E34 525i (2,5 asemele 2,8)
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Tekkis mõte, et oma 525 94a autole 2,8 142kw mootor peale panna.Aga tekib küsimus, kas on see väga hull ettevõtmine.Kas praegune käigukast istub 2,8 otsa ja kas mootorikinnitused on samad jne...Äkki kellelgi on miskit tarka öelda.
(OO==[][]==OO)
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Sober proovis panna 2,3 asemele 2,8 ja paar paeva parast pani oma vana mootor tagasi, sest oli rohkem asju mis ei sobinud.Hannes kirjutas:Tekkis mõte, et oma 525 94a autole 2,8 142kw mootor peale panna.Aga tekib küsimus, kas on see väga hull ettevõtmine.Kas praegune käigukast istub 2,8 otsa ja kas mootorikinnitused on samad jne...Äkki kellelgi on miskit tarka öelda.
+372 5 100 607
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
pakub täitsa huvi miks see 2.8 ei sobinud?
Väljalase sama, sisselase sama, mootorijuhtmestik sama, käpad samad.
Et teha 2.3 to 2.8, siis piisaks ainult puhtast mootorist ja ajust. Muidugi kui arvuti võimalust pole, siis ews + kivi ka veel sama ajuga.
tegelikult pole isegi aju vaja, piisaks softi vahetusest ainult
Teema algatajale niipalju:
2.8 mootorit e34 peale pannud pole, aga kuna mul üks 2.8 plokk riiulis seisab, siis suure huvi korral võin vaadata kas mootorikäppade jaoks on koht olemas e34 puhul.
Eeldusel et sul on 2.5 vanos mootor, siis tuleb panna vana mootori küljest esimene rihmaratas, juhtmestik, sisselase ja andurid. Ühesõnaga laod enda vana mootori asjad puhta ploki külge.
Väljalase sama, sisselase sama, mootorijuhtmestik sama, käpad samad.
Et teha 2.3 to 2.8, siis piisaks ainult puhtast mootorist ja ajust. Muidugi kui arvuti võimalust pole, siis ews + kivi ka veel sama ajuga.
tegelikult pole isegi aju vaja, piisaks softi vahetusest ainult
Teema algatajale niipalju:
2.8 mootorit e34 peale pannud pole, aga kuna mul üks 2.8 plokk riiulis seisab, siis suure huvi korral võin vaadata kas mootorikäppade jaoks on koht olemas e34 puhul.
Eeldusel et sul on 2.5 vanos mootor, siis tuleb panna vana mootori küljest esimene rihmaratas, juhtmestik, sisselase ja andurid. Ühesõnaga laod enda vana mootori asjad puhta ploki külge.
56792145
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Tal oli 2,3 e46coupe, mootor oli e39 oma ja aasta oli teine ka.
+372 5 100 607
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
2,3 on mingi vana R4 v?
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
tegelikult on see 2.5 aga niiöelda 2.3 ehk siis 523 ja 323 mudeli järgi.zaruljom kirjutas:2,3 on mingi vana R4 v?
56792145
- Hannes
- Huviline
- Postitusi: 3575
- Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
- Peamine sõiduk: E91 325d
- Asukoht: Haapsalu
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Mõtlesin ikka sedasi, et kogu kupatus vahetada.Oleks saada e39 pealt 2,8 mootor.Kaasa saaks kõik.Aju, juhtmestik, kast jne.
(OO==[][]==OO)
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Ehk saad siit abi : http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... 8&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Kasti pole sul vaja, aga on vaja lisaks ajule kogu immoga seonduv ja samuti peab elektrist jagama et asi toimima saada.Hannes kirjutas:Mõtlesin ikka sedasi, et kogu kupatus vahetada.Oleks saada e39 pealt 2,8 mootor.Kaasa saaks kõik.Aju, juhtmestik, kast jne.
Oluliselt lihtsam oleks sul panna enda vana mootori juhtmestik, andurid, aju ja sisselase. See annab ka suurema võimsuse kui see 2.8 stock konditsioonis.
56792145
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Tre:redline kirjutas:Kasti pole sul vaja, aga on vaja lisaks ajule kogu immoga seonduv ja samuti peab elektrist jagama et asi toimima saada.Hannes kirjutas:Mõtlesin ikka sedasi, et kogu kupatus vahetada.Oleks saada e39 pealt 2,8 mootor.Kaasa saaks kõik.Aju, juhtmestik, kast jne.
Oluliselt lihtsam oleks sul panna enda vana mootori juhtmestik, andurid, aju ja sisselase. See annab ka suurema võimsuse kui see 2.8 stock konditsioonis.
yhesõnaga kui ma õieti aru saan siis m50b25 kast sobib 1-1le m52b28 mootori otsa, yks kysimus oleks minu poolt veel, kuna omal mõlgub peas juba pikemat aega sama projekt.
kas m50b25-e (genekas, starter,roolivõimupump, kondipump ) istuvad ilusti m52b28 mootori kylge .
juhtmestiku,sisselaske, andurid ja sellise kraami laoks oma mootorilt ymber.
Parimat,
Bimmers
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
Sobivad nii genekas kui ka roolivõimupump. Isegi kui on mingi väike erinevus siis saab vana mootori küljest võtta filtrijala kuhu kinnituvad genekas ja rv pump.
56792145
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
tänud minu poolt igaljuhul.
kõige rohkem huvitaski geneka, starteri, roolivõimupumba ja käigukasti sobivus.
kui mingil ajal pappi peale pritsib siis tuleb ehitama hakata .
Parimat,
Bimmers
kõige rohkem huvitaski geneka, starteri, roolivõimupumba ja käigukasti sobivus.
kui mingil ajal pappi peale pritsib siis tuleb ehitama hakata .
Parimat,
Bimmers
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
avastasin veel yhe asja m52b28 mootoril on karterivann hoopis käigukastipoolses otsas, seega arvan et see vahetus jääb vist ära või mis ette tuleb võtta
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
kasutad m50 vanni
e34 vann ei läinud päris 1:1, mäletamist mööda pidi seest mingit ribi vms natuke maha käiama vms. Pole enam täpselt meeles, aga alla läks. Samuti kasutad m50 õlivõtturit.
e34 vann ei läinud päris 1:1, mäletamist mööda pidi seest mingit ribi vms natuke maha käiama vms. Pole enam täpselt meeles, aga alla läks. Samuti kasutad m50 õlivõtturit.
56792145
Re: E34 525i (2,5 asemele 2,8)
sai veits netis tuhlatud ja uuritud seda värki, ning sain suht palju targemaks .
järgmine kuu proovin ette võtta .
Parimat,
Bimmers
järgmine kuu proovin ette võtta .
Parimat,
Bimmers