Kuno_T kirjutas:Eks siis vaata inpaga, kas süsteemis mingit rõhku näidatakse ja kas näit on usutav? Milline on evaporaatori temperatuur, kas on üle 5 C? Kas kondi ventilaator on töökorras? Kas muude temperatuuride näidud on usutavad? Kas kliimaplokilt nuppudega tellitud salongi temperatuur on kooskõlas eeldusega, et kont üldse töötaks? Krt, nii palju paned siin tarka, kuid siiani oled sellesse teemasse edastanud praktiliselt 0 infot.
Rõhk on õige, näit usutav (tõuseb õigesti kui käivitub).
Evaporaatori temperatuur on suht välisõhutemperatuuri juures, kui käima panna siis langeb nagu vaja.
Ventilaator on korras.
Muid temperatuure väga ei ole, jahutusvedelik veel, välisõhk ja tellimuste temperatuurid.
On kooskõlas loomulikult, 16 kraadi valik on alati kooskõlas.
Ei ole ma midagi null infot edastanud. Vihjeks, et asjaga on tegeletud üle 30 tunni, vaevalt oleks vaja veel kord üle küsida, kas ikka nupu lülitasid sisse ja kas välisõhu temperatuuri andur töötab.
Sai proovitud veelkord paneele vahetatud. Junksivas autos olev paneel töötab ideaalselt minu autos ja minu paneel töötab ideaalselt junksivat autos, AINULT et konditsioneer ei käivitu.
Lugesin kõik juhtmed läbi. Mõte jäi ikkagi kinni k-bus juhtmele. Kui see lahti ühendada, siis mootori aju ei saa infot, et kont tööle pandi (seda on lugeda dde4'st). Seega, selles- k-busis toimub igasuguseid asju. Aga millised? Millised plokid autos veel edastavad kliimapaneelile infot peale spidoploki?