E34 elekter

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Uskumatu
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 14.04.2012 15:13 05
Asukoht: Holland/Breda

E34 elekter

Postitus Postitas Uskumatu »

Probleem: Autol hakkavad pöörded kõikuma kui tühikäigul lülitada sisse kas päevatuled, suunatuled, ohutuled, konditsioneer või lasta alla elektrilised aknad. Ehk siis ühesõnaga kõige puhul mis on elektroonikaga seoses.

Bmw pöörete kõikumise postitusest lugesin, et bmw'd on ehitatud nii, et kui voolu kulu on suur siis hakkab genekas automaatselt pöördeid peale andma et rohkem voolu toota. Nt sellepärast -21 kraadiga niisama tühikäigul võib ka pööre kõikuda.

Aga küsimus siis selles, et miks hakkab pööre kõikuma kui kasutan absoluutselt ükskõik millist elektriseadet +10 kraadi juures ja väikese elektrikuluga?

Autol on peal 100 Ah 800A autoaku mis on 3 nädalat tagasi ostetud. Peal uus generaatori rihm millega sõidetud max 350 km. Uus veepump paigaldatud 1,5 kuud tagasi.

Kas viga võib olla generaatoris endas?
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: E34 elekter

Postitus Postitas Riivo »

ei loe välja mis autoga tegu, v.a. et on e34..
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Uskumatu
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 14.04.2012 15:13 05
Asukoht: Holland/Breda

Re: E34 elekter

Postitus Postitas Uskumatu »

Riivo kirjutas:ei loe välja mis autoga tegu, v.a. et on e34..
Vabandust, Tegemist E34 Touringuga 525 TDS manuaal aasta 1995.
Matu90
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 12.10.2010 19:04 38

Re: E34 elekter

Postitus Postitas Matu90 »

Disladel peaks see probleem kulunud pumba taga olema mitte genekas või akus. El seadmeid tühikäigul kasutades võtab pöörde kõikuma.
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: E34 elekter

Postitus Postitas Riivo »

Tarbija taha ühendades peab genekas rohkem voolu tootma ja selle ringiajamine muutub raskemaks...kulunud pump on selle kohapealt suht tundlik...tee üks test...mootor käima...seadi tuled täistuledele+udukad kui on ja lülita lähitulede lülitist tuled välja....lülita ka tagaklaasi soojendus sisse...siis keera ventikas viimasesse astmesse tööle....siis lükka järsku tuledelüliti sisse ja samal hetkel keera rool lõpuni välja ükskõik kummale poole...vaata mis juhtub.
´17 4Drive
Vasta