e39 m-vedru ja tavaline amort

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

Kas on kellelgi negatiivseid kogemusi kooslusega, kus on m-i vedru ja tava amort? Enamus auto poode väidavad, et võib tava amordi alla visata.
Kasutaja avatar
testivoitja
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
Peamine sõiduk: BMW X5 E53
Asukoht: Helsinki

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas testivoitja »

Kogemust otseselt ei ole, aga miks on tehas ette näinud erinevad amordid, erineval vedrustusel?
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

testivoitja kirjutas:Kogemust otseselt ei ole, aga miks on tehas ette näinud erinevad amordid, erineval vedrustusel?
erineva vedruga peaks ka amordi käik ja tugevus erinev olema, aga huvitabki, et kas tavalist amorti hakkab nö põhja peksma.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas ooDDoo »

Mul olid ees all kunagi tavaline vedru ja m-paketi amort ja vot siis käis küll suurtes jõnksudes pauguga põhja.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas Trionic »

raunoh kirjutas:Kas on kellelgi negatiivseid kogemusi kooslusega, kus on m-i vedru ja tava amort? Enamus auto poode väidavad, et võib tava amordi alla visata.
Minu autol oli aastaid küljes see legendaarne 55/30 madaldus (E-31),kuid kuna sellele isendile keegi madalduamorte ei paku,pidin aastas vähemalt korra neid b6 bilsusid vahetama,sest nad lälsid laiali.
52 72 989
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas Tarmo »

No 55/30 madalduse puhul vb tõest, aga tehase M madaldus on ju kõigest 17mm. Sellele kannatab rahulikult tavaamordi panna ja ei tohiks midagi hullu olla. See M paketi vedru lihtsalt on nii totakalt jäik.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas TimoA »

Mina panin tava amordi, ja mul on M-vedrustus. Hetkel ei tunne mingit vahet.
Kuskilt lugesin kunagi välja, et tehase M-vedrustus ei nõua sport amorti, võib vabalt panna tava amordi.
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

InterFace kirjutas:No originaalkoodide järgi pakub tavalisel juhul näiteks Sacshi super touringut ja Mi puhul advantaget mis on jäigem ja "sportlikum". Muidugi keegi ei keela tava amordiga panna ,sest Mi madaldus on tõesti pea olematu madaldus ning tava amordiga ei juhtu midagi.

näiteks tuua, et sõitsin tavalise bilsteini (b4 seeria) amordiga ca 30000km -65 madaldusega ja töötasid ja pärast väga ilusti edasi.
aitäh. väga asjalik vastus.
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas siim .j »

TimoA kirjutas:Mina panin tava amordi, ja mul on M-vedrustus. Hetkel ei tunne mingit vahet.
Kuskilt lugesin kunagi välja, et tehase M-vedrustus ei nõua sport amorti, võib vabalt panna tava amordi.
Kas üldse ei ole tunda, et natukenegi jäigem? -40 madaldus tavalisele amordile on siis kiire surm, kogemusi kellelgi?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas eero »

Võib-olla on mõned erijuhud a'la et kuskilt kingiks saadud tavaamordid olemas ja käepärast, et M-vedrustusega kokku panna.
Aga kui uute ostmine juba käsil nagunii, siis mille krdi pärast mitte võtta juba õigeid M-vedru jaoks tehtud asju?? :shock:
Hind on sama ju. E39 puhul vähemalt ja isegi mõnel täiesti tegijal tootjal odavam.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

eero kirjutas:Võib-olla on mõned erijuhud a'la et kuskilt kingiks saadud tavaamordid olemas ja käepärast, et M-vedrustusega kokku panna.
Aga kui uute ostmine juba käsil nagunii, siis mille krdi pärast mitte võtta juba õigeid M-vedru jaoks tehtud asju?? :shock:
Hind on sama ju. E39 puhul vähemalt ja isegi mõnel täiesti tegijal tootjal odavam.
no igatahes mulle pakuti tavalist sachsi 90€ tk ja m-i 130€
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas eero »

Aga veljed ja peeglid ja rool ja lagi peavad M-paketi omad olema. Pohh need mingid amordid need käivad tavalised küll.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
hansu
Huviline
Postitusi: 1384
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas hansu »

Minu kogemuse põhajal jäik vedru ja pehme amort hästi ei toimi. Kunagi sai pandud E34 taha jäigemad vedrud, amordid jäid tavalised, tulemuseks oli põrkav taga osa.
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

aga Eero kuna ütlesid, et tavaline ja m suht sama hinnaga. Siis äkki saan sinu käest m-i amordid 90€ eest? :)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas ooDDoo »

eero kirjutas:Aga veljed ja peeglid ja rool ja lagi peavad M-paketi omad olema. Pohh need mingid amordid need käivad tavalised küll.
Pigem tallinna teedel Peavad olema tavalised vedrud- amordid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas BMWpleasure »

UP-in.

Auto 525D 120kw 2000a sedaan, M-pakett ( pakett 2 vist).

Avastasin, et tagaamordis on pragu: http://fotoalbum.ee/photos/quattro28/97007041" onclick="window.open(this.href);return false;

Amordi peal kirjas: Sachs, BMW kood: 33522229146 Gaasi amort
Samas on ka tagavedrud väsinud, piix madalavõitu.

Kas ma saan panna M-vedrustuse asemele tavalise, ehk siis tavalised vedrud ja tavalised amordid, et pehmem oleks. ?? Kas sobivad või hakkab miski muu jamama? Kinnitused ? Pesad?
Ette jääks esialgu M-paketi vedrud ja amordid kuna seal asi korras ja füüri ka nagu loopida ei ole, kas nii on mõeldav üldse?

Kes on ostnud viimaselajal? Oskate soovitada kust normaalse hinna/kvaliteedi suhtega tooteid otsida?

Kõike head !

Martin
BMW 525d 120kW 2000a E39
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas BMWpleasure »

InterFace kirjutas:Saab ikka ja probleemi ei ole kuid arvesta, et läbilöögi puks ja tolmukate vaja ka tavalised võtta kuna Mi amordid on jämedamad.
Kas sul on sellega kogemusi? oled ise pannud M-i vedrustuse asemele tavalise pehmema?

Kellelgi on veel arvamusi? Igaksjuhuks tahaks vähe kindlam olla enne kui ostma hakkan.

Alumine kinnitus on sama täpselt, puks sama? Puksi sisemõõt sama?
Kui palju umbes auto tõusma peaks?

Arvamusi sellest et kui ette jääb M-i vedru ja amort aga taha panen pehmemad ?

tnx
BMW 525d 120kW 2000a E39
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

BMWpleasure kirjutas:
InterFace kirjutas:Saab ikka ja probleemi ei ole kuid arvesta, et läbilöögi puks ja tolmukate vaja ka tavalised võtta kuna Mi amordid on jämedamad.
Kas sul on sellega kogemusi? oled ise pannud M-i vedrustuse asemele tavalise pehmema?

Kellelgi on veel arvamusi? Igaksjuhuks tahaks vähe kindlam olla enne kui ostma hakkan.

Alumine kinnitus on sama täpselt, puks sama? Puksi sisemõõt sama?
Kui palju umbes auto tõusma peaks?

Arvamusi sellest et kui ette jääb M-i vedru ja amort aga taha panen pehmemad ?

tnx
ütleme nii, et alla sobivad aga tagaots jääb tunduvalt kõrgemale. kui ees on vanad amordid ja taha uued paned(samamoodi m-i omad), siis juba tõuseb.
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas BMWpleasure »

Raunoh. Kas sul on ka M-pakett sedaan ? Kui on siis äkki viitsid mõõta ratta keskpunktist või velje altservast tiivaääreni ära ? Saaks võrrelda.
BMW 525d 120kW 2000a E39
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

Hetkel pole minu mõõtmine vast kõige parem. Muidu m-paketi vedrustusega sedaan, aga kuna panin ette uued sachsi gaasikad, siis see tõstis nina.

Kui sa googeldad leiad ka päris õiged tehase mõõdud, nendest on enne ka foorumis juttu olnud.
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas BMWpleasure »

Panid ette uued gaasikad aga vedrusid ei vahetanud? ja see tõstis nina ?
Osad ütlevad et amort ei hoia autot üldse et vedru hoiab, aga kui uus amort nina tõstis siis mingilmääral hoiab ka amort nina..
BMW 525d 120kW 2000a E39
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: e39 m-vedru ja tavaline amort

Postitus Postitas raunoh »

uus gaasikas hoiab ikka päris ilusti. kunagi sai a6-le taha pandud uued gaasikad ja tõstis samuti päris palju.
Viimati muutis vahur_s, 09.07.2012 08:26 06, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Vähem tsiteerimist ja rohkem VASTA nupu kasutamist!
Vasta