenon päevatuledega kasutatakse, ning sellise kuusepuuga öösel vastu sõidetakse. Sellistele lasen täistuled 70-50 m enne kohtumist peale.
> hate the game, not the player <
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: K: E39 Tahhoga mure
+1 tervele jutule, kui kedagi ees pole, lasen ka täied peale. Kui sa oma xenonitega metsavahel maal paarutad, siis palun aga mitte linnas. Häirivadki just kõige rohkem need, kes tavalistele veel udukad otsa lükkavad. Tänavavalgustus on iga 30ne meetri tagant, milleks udukad? Kisub läbuks ära, teema algatajale niiapalju, et isegi kui need sinna topid ja neid kasutad, siis veendu selles, et need teistele silma ei näitaks. Allpool on nad tõesti aga see ei takista neid pimestamast.antzpoiss kirjutas:udutuli üksi ei häiri tõesti, kuid tigedaks teeb siis kui koos xenon päevatuledega kasutatakse, ning sellise kuusepuuga öösel vastu sõidetakse. Sellistele lasen täistuled 70-50 m enne kohtumist peale.
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: K: E39 Tahhoga mure
+1 Ma tean ,et ma olen m.... aga alati kui tuleb mõni tont vastu udutuli ja lisaks lähituled.. ei võta ma täistulesid maha. Ma mõistan et see ei ole normaalne.. aga mis kuradima pärast peavad sul põlema need udutuled selge nähtavusega. enamustel türajüridel on need reguleeritud või juhuse tahtel näitama kaugemale. ja siis **** istu oma madala autos ja kissita silmi, sõltumata automargist.
2002 aasta e39 530d
Re: K: E39 Tahhoga mure
Võibolla algul väljendasin ennast valesi või midagi.
Mõte oligi selles, et kasutada udutulesi, mis näitavad niigi alla, mitte silma, koos angel eyes´dega.
Kollased udukaid ei jäta sellepärast, et ei meeldi kombo kollasest udukast ja sinisest angel eyesdest.
Võimalus oleks olnud panna ka mingi 68 lediga pirnid kui need maksid 58 euri, samas xenoni komplekt 40 - siit ka põhjus miks otsustasin xenoni kasuks kuigi oli plaan panna led pirnid.
Ei taha luua jõulupuud vaid midagi, mis oleks silmal ilus vaadata
Mõte oligi selles, et kasutada udutulesi, mis näitavad niigi alla, mitte silma, koos angel eyes´dega.
Kollased udukaid ei jäta sellepärast, et ei meeldi kombo kollasest udukast ja sinisest angel eyesdest.
Võimalus oleks olnud panna ka mingi 68 lediga pirnid kui need maksid 58 euri, samas xenoni komplekt 40 - siit ka põhjus miks otsustasin xenoni kasuks kuigi oli plaan panna led pirnid.
Ei taha luua jõulupuud vaid midagi, mis oleks silmal ilus vaadata
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: K: E39 Tahhoga mure
Alati on variant osta valge valgusega tavalised pirnid. Siin on Narva omasi reklaamitud ja pidavat head välja nägema, lähen isegi vist varsti neile järgi. Selgelt väljendasid sa ennast küll aga eks nad kõik (kes sõidavad udutuledega) arvavad, et nende tuled ei pimesta kedagi ja need teevad nende pilli lihtsalt lahedaks.
Edu!
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: K: E39 Tahhoga mure
Häda ongi selles, et udutulehajutusklaas ei murra xenoni valgusvihku vastu maad, kuna see on hoopis teise lainepikkusega. Valgus hajub lihtsalt ühtlaselt laiali. Kuna need udukad näitavad nagunii kehvalt, siis päevasõidutuledena kasutamiseks võiks neile tõesti LED pirnid sisse panna. Ainuke häda, et tuledemoodul tuleb siis ümber kodeerida, muidu hakkavad LED'id parajalt värelema. Teemalagatajale oleks üks kmpl H7 LED'e pakkuda rohkem kui poole odavamalt 68.-€'ist Huvi korral PS.
Re: K: E39 Tahhoga mure
Rahustuseks kõigile kriitikutele siis niipalju, et läksid udukatesse siiski ledid ja xenonid täistuledeks, päevasõidutuledes on juba orginaalis.
Põhjuseks siis pigem see, et ei oleks härradel võimuesindajatel millegiga nokkida, mitte see, et need pimestaks kuna sai enda autole nii valges kui pimedas vastu sõidetud nii linnas kui maanteel, ei ütleks, et pimestas - palju rohkem pimestas uus mazda 6 orginaal xenonitega, mis tuli enne minu autot kui maanteel vaatamas käisin igatahes lähiajal katsun mõne pildi ka saada hetkeolukorrast.
Hetke pildil on orginaaludukad ja äsja pandud angel eyes siis
Piduriklotsi kulumisanduri vahetasin ka ära ja see error kadus
Põhjuseks siis pigem see, et ei oleks härradel võimuesindajatel millegiga nokkida, mitte see, et need pimestaks kuna sai enda autole nii valges kui pimedas vastu sõidetud nii linnas kui maanteel, ei ütleks, et pimestas - palju rohkem pimestas uus mazda 6 orginaal xenonitega, mis tuli enne minu autot kui maanteel vaatamas käisin igatahes lähiajal katsun mõne pildi ka saada hetkeolukorrast.
Hetke pildil on orginaaludukad ja äsja pandud angel eyes siis
Piduriklotsi kulumisanduri vahetasin ka ära ja see error kadus