Probleem aku tühjenemisega.
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Probleem aku tühjenemisega.
Ei teagi, kas aku tühjeneb ainult koha peal seistes või ka siis kui masin töötab.
hommikul läks auto ilusti käima ilma probleemideta, sõitsin sihtkohta ära(25 km) ja siis seisis seal umbes 2 tundi, seejärel läksin uuesti sõitu ning isegi siis käivitus kenasti ilma tõrgeteta ning sõitsin umbes 40-50km.
tagasi auto juurde tulles ning võtit keerates autol starter hästi korraks tõmbas vaevu ringi ja siis juba hakkas plõksutama. Kui kelleltki teiselt voolu võtta, siis läheb kohe käima.
akut laadisin üleeile ning täna hommikul testriga mõõtes oli voolu 12.3V, aga siis veel läks ilusti käima.
kui palju peaks laadimine olema? endal näitab auto töötamise ajal 13.8V
Proovisin ka varianti, et tester järgi ja kaitsmeid ükshaaval välja tõmbama. ainult mõjus see kui tõmbasin salongi ja pagasniku valgustuse kaitsme välja(tuled olid kõik kustus välja arvatud kindalaeka oma) ja pinge tõusis 12.5 voldilt 12.6 voldile. Olen tähele pannud ka seda, et muusikat ei saa ka koha peal niisama seistes eriti kaua kuulata..u 30 minutit ja auto enam käima ei lähe.
Võibolla on mõttekam kohe diagnosti/elektriku juurde minna kui siin midagi ennetama hakata , aga ehk on keegi samasuguse probleemiga kokku puutunud?
Autoks on siis 2001 aasta e39 530d sedaan kerega.
ahjaa, mainin ära, et aku sai ostetud talvel. exide premium 100A ning 900Ah ning autol signa ega immot ei ole.
hommikul läks auto ilusti käima ilma probleemideta, sõitsin sihtkohta ära(25 km) ja siis seisis seal umbes 2 tundi, seejärel läksin uuesti sõitu ning isegi siis käivitus kenasti ilma tõrgeteta ning sõitsin umbes 40-50km.
tagasi auto juurde tulles ning võtit keerates autol starter hästi korraks tõmbas vaevu ringi ja siis juba hakkas plõksutama. Kui kelleltki teiselt voolu võtta, siis läheb kohe käima.
akut laadisin üleeile ning täna hommikul testriga mõõtes oli voolu 12.3V, aga siis veel läks ilusti käima.
kui palju peaks laadimine olema? endal näitab auto töötamise ajal 13.8V
Proovisin ka varianti, et tester järgi ja kaitsmeid ükshaaval välja tõmbama. ainult mõjus see kui tõmbasin salongi ja pagasniku valgustuse kaitsme välja(tuled olid kõik kustus välja arvatud kindalaeka oma) ja pinge tõusis 12.5 voldilt 12.6 voldile. Olen tähele pannud ka seda, et muusikat ei saa ka koha peal niisama seistes eriti kaua kuulata..u 30 minutit ja auto enam käima ei lähe.
Võibolla on mõttekam kohe diagnosti/elektriku juurde minna kui siin midagi ennetama hakata , aga ehk on keegi samasuguse probleemiga kokku puutunud?
Autoks on siis 2001 aasta e39 530d sedaan kerega.
ahjaa, mainin ära, et aku sai ostetud talvel. exide premium 100A ning 900Ah ning autol signa ega immot ei ole.
- roheline j2nes
- Huviline
- Postitusi: 301
- Liitunud: 30.01.2012 14:03 16
- Peamine sõiduk: Audi a6c6 3.0tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Oli eelmisel autol sama viga.Sai uuritud kõike. Lõpuks oli vigane hoopis paar kuud vana aku, mis siis garantii korras välja vahetati.
Re: Probleem aku tühjenemisega.
aabb
Viimati muutis maxs30, 19.04.2019 07:52 16, muudetud 1 kord kokku.
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
No töösooja mootoriga kui tuled ja kliima sees, siis on laadimispinge 14,0 volti..peaks ju piisav olema. Aga võtsin kliima ja salongi/pagasniku tulede kaitsmed välja, sest kui need kaitsmed välja tõmmata koha peal, siis pinge muutus umbes 0,1 volti. Auto seisab nädala sees niisama ja eks siis reedel näha ole, kas see aitas või mitte. Ise kahtlustan, et ehk jääb pagasniku tuli põlema vms.
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Auto töötamisel ajal peaks olema 13.8V +/- 0.2V.
kas talve jooksul oli aku vähemal üks kord saanud nii tühjaks, et auto ei käivitunud?
Kui viitsid ja võimalus on, siis pärast sõitu võta miinusklemm maha. Hiljem enne külge panemist,
mõõta pinge ära, kirjuta siia.
Millega sa akud laadisid ja kui sel seadmel oli näidik, mida ta näitas laadimise ajal?
kas talve jooksul oli aku vähemal üks kord saanud nii tühjaks, et auto ei käivitunud?
Kui viitsid ja võimalus on, siis pärast sõitu võta miinusklemm maha. Hiljem enne külge panemist,
mõõta pinge ära, kirjuta siia.
Millega sa akud laadisid ja kui sel seadmel oli näidik, mida ta näitas laadimise ajal?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Talvel aku töötas korralikult kuna aku saigi talvel soetatud..probleeme ei olnud kordagi ...isegi siis tõmbas korralikult käima kui auto oli nädal aega niisama seisnud jubedate külmadega. Isegi siis ei tahtnud pmst käiamist saada. .arnis kirjutas:Auto töötamisel ajal peaks olema 13.8V +/- 0.2V.
kas talve jooksul oli aku vähemal üks kord saanud nii tühjaks, et auto ei käivitunud?
Kui viitsid ja võimalus on, siis pärast sõitu võta miinusklemm maha. Hiljem enne külge panemist,
mõõta pinge ära, kirjuta siia.
Millega sa akud laadisid ja kui sel seadmel oli näidik, mida ta näitas laadimise ajal?
eile õhtul kui auto oli juba mõnda aega seisnud, siis oli pinget 12.69 volti ..täna hommikuks oli 12.5 volti
akut laadisin mingi vanema seadmega kus oli see amprite näidik vms küljes...see näitas umbes 4 amprit kui õigesti mäletan..algul oli rohkem, aga ajapikku langes näidik
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Siis laadisid õigesti. Pinge on hea.
Ja sa tahad öelda, et kui pinge on juba 12-midagi volti, siis ei tõmba käima?
Enne igat käivitust, mõõda ära ja ütle, mis pingega auto ei käivitu.
Üks asi mis kaootiliselt akut õgib on rikkis kliimaseadme lõpptakisti, ehk siil.
Eriti jamab ta kui on miinuskraadid ja üle 30-ne kaadi autos.
Ja sa tahad öelda, et kui pinge on juba 12-midagi volti, siis ei tõmba käima?
Enne igat käivitust, mõõda ära ja ütle, mis pingega auto ei käivitu.
Üks asi mis kaootiliselt akut õgib on rikkis kliimaseadme lõpptakisti, ehk siil.
Eriti jamab ta kui on miinuskraadid ja üle 30-ne kaadi autos.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Meenus, et talvel külmaga vahepeal jamas küll see siil vms..vahepeal ei hakanud puhur üldse töölegi ja siis vahepeal jälle hakkas.arnis kirjutas:Siis laadisid õigesti. Pinge on hea.
Ja sa tahad öelda, et kui pinge on juba 12-midagi volti, siis ei tõmba käima?
Enne igat käivitust, mõõda ära ja ütle, mis pingega auto ei käivitu.
Üks asi mis kaootiliselt akut õgib on rikkis kliimaseadme lõpptakisti, ehk siil.
Eriti jamab ta kui on miinuskraadid ja üle 30-ne kaadi autos.
olen tähele pannud, et kui auto seisma jätan, siis jääb kusagil armatuuri taga keskel vms midagi õrnalt kõrisema. Olen istunud ka üle poole tunni autos ja see kõrin ei jäägi vait minu arust. Ning kui akul oli 12,3 volti, siis pmst enam käima ei tõmba, sest kui süüte sisse keeran, siis pinge langeb 11 voldi peale midagi..11,7 vms oli..
Re: Probleem aku tühjenemisega.
See mis kõriseb on siseõhu temperatuurianduri tõmbevenikas, kliimapaneelis vasakpoolsete ribide all, see lülitub välja 15 pärast auto lukustamist. Aga kui siil jamas, siis arvatavasti ongi teema selles. See võib lampi tööle minna öösel ja kliima puhuma panna, tulemuseks on aku tühjenemine. Tõmbad kaitse välja, siis probleemi ei teki.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Eile õhtul tõmbasin välja kliima kaitsme ja hommikul läks ilusti käima..aga eks nädala lõpus näha ole, kas läheb või mitte. Kui läheb, siis arvatavasti siil jah. Kui palju selline asi maksab umbes? Ja kas vahetada on keeruline?
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Vahetada ei ole keeruline, ebamugav veidi. Kui ise ei ole piisavalt painduv võib töö anda igale noorukile. Üks pistik ja üks auk kuhu asi käib. Kasutatuna maksab 20-40€ originaalosa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Võtsin nädalaks salongitulede ja kliima kaitsme välja, aga tööt koju jõudes täna ei läinud auto jälle käima. Vaevu jõudis pool pööret teha ning klõps-klõps. Siis proovisin enda uue akuga, mis oli just täis laetud voolu anda autole (teine aku oli peal veel siis) ja ikka sama lugu. Seejärel kutsusin sõbra enda autoga voolu andma ja ikka sama lugu, et korraks tõmbab ja siis klõps-klõps. Viimase variandina panin siis selle täis laetud aku hoopis peale ja auto läks kohe käima. Ei oska arvatagi, mis viga on :/ ..Homme vist suundun siis kusagile autoelektriku/diagnostiku juurde.arnis kirjutas:Vahetada ei ole keeruline, ebamugav veidi. Kui ise ei ole piisavalt painduv võib töö anda igale noorukile. Üks pistik ja üks auk kuhu asi käib. Kasutatuna maksab 20-40€ originaalosa.
Ega keegi juhuslikult ei tea mõnda head autoelektriku/diagnostikut Viljandi või Tartumaal? Või jagab keegi ise seda asja väga hästi?
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Kas voolu andsid krokodillidega mootoriruumi? Olen suht kindel, et krokodillid on mingid
peldikud, vaata juhtme vaseosa paksust seal kummiku all, kas on "suht väike"?
Arvatavasti on kas aku totaalselt tuksis pluss peldikud krokodillid (alla 20€ maksvad) VÕI
on akuklemmid räpased või halvasti ühendatud. Tõmba aku välja. See teine aku, puhasta
kontaktipuhastajaga/oksiidieemaldaja (kui pole osta poest midagi), tee akuklemmid
puhtaks, tee auto klemmid puhtaks, kruti aku külge ja proovi. Kui probleem oligi kontaktis,
siis ka see jamav aku võib tegelt terve olla.
peldikud, vaata juhtme vaseosa paksust seal kummiku all, kas on "suht väike"?
Arvatavasti on kas aku totaalselt tuksis pluss peldikud krokodillid (alla 20€ maksvad) VÕI
on akuklemmid räpased või halvasti ühendatud. Tõmba aku välja. See teine aku, puhasta
kontaktipuhastajaga/oksiidieemaldaja (kui pole osta poest midagi), tee akuklemmid
puhtaks, tee auto klemmid puhtaks, kruti aku külge ja proovi. Kui probleem oligi kontaktis,
siis ka see jamav aku võib tegelt terve olla.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
voolu andsin sõbra autolt pagasnikusse. aga enda uuelt akult andsin auto eest. vbla tõesti krokodillid jamad(sai need vist 7 euri eest ostetud eelmine aasta selverist vms , aga on suht jämedad ja isegi töö juures traktoreid nendega käima saanud) Aga eks puhastan mingi ainega klemmid ära ja siis vaatab edasi. Tänud sellegipoolest sullearnis kirjutas:Kas voolu andsid krokodillidega mootoriruumi? Olen suht kindel, et krokodillid on mingid
peldikud, vaata juhtme vaseosa paksust seal kummiku all, kas on "suht väike"?
Arvatavasti on kas aku totaalselt tuksis pluss peldikud krokodillid (alla 20€ maksvad) VÕI
on akuklemmid räpased või halvasti ühendatud. Tõmba aku välja. See teine aku, puhasta
kontaktipuhastajaga/oksiidieemaldaja (kui pole osta poest midagi), tee akuklemmid
puhtaks, tee auto klemmid puhtaks, kruti aku külge ja proovi. Kui probleem oligi kontaktis,
siis ka see jamav aku võib tegelt terve olla.
Re: Probleem aku tühjenemisega.
kui starteri harjad on kulunud, teeb ka sarnast jama.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Kontrolli ka massi ühendus aku ja kere vahel. Samuti kontrolli/puhasta kõikide jämedate juhtmete ühendused starteri juures.
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Seitsmekatel vahest juhtus, et massijuhe mootori ja kere vahel mädanes.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Praegu meenus, et juba eelmisest suvest saati oli selline probleem, et kui raadiot kuulasin koha peal umbes 20-30 minutit, siis enam auto käima ei läinud. Tegi täpselt sama moodi nagu praegugi. Tundub, et raadio tarbib kuidagi palju voolu nii töötades kui ka siis kui auto seisab ja raadio ka ei käi. Ehk on kellelgi olnud sama probleem raadioga?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Lõppvõimu voolutarve ilmne koormus aga see viitab happeaku korral siiski ka nn lõppevale akule, kus toimunud juba teise astmele lähedased protsessid ehk kõva kihiline plaadide sulfadeerumine. Sulfadeerimine algab akul suures piiris alla 10V pehme sulfadeerimisega ja, kui akut õigete vooludega ei laeta siis sulfadeerumise protsess idaneb edasi ja lõpptulemus teine aste ehk kõva sulfaat. Sellest seisust akut enam ka targa laadimisega taastada ei ole võimalik.
Nii, et mitmed asjaolud; akut ei laeta juba pikemat aega pea kunagi täis, mida võib põhjustada ka regamata aku, aku ei sobi antud autole või müüdi uusväärtuseta aku.
AGM aku kohta see ei käi ja see kustub sarnaselt liitium akuga ehk ühel päeval on jõuetult kutu ja kõik.
Lisalugemist leiab siit:
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... revent_it/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii, et mitmed asjaolud; akut ei laeta juba pikemat aega pea kunagi täis, mida võib põhjustada ka regamata aku, aku ei sobi antud autole või müüdi uusväärtuseta aku.
AGM aku kohta see ei käi ja see kustub sarnaselt liitium akuga ehk ühel päeval on jõuetult kutu ja kõik.
Lisalugemist leiab siit:
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... revent_it/" onclick="window.open(this.href);return false;
j4nx kirjutas:Praegu meenus, et juba eelmisest suvest saati oli selline probleem, et kui raadiot kuulasin koha peal umbes 20-30 minutit, siis enam auto käima ei läinud. Tegi täpselt sama moodi nagu praegugi. Tundub, et raadio tarbib kuidagi palju voolu nii töötades kui ka siis kui auto seisab ja raadio ka ei käi. Ehk on kellelgi olnud sama probleem raadioga?
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Kontrollisin eile õhtul testriga seda voolu kadu..20 minuti pärast kui auto oli "unne" vajunud, siis voolu kadu ei tundunud olevat..näitas 0,01 amprit. Ei tea kas seda on palju, aga kui raadio sisse lülitasin, siis näitas täpselt 1,00 amprit voolu kadu. Imelik on ka see, et kui akus nt 12.3 volti voolu sees, siis enam käima ei taha minna. Aga kui juba 12.5, siis juba läheb. Ehk ongi viga massis vms? ..ise ei näe sinna starteri juurde kuna jube ruumi puudus on seal ..või on asi genekas? Laadimist näitab küll korralikult (13.9-14,2V). täna mõõtsin aku pinget ja näitas 12.6v ning nüüd 6 tundi hiljem oli sama näit. Niiet koha peal seistes ikkagi voolu ei tarbi. Hakkangi ise kahtlustama klemme/juhtmeid, mis starterini jõuavad. Siis on see raadio viga juba eelmisest suvest saati, aga nüüd on siis asi hullemaks läinud kui auto enam niisama ka käima ei lähe. Kas auto töötamise ajal võib ka aku kuidagi tühjeneda? Kuigi näitab, et laeb. Sest see tundub imelik, et tulen sõidust ja 20-30 minuti pärast enam käima ei lähe..
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Pole ikka välistatud, et aku on ikkagi rikkis. Laadimise vool on hea. Unne vajunud amperaaž on ka täiesti õige. Kas siis klemm või siis aku tuksis. Puhasta klemmid ja vaheta aku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem aku tühjenemisega.
See 10mA on sisuliselt olematu tarbija korras aku jaoks. Norm aku kannatab vabalt ka 200mA 365/24/7.
Sellisel juhul on 2 võimalust: juhtmestiku kontaktide ristlõige ei ole piisav ehk kuskil on halb ühendus või aku on kutu. Kõike saab testida, nii aku koormust kui ka massi/peavoolukaableid.j4nx kirjutas:Kontrollisin eile õhtul testriga seda voolu kadu..20 minuti pärast kui auto oli "unne" vajunud, siis voolu kadu ei tundunud olevat..näitas 0,01 amprit.
j4nx kirjutas: Sest see tundub imelik, et tulen sõidust ja 20-30 minuti pärast enam käima ei lähe..
Viimati muutis ttsys, 23.07.2013 17:34 56, muudetud 1 kord kokku.
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Selge. Lasen kusagil siis aku koormustesti ära teha ning kui viga selles ei ole, vaatab juhtmed ka üle. Käisin laup. Viljandis ühe elektriku juures ning ütles mulle, et ma tõmbaks ees kliima vendika juhtme tagant ära, kuna see mul nagunii ei tõöta(ventilaator ise läbi vist). Kahjuks ta ise ei saanud asja uurida kuna aega ei olnud :/
nüüd selgus, et kohal seistes miski voolu ei võta. Juba kolmandat päeva on auto ühe koha peal seisnud ning aku pinget näitab ikka 12.6V. Nii nagu esimesel päevalgi. Siis jääb üle vist juhtmed või starter? ..starteri juurde on jube halb ligi ka pääseda. Ehk keegi teab lihtsat moodust sinna ligi pääseda, et klemmid jms ära puhastada?
nüüd selgus, et kohal seistes miski voolu ei võta. Juba kolmandat päeva on auto ühe koha peal seisnud ning aku pinget näitab ikka 12.6V. Nii nagu esimesel päevalgi. Siis jääb üle vist juhtmed või starter? ..starteri juurde on jube halb ligi ka pääseda. Ehk keegi teab lihtsat moodust sinna ligi pääseda, et klemmid jms ära puhastada?
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Eks mootori plastikud maha ja veidi saab. Enne puhastamist akuklemm maha.
Kas akuklemmid ja otsad juba puhastasid ära?
Kas akuklemmid ja otsad juba puhastasid ära?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Probleem aku tühjenemisega.
vaata keremass juhtmed yle mul endal oli mootori ja kere mass juhe oksuteerund keerasin lahti puhastasin ara ja probleem lahenenud
sellest sain aru et eest mõõtsin testriga laadimis pinget pluss klemmist ja kerega ja oli laadimi 12 v millegagi ja see ei ole õige ning siis oligi autoga tõstukile ja juhtmeid kontrollima,ka pisiviga ikka tekitab paraja peavalu
sellest sain aru et eest mõõtsin testriga laadimis pinget pluss klemmist ja kerega ja oli laadimi 12 v millegagi ja see ei ole õige ning siis oligi autoga tõstukile ja juhtmeid kontrollima,ka pisiviga ikka tekitab paraja peavalu
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Mul näitab ikka sama laadimist kui kere küljest massi võtan (13.9-14.1V)uudistaja kirjutas:vaata keremass juhtmed yle mul endal oli mootori ja kere mass juhe oksuteerund keerasin lahti puhastasin ara ja probleem lahenenud
sellest sain aru et eest mõõtsin testriga laadimis pinget pluss klemmist ja kerega ja oli laadimi 12 v millegagi ja see ei ole õige ning siis oligi autoga tõstukile ja juhtmeid kontrollima,ka pisiviga ikka tekitab paraja peavalu
aku enda klemmid puhastasin ära ning hetkel ei oska öelda veel, kas auto ikka jamab nii või mitte...eks see lähipäevil selgub, aga üritan homme starterile ka ligi pääseda kuidagi.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Probleem aku tühjenemisega.
13,9 või 14,1 laadimisvooluks on ikkagi vähe.... rohkem peab olema. Samas kui sul on mingi lambi* tester võib see ka mingit s***a näidata, mul nt oli nii... kui võimalik proovi mõõta 2 testriga. Kui on korralik tester siis on teine asi.j4nx kirjutas:Mul näitab ikka sama laadimist kui kere küljest massi võtan (13.9-14.1V)uudistaja kirjutas:vaata keremass juhtmed yle mul endal oli mootori ja kere mass juhe oksuteerund keerasin lahti puhastasin ara ja probleem lahenenud
sellest sain aru et eest mõõtsin testriga laadimis pinget pluss klemmist ja kerega ja oli laadimi 12 v millegagi ja see ei ole õige ning siis oligi autoga tõstukile ja juhtmeid kontrollima,ka pisiviga ikka tekitab paraja peavalu
aku enda klemmid puhastasin ära ning hetkel ei oska öelda veel, kas auto ikka jamab nii või mitte...eks see lähipäevil selgub, aga üritan homme starterile ka ligi pääseda kuidagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Korras süsteemi laadimispinge peab olema töösooja mootori korral vahemikus 13.8V kuni 14.2 volti.
Mõõdetud pinge on seega täiesti OK ehk vastavuses.
Samas pinge mõõtmisega sellisel kujul ei ole võimalik midagi kontakti ristlõike osas kindlaks teha ja selle jaoks on vaja pigem mõõta voolutugevust mitte pinget. Selle jaoks on aga hoopis teisi töövahendeid vaja, näiteks ampertangid. Samuti saab ajutisi s'unte kasutada, et halva kontaktiga ahel tuvastada, näiteks kasutada korralikku jämedat krokodega kaablit kere ja mootori vahel, aku ja generaatori vahel jne.
Mõõdetud pinge on seega täiesti OK ehk vastavuses.
Samas pinge mõõtmisega sellisel kujul ei ole võimalik midagi kontakti ristlõike osas kindlaks teha ja selle jaoks on vaja pigem mõõta voolutugevust mitte pinget. Selle jaoks on aga hoopis teisi töövahendeid vaja, näiteks ampertangid. Samuti saab ajutisi s'unte kasutada, et halva kontaktiga ahel tuvastada, näiteks kasutada korralikku jämedat krokodega kaablit kere ja mootori vahel, aku ja generaatori vahel jne.
Raemees kirjutas:13,9 või 14,1 laadimisvooluks on ikkagi vähe.... rohkem peab olema. Samas kui sul on mingi lambi* tester võib see ka mingit s***a näidata, mul nt oli nii... kui võimalik proovi mõõta 2 testriga. Kui on korralik tester siis on teine asi.j4nx kirjutas:Mul näitab ikka sama laadimist kui kere küljest massi võtan (13.9-14.1V)uudistaja kirjutas:vaata keremass juhtmed yle mul endal oli mootori ja kere mass juhe oksuteerund keerasin lahti puhastasin ara ja probleem lahenenud
sellest sain aru et eest mõõtsin testriga laadimis pinget pluss klemmist ja kerega ja oli laadimi 12 v millegagi ja see ei ole õige ning siis oligi autoga tõstukile ja juhtmeid kontrollima,ka pisiviga ikka tekitab paraja peavalu
aku enda klemmid puhastasin ära ning hetkel ei oska öelda veel, kas auto ikka jamab nii või mitte...eks see lähipäevil selgub, aga üritan homme starterile ka ligi pääseda kuidagi.
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Probleemiks osutus siis pool aastat vana aku, milles oli ainult 38% mahtuvust alles. Akul on ka garantii, aga paberid, mis ma ostuga kaasa sain on vist kadunud. Tellisin aku interneti teel ja emailil on arve olemas. Küsimus siis, et kas emailile saadetud arvest piisab garantii jaoks?
Re: Probleem aku tühjenemisega.
Piisab isegi pangaülekangest, ilma ühegi arveta. Aga netiarve on piisav samuti.
Korras pinge on tõesti 13.8V-14.1V vahel. See vist kõigub veidi temperatuuriga ka.
Tuksis aku korral tihtipeale läheb liiga kõrgele, näiteks 14.4V
Korras pinge on tõesti 13.8V-14.1V vahel. See vist kõigub veidi temperatuuriga ka.
Tuksis aku korral tihtipeale läheb liiga kõrgele, näiteks 14.4V
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!