E39 kõrge mootori temperatuur
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
E39 kõrge mootori temperatuur
Tere!
Tegemist siis E39 3.0D M57. Nimelt tänase kuuma ilmaga (31kraadi) panin tähele, et mootori temp läheb vahel liialt kõrgeks. Maanteel umbes 90-ga sõites näitas korraks isegi 99kraaadi , kiirust alandades langes 95 juurde, kliima oli samuti järgi. Jahedamate ilmadega läks maksimum 94 peale. Termostaadid hiljuti vahetatud ja sai ka omaarust ilusti õhutatud. Möödunud suvel oli ilusti 88-91kraadi, kuid selleni jõudmiseks kulus märgatavalt rohkem aega (loe vanad termostaadid).
Lahendused teretulnud.
Tegemist siis E39 3.0D M57. Nimelt tänase kuuma ilmaga (31kraadi) panin tähele, et mootori temp läheb vahel liialt kõrgeks. Maanteel umbes 90-ga sõites näitas korraks isegi 99kraaadi , kiirust alandades langes 95 juurde, kliima oli samuti järgi. Jahedamate ilmadega läks maksimum 94 peale. Termostaadid hiljuti vahetatud ja sai ka omaarust ilusti õhutatud. Möödunud suvel oli ilusti 88-91kraadi, kuid selleni jõudmiseks kulus märgatavalt rohkem aega (loe vanad termostaadid).
Lahendused teretulnud.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Selliste ilmadega suht normaalne nähtus.
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Minu loogika ütleks, et üle 95 küll minna ei tohiks. Milline temp. vahemik üldse on normaalne sellel mootoril?freddy21 kirjutas:Selliste ilmadega suht normaalne nähtus.
Kui see 99 kraadi tuli, siis tempi seier oli siiski ilusti keskel.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Seieri asend hakkab muutuma alles kuskil alates 110 vms.
Võid huvipärast visko korrasolekut kontrollida.
Endal e38saga oli täna Tallinna kesklinnas liikudes varjatud menüüs 95-98.
Linnast väljas 92-94.
Võid huvipärast visko korrasolekut kontrollida.
Endal e38saga oli täna Tallinna kesklinnas liikudes varjatud menüüs 95-98.
Linnast väljas 92-94.
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Ja mil moel seda viskot peaks saama kontrollida?freddy21 kirjutas:Seieri asend hakkab muutuma alles kuskil alates 110 vms.
Võid huvipärast visko korrasolekut kontrollida.
Endal e38saga oli täna Tallinna kesklinnas liikudes varjatud menüüs 95-98.
Linnast väljas 92-94.
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
proovi peatada, kas näpu või paberiga.
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Mul on visko läbi ja samamoodi tõuseb 99-ni.
Kliima vent võtab 104 kandis asja üle, aga ikkagi,
see pole ideaalne temperatuur.
Kliima vent võtab 104 kandis asja üle, aga ikkagi,
see pole ideaalne temperatuur.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
maanteel 99 on kindlasti paljuvõitu, linnas ilmselt ok? igatahes mul pidevalt ~96 kui juba soojaks läinud ja vahel kerkib 99 ka ära. seda siis korras vendiga.
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Palju ta võib olla, aga on siiski töötemperatuur, nagu on ka 104 kraadi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 08.06.2012 00:05 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 56669552
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Mul just vastupidine probleem. Visko liiga rängalt taga. Niikui mootor on saavutanud töötemp. nii hakkab veski kapotiall tööle. Kui üle 2000 vajutada on kuulda tugevat tuulevuhinat ja mootorivõimsuse langust. Visko siduri saan seisma küll, kuid kasutan selleks puidust keppi, mille ots hakkab selle käigus lausa suitsema. Kui juba visko seisma saan siis keerleb mõnda aega jälle kergelt.
Oskab keegi öelda, kuid tugev rõhk peaks jahutusvedeliku lõdvikus sees olema kui mootor töösoe. Minul käega katsudes üsnagi kõva ja päris kokku ja ei jõua lõdvikut suruda.
Olin siin ka tõsiselt kuuma ilmaga pärnus ja esimest korda oli probleem käivitusega. Pidin natuke ketrama enne kui käima sain. Väljas näitas üle 30 kraadi sel hetkel. 29 vms käivitub probleemideta.
Oskab keegi öelda, kuid tugev rõhk peaks jahutusvedeliku lõdvikus sees olema kui mootor töösoe. Minul käega katsudes üsnagi kõva ja päris kokku ja ei jõua lõdvikut suruda.
Olin siin ka tõsiselt kuuma ilmaga pärnus ja esimest korda oli probleem käivitusega. Pidin natuke ketrama enne kui käima sain. Väljas näitas üle 30 kraadi sel hetkel. 29 vms käivitub probleemideta.
- *Alo*
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20.05.2012 17:10 17
- Peamine sõiduk: Vord :D
- Asukoht: Vantaa/Lääne-Virumaa
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
No kui ma ükskord proovisin ajalehega viskot peatada, siis väga kõvasti ei pidanud peale suruma, et seisma jääks?!? Niiet sellisel juhul visko loojakarjas vist. Millise tootja oma kannataks üldse osta?Marto. kirjutas:Kont sees sain ma täna 30-32c ilmaga linnas kõigerohkem ükskord 93c kui kiirendasin rohkem ja siis pidin jälle ummikus passima kuid enamasti 89-91.
maanteel (käisin ääsmäel näiteks) täpselt sama - suht 90 koguaeg.
kont oli sees. 730d 99a
sul on mingi häda.
Nüüd jällegi viimasel ajal on ilusti püsinud 92-94 kraadi, aga pole nii kuuma ilma olnud ka enam.
Peab ikkagi asja uurima.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Niipalju kui ma hetkel uurimustööd olen teind(10 masinat)...siis enamus 3.0d isenditel(e39 ja 38) on +25 kraadiga mootori temp linnas liigeldes siiski 92-95.No kõigil suht ühteauku ..Seega jutujärgi peaks midagi peetis olema?Aga ei.
Endal võtsin veel korra kõik laiali.Veepump,termostraat ja radikas sai mahakistud- kontrollitud ja puhastatud.Elpump sai maha võetud ja puhastatud.Kõik kokku tagasi..Väga pikalt õhutatud ja no kuidagi tempi linnas alla 92c ei saa.
Nii kui on välis temp ca 20 ja alla on kohe moto temp 90-92.Seega ma usun,et kõik siiski ok.
Nii palju,kui visko infost aru sain siis peaks see rakenduma 92c juures.Kas äkki temp andur segast ei või panna?
Varjatud menüüjärgi sekkub mul visco kuskil 94-95.Ostetud eelmine aasta ja uus mitte kasutatud.
Endal võtsin veel korra kõik laiali.Veepump,termostraat ja radikas sai mahakistud- kontrollitud ja puhastatud.Elpump sai maha võetud ja puhastatud.Kõik kokku tagasi..Väga pikalt õhutatud ja no kuidagi tempi linnas alla 92c ei saa.
Nii kui on välis temp ca 20 ja alla on kohe moto temp 90-92.Seega ma usun,et kõik siiski ok.
Nii palju,kui visko infost aru sain siis peaks see rakenduma 92c juures.Kas äkki temp andur segast ei või panna?
Varjatud menüüjärgi sekkub mul visco kuskil 94-95.Ostetud eelmine aasta ja uus mitte kasutatud.
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Eks see probleem ongi, et ostsin mingisuguse uue visko. Õige visco maksab 2-3 korda rohkem
kui "need tavalised poejunnid". Poejunnid ongi odavad sellepärast, et pole täpselt midagi tehtud,
sealhulgas ka haakumise temperatuur.
kui "need tavalised poejunnid". Poejunnid ongi odavad sellepärast, et pole täpselt midagi tehtud,
sealhulgas ka haakumise temperatuur.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Mis temperatuuril see visko bensiini mootoriga autodel rakenduma peab?
Aasta tagasi sai ostetud oma E39 528 uus visko Behri toode, mida paljud enne ostu kiitsid ja soovitasid.
Visko rakendub, kui temp 103-105kraadi ja sedagi alles siis, kui olen selle kuuma mootoriga umbes
minuti kohapeal seisnud, sõidu ajal pole kordagi seda vuhinat kuulnud, kuigi temp juba 105C aga kõrgemale ilma kliimata ei lähe ka. Linnas alla 100C pole võimalik saada maanteel hoiab 95C juures.
Vähe palju seda kuumust kapotiall või mis kaaskodanikud asjast arvavad?
Aasta tagasi sai ostetud oma E39 528 uus visko Behri toode, mida paljud enne ostu kiitsid ja soovitasid.
Visko rakendub, kui temp 103-105kraadi ja sedagi alles siis, kui olen selle kuuma mootoriga umbes
minuti kohapeal seisnud, sõidu ajal pole kordagi seda vuhinat kuulnud, kuigi temp juba 105C aga kõrgemale ilma kliimata ei lähe ka. Linnas alla 100C pole võimalik saada maanteel hoiab 95C juures.
Vähe palju seda kuumust kapotiall või mis kaaskodanikud asjast arvavad?
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Radiaator laseb õhku läbi ka või on eelmise sajandi tolm ja õli radikate vahel.
Kahtlane jah, nii kiiresti need viskot tuksi ei lähe. Kui tšekke oskad hoida, siis saaks tagasi viia.
Kahtlane jah, nii kiiresti need viskot tuksi ei lähe. Kui tšekke oskad hoida, siis saaks tagasi viia.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Radiaator sai pool aastat ennem vahetatud, samuti tutikas.
Peale radiaatori vahetust see jama hakkaski, vana visko enam ei rakendunud, kuigi ennem toimis,
siis sai uus visko pandud ja ikka sama jama, lihtsalt ei rakendu, nagu radiaator ei eraldaks piisavalt kuumust.
Peale radiaatori vahetust see jama hakkaski, vana visko enam ei rakendunud, kuigi ennem toimis,
siis sai uus visko pandud ja ikka sama jama, lihtsalt ei rakendu, nagu radiaator ei eraldaks piisavalt kuumust.
Re: E39 kõrge mootori temperatuur
Kui probleem tekkis peale radiaatori vahetust, siis arvatavasti on probleem õhuga.
Pensuka õhutamine on kõvasti problemaatilisem kui disla.
Kui paisupaak on piisavalt täis, siis rõhu tekitamisega suuga paisupaaki, ei tohiks
veetase grammigi langeda. Ehk, õhku paisupaaki mahtuda ei tohiks. Kui mahub, vaja
õhutada paremini.
Pensuka õhutamine on kõvasti problemaatilisem kui disla.
Kui paisupaak on piisavalt täis, siis rõhu tekitamisega suuga paisupaaki, ei tohiks
veetase grammigi langeda. Ehk, õhku paisupaaki mahtuda ei tohiks. Kui mahub, vaja
õhutada paremini.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!