Tere,
Nagu pealkiri ütleb hakkab rool kergelt väristama kiirusel 90-100 +, kui roolist kinni hoida siis ei saa väga arugi kuid kui rool lahti lasta siis on värin kohe näha ja ikka väristab.
Rattad lasin balanssi panna, midagi ei muutunud (veljed on sirged). Auto käis UM's ka veermiku kontrollis, vahetati parem ülemine õõts (koos sarniiriga) ja vasak õõtsa puks. Värinat ei mõjutanud, (kolinast sain lahti) ja muud viga ei leitud.
Värin sõltub ka tee kattest, kus vähegi uuemad teed seal väristab palju, nt. Rakverest Tallinna poole, see uus 4 realine lõik, seal ikka päris karm. Samas mõne vanema lõigu peal sõidab nagu siidi.
Samuti lööb värina rooli kui pidurdada kiiruselt 90+ ja natuke järsemini.
On ideid?
Ühtteist leidsin googlist, nagu pidurikettad, rattalaager, piduri sadulad jne. samas veermiku kontroll sai ju tehtud.
Tänan,
E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel KORRAS!
E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel KORRAS!
Viimati muutis Ivo81, 07.08.2012 19:57 53, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
Lähen varsti UM'i tagasi , lasen üle vaadata. Küsimus jällegi, et kui thti neid kettaid siis vahetama peab, paberite järgi 20k km tagasi vahetatud.InterFace kirjutas:Suht kindel , et kettad natuke kõverad.
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
Panin ka mõni aeg tagasi Brembo kettad. Umbes 10 tuhande pärast oli vibra jälle tagasi. Härrad Bayermotors-ist (http://www.bayermotors.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;) soovitasid treipingist läbi lasta ja nii ma nende abiga tegingi. 7000km. olen sõitnud ja seni on korras. Põhjendas ka asja, et mingid sisemised pinged tekkivad nii või naa. Ühtedel ketastel varem, teistel hiljem. Treida polevat mõtet kettaid, mis on juba väga pe....s. Minu omadel oli kõverus mõni sajandikku.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
Esisild peaks olema suht ok, peaks aga ega kindel ei ole, sõidab küll väga hästi iseseisvalt ja täiesti otse (selles mõttes parim auto mis siiani olnud, teised ikka kuhugi natukenegi kisuvad).InterFace kirjutas: AGA see võib olla ka misiganes muu asi. Rehv võib vibra teha , halvasti reguleeritud (ja ka reguleerimata) esisild võib värisema panna (kui pidurdades rattad tahavad omasoodu minna) jne
Vahetasin omal esimesed logari otsad ära no ja need kettad on ikka päris roostes seega lasen need ära vahetada nii või naa, eks siis näis kas läheb paremaks, velgedel on need plastrõnga ilusti olemas ja sättisin hoolega rattad alla, seega ei usu et viga velgedes (originaal 16" valud).
Aga ma anna teada kas ketastest oli abi.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
Pidurid ei jää peale?
Amordid võivad ka sellist asja kusjuures põhjustada.
Amordid võivad ka sellist asja kusjuures põhjustada.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
Täpselt, amordid võivad võdinat roolis põhjustada ja peale jääv pidur. Amortide puhul on see värin pigem vertikaalsuunas, lisaks hakkab armatuurlaud 140-160 km/h juures korralikult värisema. Rataste disbalans on rohkem rooli pööramise sihiline. Piduri puhul on abiks kolvi välja võtmine, puhastamine ja uuesti koostamine.
Sõidurõõm
Re: E39 Rool väriseb kiirusel 100+ ja pidurdamisel.
No mina võin vist öelda, et korras.
Pandi täna Brembo kettad ja uued klotsid nii ette kui ka taha ja vahetati ka silikonpuksid ja tagumised stabika varda otsad.
Pidurdades pole enam mingit värinat ja ka maanteel enam rool ei värise kui lahti lasta, siuke kerge kerge võrelus siiski jäi ja 140 pealt hakkab ka istmikus tunda andma väike värin aga see ei sega (nii kiiresti ei sõida nii või naa). Talveks uusi rehve vaja nii või naa siis proovin tutikate rehvidega ja vaatan kuidas on.
Üldiselt loodan, et nüüd siis auto ka tip top, vähemalt ise enam ei kurda millegi üle ja ka UM ei taha rohkem sillas midagi vahetada. Koos õlide, filtrite, küünalde ja silla remondiga kokku ikka ligi 900€ alla ka pannud aga eks ma sellega ostes olin arvestanud ja neid E39 hirmujutte netist lugedes kartsin ka hullemat aga eks ma olen kindlasti varsti tagasi uue murega
Tänud,
EDIT: Infoks teistele veel nii palju, et silla regull kaotas roolist need viimased värinad (tänud Mardile Suvila tn.).
Pandi täna Brembo kettad ja uued klotsid nii ette kui ka taha ja vahetati ka silikonpuksid ja tagumised stabika varda otsad.
Pidurdades pole enam mingit värinat ja ka maanteel enam rool ei värise kui lahti lasta, siuke kerge kerge võrelus siiski jäi ja 140 pealt hakkab ka istmikus tunda andma väike värin aga see ei sega (nii kiiresti ei sõida nii või naa). Talveks uusi rehve vaja nii või naa siis proovin tutikate rehvidega ja vaatan kuidas on.
Üldiselt loodan, et nüüd siis auto ka tip top, vähemalt ise enam ei kurda millegi üle ja ka UM ei taha rohkem sillas midagi vahetada. Koos õlide, filtrite, küünalde ja silla remondiga kokku ikka ligi 900€ alla ka pannud aga eks ma sellega ostes olin arvestanud ja neid E39 hirmujutte netist lugedes kartsin ka hullemat aga eks ma olen kindlasti varsti tagasi uue murega
Tänud,
EDIT: Infoks teistele veel nii palju, et silla regull kaotas roolist need viimased värinad (tänud Mardile Suvila tn.).