E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad kohad?
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad kohad?
Tervist kõigile!
Plaanis osta endale lähemal ajal 2002a E39 525D (manuaal) 120kw. Auto on ostu-müügieelses kontrollis käinud, tulemused olid väga head ja praegu tuleks ainult esitulede poleerimise peale mõelda. Hooldusraamat on kaasas, aga vajab natuke täpsemat uurimist (tõlget) Praegune omanik tõi auto Belgiast, aga konkreetse automargi või mudeli iseärasusi eriliselt ei teadnud. Sama siin, sest siiamaani olen olnud Jaapanlase omanik
Seega tekibki siinsele seltskonnale küsimus: kas on mingisuguseid "lapsehaigusi" või valukohti, mida omanikuna kindlasti teadma peaksin? Kuulujutud räägivad E39-l nõrgast sidurist ja peamiselt pihustite ning pumba ülesütlemisest... aga samas on ka inimesi, kes autot jubedalt kiidavad ja suuri probleeme pole veel näinud.
Plaanis osta endale lähemal ajal 2002a E39 525D (manuaal) 120kw. Auto on ostu-müügieelses kontrollis käinud, tulemused olid väga head ja praegu tuleks ainult esitulede poleerimise peale mõelda. Hooldusraamat on kaasas, aga vajab natuke täpsemat uurimist (tõlget) Praegune omanik tõi auto Belgiast, aga konkreetse automargi või mudeli iseärasusi eriliselt ei teadnud. Sama siin, sest siiamaani olen olnud Jaapanlase omanik
Seega tekibki siinsele seltskonnale küsimus: kas on mingisuguseid "lapsehaigusi" või valukohti, mida omanikuna kindlasti teadma peaksin? Kuulujutud räägivad E39-l nõrgast sidurist ja peamiselt pihustite ning pumba ülesütlemisest... aga samas on ka inimesi, kes autot jubedalt kiidavad ja suuri probleeme pole veel näinud.
Viimati muutis Timmok, 11.01.2013 15:33 46, muudetud 1 kord kokku.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
minu läbitud probleemid siin kirjas
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134254
Üldiselt võiks nõrgaks kohaks pidada veermikku(eriti kui toppida alla suurem velg kui ettenähtud) ja mingil määral elektroonikat. Webastot soovitaks kontrollida.
Enne omasin e39 tds-i ja olin ka rahul.
Vabandan, kui pole see auto, aga need pole ju comfort istmed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134254
Üldiselt võiks nõrgaks kohaks pidada veermikku(eriti kui toppida alla suurem velg kui ettenähtud) ja mingil määral elektroonikat. Webastot soovitaks kontrollida.
Enne omasin e39 tds-i ja olin ka rahul.
Vabandan, kui pole see auto, aga need pole ju comfort istmed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Veermiku jms osas nagu iga teinegi e39. Mootor on väga sarnane 530d omale, esinevad ka sarnased probleemid. Kõrgsurvepumba probleemidest pole nagu väga kuulnud, see peaks rohkem tds mootori teema olema.
Kindlasti soovitaks üle vaadata sisselaskes asuvad pöördklapid, nad kipuvad ajapikku lahti tulema ning võivad mootorisse lennata. Kui see peaks juhtuma, võib see üllatavalt kulukaks minna. (unustasin, et manuaalil need puuduvad.
Kui auto on palju läbi sõitnud, siis võivad ka turbo puksid otsakorral olla, endal läks turbo laiali kuskil 300 000 km peal, absoluutselt ilma hoiatamata rahulikult maanteeel kruiisides
Lätis taastatud turbo maksab ligikaudu 400 eurot, saadad oma vana asemele ning saadetakse sulle uue sisuga turbo. Väidetavalt isegi kestavad. Kasutatud turbo hind on u 350 eur.
Nõrk koht on ka käigukast. Väidetavalt eluaegset õli oleks siiski hea 100 000 km tagant vahetada. (selle osa võib vist vahele jätta, pidasin silmas automaatkäigukasti)
5 aasta ja 130 000 km on olnud suuremad väljaminekud:
kõik 4 amorti olid ostes läbi, sai uued ostetud ja siiamaani kestavad
Nukkvõlli asendi andur
Termostaat koos korpusega
Turbo
üks sarniir
3x mõlemad stabika kondid (suht kõige odavamad mis olid, u 12 eur tk)
Tulede regulaatorvardad (18 eur)
Lisaks tavalised kulumaterjalid nagu õli, filtrid, rehvid, piduriklotsid aku jms.
Niiet üldiselt on küllaltki normaalselt vastu pidanud, praegu on 330 000 ees, võibolla oli veel eelnevalt keritud ja ainus asi mis ei tööta, on tagumise kojamehe mootor. Pole lihtsalt viitsinud sellega tegeleda. Juhiukse tihendil on ka väike auk sisse kulunud, kuid need on esinduses absurdse hinnaga ja ei kutsu vahetama.
Kindlasti soovitaks üle vaadata sisselaskes asuvad pöördklapid, nad kipuvad ajapikku lahti tulema ning võivad mootorisse lennata. Kui see peaks juhtuma, võib see üllatavalt kulukaks minna. (unustasin, et manuaalil need puuduvad.
Kui auto on palju läbi sõitnud, siis võivad ka turbo puksid otsakorral olla, endal läks turbo laiali kuskil 300 000 km peal, absoluutselt ilma hoiatamata rahulikult maanteeel kruiisides
Lätis taastatud turbo maksab ligikaudu 400 eurot, saadad oma vana asemele ning saadetakse sulle uue sisuga turbo. Väidetavalt isegi kestavad. Kasutatud turbo hind on u 350 eur.
Nõrk koht on ka käigukast. Väidetavalt eluaegset õli oleks siiski hea 100 000 km tagant vahetada. (selle osa võib vist vahele jätta, pidasin silmas automaatkäigukasti)
5 aasta ja 130 000 km on olnud suuremad väljaminekud:
kõik 4 amorti olid ostes läbi, sai uued ostetud ja siiamaani kestavad
Nukkvõlli asendi andur
Termostaat koos korpusega
Turbo
üks sarniir
3x mõlemad stabika kondid (suht kõige odavamad mis olid, u 12 eur tk)
Tulede regulaatorvardad (18 eur)
Lisaks tavalised kulumaterjalid nagu õli, filtrid, rehvid, piduriklotsid aku jms.
Niiet üldiselt on küllaltki normaalselt vastu pidanud, praegu on 330 000 ees, võibolla oli veel eelnevalt keritud ja ainus asi mis ei tööta, on tagumise kojamehe mootor. Pole lihtsalt viitsinud sellega tegeleda. Juhiukse tihendil on ka väike auk sisse kulunud, kuid need on esinduses absurdse hinnaga ja ei kutsu vahetama.
Viimati muutis Eastsider, 16.11.2012 21:36 39, muudetud 2 korda kokku.
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Tänud tagasiside eest, aga sinu näidatu pole siiski see auto, mis mulle silma jäi. Ehkki too on ka Belgiast tulnud ja samuti webastoga. Müügiportaalidesse pole veel üles pandud, kuna on alles nädala alguses saabunud. All on 8X17 Sternspeiche 81. E39. Ei tohiks vist liiga suured olla? Aga tuleviku küsimuseks küll: kas Alpine Classic 18" oleks liig? Mulle pakuti nö. "megaodavalt" sirget jooksu ja hakkas jubedalt meeldimaraunoh kirjutas:minu läbitud probleemid siin kirjas
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134254
Üldiselt võiks nõrgaks kohaks pidada veermikku(eriti kui toppida alla suurem velg kui ettenähtud) ja mingil määral elektroonikat. Webastot soovitaks kontrollida.
Enne omasin e39 tds-i ja olin ka rahul.
Vabandan, kui pole see auto, aga need pole ju comfort istmed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Pöördklappe manuaalil pole.
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Super! Tänudraunoh kirjutas:Pöördklappe manuaalil pole.
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Ja mis on siis "Comfort" iste? Elektriline ja soojendusega?raunoh kirjutas:minu läbitud probleemid siin kirjas
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134254
Üldiselt võiks nõrgaks kohaks pidada veermikku(eriti kui toppida alla suurem velg kui ettenähtud) ja mingil määral elektroonikat. Webastot soovitaks kontrollida.
Enne omasin e39 tds-i ja olin ka rahul.
Vabandan, kui pole see auto, aga need pole ju comfort istmed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
comfort on kindlasti elektriline ja seljatugi peab olema keskelt reguleeritav. mina olen nii aru saanud.Timmok kirjutas:Ja mis on siis "Comfort" iste? Elektriline ja soojendusega?raunoh kirjutas:minu läbitud probleemid siin kirjas
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=134254
Üldiselt võiks nõrgaks kohaks pidada veermikku(eriti kui toppida alla suurem velg kui ettenähtud) ja mingil määral elektroonikat. Webastot soovitaks kontrollida.
Enne omasin e39 tds-i ja olin ka rahul.
Vabandan, kui pole see auto, aga need pole ju comfort istmed?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
nagu need http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: E39 2,5 Common rail turbodiesel 120kw. Mis on nõrgad koh
Auto ostetud, ehkki mitte küll see, mis alguses plaanis Teema: viewtopic.php?f=4&t=168717&p=14730327#p14730327" onclick="window.open(this.href);return false;