E39
Vahepeal kaotab aku tagant ära. Löö mõistliku jõuga taha karbi juurde kus aku on ja ühendus on tagasi koha. Jah, juhtmed on kinni, mitu korda juba üle kinnitanud. Ühe (väiksema) pluss juhtme isolatsioon on ka ära suremas. Kust selline jama, laadimine, aku, juhtmed ? Asi on nii kurjalt kuum, et isegi plastikut sulatanud.
E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tuline
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Midagi koormab väga jõhkralt ikka , või on kuskil lühis.
Muud seletust eriti olla ei saa.
Muud seletust eriti olla ei saa.
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Pakuks, et jamab nn. "crash" kaitsmekarp +klemmi küljes aku juures.
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Kas neid crash kaitsmeid mitte uutematele e39 ei pandud ?enn1 kirjutas:Pakuks, et jamab nn. "crash" kaitsmekarp +klemmi küljes aku juures.
Kuigi jah , auto aastaarvu pole märgitud.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Kui pürotehniline akuklemm(+) on lahti käinud, siis tuleks see "kokku tagumise" asemel korralikuga asendada. Kui raha ei ole orig. klemmi jaoks, siis võib sinna ka mingi universaalse autopoes müüdava klemmi asemele panna. Peaasi, et ühendus aku plussklemmi ja kapotialuste elektrimasinate vahel oleks korralik. Klemmi pürotehnilise sütiku ahela saab 2oomise takistiga ära petta, et airbagi tuld näidikuplokki ei loobiks.
Oli selline juhtum E60'ga, kus mingil arusaamatul põhjusel oli pürot. klemm lahti plahvatanud ning omanik selle uuesti kokku tagunud. Muide kõik muud airbagid olid korras, s.t. autoga ei pandud matsu.
Mingi aja see lahendus toimis, kuid ühest hetkest alates laadimisvool generaatorist pagasiruumi akuni enam ei jõudnud. Samuti ei tulnud sealt ka piisavalt voolu läbi starteri ringi vedamiseks.
Oli selline juhtum E60'ga, kus mingil arusaamatul põhjusel oli pürot. klemm lahti plahvatanud ning omanik selle uuesti kokku tagunud. Muide kõik muud airbagid olid korras, s.t. autoga ei pandud matsu.
Mingi aja see lahendus toimis, kuid ühest hetkest alates laadimisvool generaatorist pagasiruumi akuni enam ei jõudnud. Samuti ei tulnud sealt ka piisavalt voolu läbi starteri ringi vedamiseks.
Viimati muutis PeeterA, 18.03.2013 19:20 12, muudetud 1 kord kokku.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Tegemist on 03/98 masinaga.
Proovin juhet vahetada, vaatan mis saab. See voolukõikumine jms ei ole just eriti hea ning juba omast käest teada teiste autode pealt, et hästi tavaliselt ei lõpe.
Proovin juhet vahetada, vaatan mis saab. See voolukõikumine jms ei ole just eriti hea ning juba omast käest teada teiste autode pealt, et hästi tavaliselt ei lõpe.
Re: E39 aku kaotab ühenduse, isolatsioon kulunud, + on tulin
Piisab kui üks kord aku reaalselt maha võtad, traatharjaga terminalid üle käid (seest samuti), sama ka aku klemmide kohta. Lihtsalt kinni keeramine ei ole see mida instruktsioon ette näeb. Kui tööle hakkab õigesti, peab ka kaitse peale panema, kasvõi tavott.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!