ma tean seda teoorjat juba ammu ,pole vaja mu seda 10 korrda lugeda ainus asi mis selles jutus mind kukalt kratsima pani on väide ... Viimane näide kehtib konkreetselt BMW5 E39 1995>hansu kirjutas:Loe Günther 09.05.2012 16:31 11 postitus uuesti läbisteyr kirjutas: aga tunne on et ketta oleks nagu laiend ,nagu jahutus ribide vahel tekiks laiend et hakkab klotsides pooma
ketaste BG3043 kohta, samuti Audi100 BG2745. BMW5 E39 BG3043 ketaste
võimalik kõverdumine ei ole (eriti diiselautode puhul) seega olemuselt garantii,
vaid paratamatus ning soovitav oleks auto omanikke sellest teavitada ..... et siis 530d e39 ongi nii et kettad viskava ja jäävadki viskama ja polegi midagi teha lihtsalt mõnedel 30d omanikel aeg ajalt veab ja saavad sõita normaalseta piduritega (BG 3043 minumeelest peaks olema 525d ketas 296mm läbimõõduga)