E39 523i mure keema minemisega.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
-Rainer-
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 06.08.2013 20:02 31
Peamine sõiduk: Bmw 523i

E39 523i mure keema minemisega.

Postitus Postitas -Rainer- »

Tere, tean, et selliseid teemasid siin küll ja veel aga ei leidnud nendest vajalikku infot. Autoks E39 523i 97a.
Mure siis selles, et hiljuti vahetatud radikas, termostaat, veepump, viskosidur ja loomulikult õhutatud aga ikkagi läheb mootor sõites peaaegu keema näiduki järgi. Mahlad segamini ei ole ja valget suitsu tagant ei aja. Oskab keegi midagi soovitada või pakkuda? Mõistus otsas juba!

Aitäh
ohu.pall
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 22.09.2011 14:18 38
Peamine sõiduk: f10

Re: E39 523i mure keema minemisega.

Postitus Postitas ohu.pall »

Endal t6pselt sama mure e39 2,3 bensuga. Äsja vahetati veepump, öhutati systeem ning kontrolliti termostaat. nüüd n6dal hiljem k6igub temp 90-98 vahel ning seda mingi aja tagant. kord t6useb 98c-ni ning langeb peagi 90peale
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 523i mure keema minemisega.

Postitus Postitas arnis »

Rainer, mis on kütusekulu ühtlaselt 50-ga sõites ja ühtlaselt 90-ga sõites.
Kirjuta kütusekulu, õhutemperatuur õues ja see temperatuur, mida auto näitab.

Proovi temperatuur täpselt teada saada varjatud menüüst.
Foorumis on selgitatud E39 varjatud menüü. Kui inglise keelt oskad, siis googeldades
E39 hidden menu ja leiab õpetusi, kuidas lugeda. Temperatuur on test7 all.

Kui see ka selge, siis ütle, kui palju kütust võtab auto kohapeal seistes ilma konditsioneerita,
test 4.1.
Kui bensiinimootorile on haiget tehtud, siis kõver plokk põhjustab ikkagi palju palju jama.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta