E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas prelude20 »

Kontrolli turbot. Mul oli ka kellaga 1.xx bar aga reaalselt ei jõudnud mootorisse midagi. Lisaks tilkus õlist. Uus asi külge asi liigub jälle. Mul oli ka jõuetu aga ei suitsend.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas PeeterA »

Kui 1 bar-i ringis näitab, siis ülelaadimine sisuliselt puudub. See on meid ümbritseva atmosfääri rõhk.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas teet82 »

Vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast:
Eespool räägitud soojalt käivitumise probleemist, minu tuttava autol on see asi veel ikka lahenduseta. Auto käis kuskil remondis ja vahetati ära üks kehvem pihusti. Tulemus aga ikka sama, peale paaritunnist seismist enam ei käivitu, hommikul läheb normaalselt käima. Pihusti vahetanud remondimees oli öelnud, et ühtegi veakoodi pole. MingI "rail pressure low" veakood peaks vist ikka olema, suure tõenäosusega ju viga selles?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas teet82 »

Vaatasin nüüd selle eelmises postituses mainitud auto ise GT1-ga üle ja mootoriajus on EGR-i ja nukkvõlli anduri viga. Kas pihustite vea võiks nüüd välistada, sest mingit "rail pressure" veakoodi polnud? Nukkvõlli andur ka muidu probleemne nendel mootoritel, aga miks kohe kuumalt käivitades läheb käima ja peale paari tundi enam mitte? Äkki keegi arvab midagi :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas funkiller »

Teemaalgatajale ei ole kellelgi mõtteid.
1.Vaadatud,et paagisisene pumb töötab ja proovitud korras auto pealt põhjaalust pumpa.Diagnostika järgi pmst näit korras.Filter vahet.
2.Proovitud 2 õhulugejat.Diagnost viga ei näita.
3.Proovitud teist turborõhuandurit.
4.Proovitud teist turbovaakum solenoidi,vaakumvoolikud korras.
5.Vahetatud kõrgsurve pumba küljes olev rõhuklapp(bosch)
6.Pihustid stendis käinud.
7.Diagnostika järgi turborõhk,kõrgsurvepumba surve,õhulugejanäit korras.Vigu hetkel ei ole aga auto nii uimane,et liikluses võimatu sõita.
8.Cooler terve.

Viga siis selles,et masin uimane vahest jälle korras.
E39 3.0d 1998a autom
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas funkiller »

Põhjaalune pump prooviks asendatud korras masina pumbaga ja ei midagi,peale kõrgsurvepumba küljes oleva klapi vahetust pole välja surnud.
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas funkiller »

Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller
Leidsin oma aruga netist sellise jutu http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/ ... 361005.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin kirjas,et selle vea ilmnemisel antakse kütust vähem peale,on nii?
Olen proovind mitut vaakum solenoidi ja viga ikka alles,on kellelgi mõtteid.
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas Sulev »

funkiller kirjutas:Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller
Leidsin oma aruga netist sellise jutu http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/ ... 361005.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin kirjas,et selle vea ilmnemisel antakse kütust vähem peale,on nii?
Olen proovind mitut vaakum solenoidi ja viga ikka alles,on kellelgi mõtteid.
Vaakumvoolikud on ikka õieti solenoidi küljes, omavahel vahetuses pole.
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas funkiller »

Jap voolikud õieti.
Kasutaja avatar
Randofer
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 21.07.2009 09:41 38
Asukoht: Tartu/Põltsamaa

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas Randofer »

Kas selle viimase veaga mingeid muid vigu ei tulnud?
When it doesn´t blow it sucks
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas funkiller »

Ikkagi turborõhuga probleemid st külmalt üks rõhk soojalt teine,tuleb teine maha võtta.
Kasutaja avatar
alvaruus2
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 28.04.2010 08:59 00

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas alvaruus2 »

Kaua sa selle sama probleemi käes juba vaevled?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.

Postitus Postitas teet82 »

funkiller kirjutas:Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller
Selle koodiga koos peaks ju ka mingi selgitus olema? Kas rõhu positiivne/negatiivne hälve või siis solenoidi elektrilise ahela rike.. DIS annab minu mälu järgi korraliku info koos selle koodiga ja seal on ka vastav test rõhu kontrollimiseks ning saab ka geomeetriat aktiveerida..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta